بهترین قیمت آیفون ۱۳ پرومکس در بازار

با اینکه چندین ماه از معرفی سری آیفون ۱۴ می‌گذرد، اما تکلیف رجیستری این گوشی هنوز مشخص نشده و به طور رسمی وارد بازار ایران نشده است. به همین دلیل بالاترین مدل از آیفون‌های خوش‌ساخت اپل که در بازار ایران می‌توان یافت، همچنان آیفون ۱۳ پرومکس پرطرف‌دار و محبوب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با نوسانات اخیر بازار دلار، بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیز تحت شعاع قرار گرفته است. به‌طوری که حتی برخی از گوشی‌ها برای مدتی در سایت‌های مختلف به فروش نرسیده و ناموجود شدند؛ اما حالا قیمت‌ها ظاهراً به شرایط ثابت بازگشته‌اند.

آیفون ۱۳ پرومکس اکتیو در دیجی‌کالا، تنها در رنگ سبز و با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی موجود بوده و با قیمت ۷۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین گارانتی ۱۸ماهه و از شرکت موبایل کمک است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

این گوشی در فروشگاه اینترنتی تکنولایف موجود نبوده؛ ولی نسخه پرو آن به‌صورت نات اکتیو عرضه می‌شود. ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی آن در رنگ آبی با قیمت ۷۱ میلیون تومان و در رنگ سبز با قیمت ۶۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی در رنگ آبی با قیمت ۶۷ میلیون تومان موجود است. گارانتی تمامی نسخه‌های آیفون ۱۳ پرو در تکنولایف ۱۸ماهه شرکت آرتین تجارت آریا تدبیر است.

فروشگاه اینترنتی کالاتیک نیز آیفون ۱۳ پرومکس را موجود نداشته و نسل قبلی این گوشی، یعنی آیفون ۱۲ پرومکس، را در دو نسخه اکتیو و نات اکتیو ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت‌های ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی با گارانتی ۱۸ماهه نقره‌فام به فروش می‌رساند.

در فروشگاه اینترنتی دی‌جی‌لند نسخه پرو و معمولی آیفون ۱۳ به‌صورت نات اکتیو موجود است. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی ۱۳ پرو در رنگ نقره‌ای با قیمت ۶۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ۱۳ در رنگ‌های مشکی، صورتی و آبی از قیمت ۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۳۷ و نیم میلیون تومان در این فروشگاه به ترتیب با گارانتی ۱۸ماهه نقره‌فام و گارانتی ۱۸ماهه دیجی‌سرویس + ۱۲ ماه بیمه ایران به فروش می‌رسد.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت فروشگاه‌های اینترنتی ذکر شده مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدی‌جی‌لندکالاتیک

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز