بهترین گوشی ‌های میان‌ رده بازار را بشناسید

استفاده از گوشی-کاماپرس

بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده همیشه به‌خاطر تناسب قیمت و امکانات این دسته از گوشی‌ها، داغ بوده است. تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند همواره سعی می‌کنند تا حداکثر امکانات را در میان‌رده‌های خود جای دهند و مشتریان بسیار این بازه قیمتی پرفروش را به محصولات خود جذب کنند؛ از نمایشگرهای چشمگیر و دوربین‌های غول‌پیکر گرفته تا پردازنده‌های پرچمدار. اما این شرکت‌ها همیشه برای اضافه‌کردن امکانی در گوشی‌های خود، باید امکانات دیگر را به‌خاطر متعادل نگه‌داشتن قیمت، قربانی کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده بازار می‌پردازد؛

Nothing Phone

شاید تابه‌حال نام برند Nothing را نشنیده باشید. این شرکت تازه‌کار، اولین گوشی هوشمند خود را امسال با هیاهوی رسانه‌ای بسیاری معرفی کرد. این گوشی میان‌رده، به لطف چراغ‌های ال‌ای‌دی قرار گرفته در پشت خود، از ظاهر متفاوتی بهره می‌برد، ولی در کل طراحی مشابهی نسبت به آیفون ۱۲ دارد. این گوشی با پردازنده اسنپ‌دراگون 778G+ شرکت کوالکام و نمایشگر ۶٫۵ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی به بازار عرضه شد. حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت، رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت، پشتیبانی از 5G، گواهینامه IP53 جهت محافظت در برابر پاشش آب و گردوغبار، اندروید ۱۲ با رابط کاربری ویژه Nothing، باتری لیتیوم یون ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی، دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از ویژگی‌های این گوشی ۱۹۴ گرمی هستند. این گوشی در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت حدود ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و گارانتی ۱۸ماهه در دسترس خریداران قرار دارد.

سامسونگ Galaxy A73 5G

این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم هشت گیگابایت در رنگ‌های سفید، سبز و خاکستری موجود است. سامسونگ در این گوشی ۶٫۷ اینچی، نمایشگر Super AMOLED Plus، یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار، و پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 778G استفاده کرده است. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی کرده و دوربین چهارگانه با لنزهای ۱۰۸، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی دارد. باتری لیتیوم‌پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن با توان ۲۵ وات شارژ می‌شود و آداپتور شارژر در جعبه این گوشی موجود نیست. سیستم‌عامل این گوشی ۱۸۱ گرمی، اندروید ۱۲ با پوسته شخصی‌سازی‌شده سامسونگ است. آ۷۳ با ۱۸ ماه گارانتی شرکتی و قیمتی حدود ۱۴ میلیون تومانی در بازار موجود است.

آریاک سفر

سامسونگ Galaxy A73 5G-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

موتورولا Moto Edge 30 5G

موتورولا در این گوشی از چیپست اسنپ‌دراگون 778G+ هشت هسته‌ای استفاده کرده که از 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگ رم بهره می‌برد و در دو رنگ سرمه‌ای و آبی موجود است. صفحه‌نمایش این گوشی ۶٫۵ اینچی، از نوع AMOLED بوده و از نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. سه ماژول دوربین ۵۰، ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی برای این گوشی تدارک‌دیده‌شده و باتری لیتیوم‌پلیمری ۴۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی توانایی شارژ سریع ۳۳ واتی دارد. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ این گوشی نیز قابل به‌روزرسانی به نسخه ۱۳ اندروید است. این گوشی با قیمت حدود ۱۴ میلیون تومانی موجود است.

هوآوی Honor 70

گوشی جدید برند چینی Honor که قبلاً زیرمجموعه شرکت هوآوی بود، دارای ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی بوده و ۱۷۸ گرم وزن دارد. صفحه‌نمایش این گوشی از نوع OLED ۱۲۰ هرتزی بوده و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 778G+ استفاده می‌کند. این گوشی از نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G پشتیبانی کرده و دارای دوربین سه‌گانه ۵۴، ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی است. رابط کاربری Magic UI 6.1 اندروید ۱۲ و باتری لیتیوم‌پلیمری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان‌رده هستند. آنر ۷۰ در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی یخی با قیمتی حدود ۱۲ و ۵۰۰ هزار تا ۱۳ و ۵۰۰ هزار تومان موجود است.

هوآوی Honor 70-کاماپرس

شیائومی Poco F4

این گوشی نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی داشته و دارای پردازنده پرچمدار و قدرتمند آمریکایی هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 870 کوالکام است. این گوشی از 5G پشتیبانی کرده و دوربین سه‌گانه ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی با طراحی مثلثی در پشت گوشی و همچنین گواهی محافظتی IP53 دارد. باتری لیتیوم‌پلیمری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز برخلاف نسخه GT خود، توانایی شارژ سریع ۶۷ واتی دارد. پوکو آف چهار ۱۹۵ گرمی، از اندروید ۱۲ بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت آن روی لبه سمت راست گوشی قرار دارد. این گوشی با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز، قیمتی حدود ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی دارد.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومیموتورولاهواوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز