راهنمای خرید گوشی موبایل از فروشگاه فرفره

گوشی سامسونگ-کاماپرس

فروشگاه اینترنتی فرفره با داشتن موجودی متنوعی از گوشی‌های هوشمند در برندهای مختلف، جدیدترین گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ را نیز عرضه می‌کند. با خرید از این فروشگاه اینترنتی و آفر ویژه ارسال رایگان سبد خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان فرفره، گوشی‌های هوشمند خریداری‌شده رایگان به دست خریداران می‌رسد.

در ادامه، کاماپرس به معرفی محبوب ترین گوشی‌های سامسونگ در فروشگاه اینترنتی فرفره می‌پردازد؛

گوشی سامسونگ مدل A03 Core

این گوشی اقتصادی که مدل ارزان‌تر گوشی A03 سامسونگ است، با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۲ گیگی در دسترس خریداران قرار گرفته است. گلکسی آ۰۳ کور از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و از تراشه ۸ هسته‌ای Unisoc استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی A03 Core از نوع PLS TFT بوده و از نسل چهارم شبکه تلفن همراه، یعنی 4G نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی این گوشی دارای لنز ۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، می‌تواند به‌خوبی با سیستم‌عامل شخصی‌سازی‌شده اندروید ۱۱ برای گوشی‌های پایین‌رده، تمام روز دوام بیاورد. گلکسی A03 Core در رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای برنز و سبز و با ۱۸ ماه گارانتی شرکتی و قیمت حدود دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی، در سایت فرفره موجود است.

گوشی سامسونگ مدل A03 Core-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

گوشی سامسونگ مدل A04

گوشی جدید گلکسی A04 دارای ظرفیت حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایتی است. این گوشی از دو سیم‌کارت 4G و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. A03 دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای Unisoc بوده و نمایشگر ۶٫۵ اینچی آن از نوع PLS LCD است. باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ می‌تواند ساعت‌ها آن را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند. این گوشی دارای ۲ ماژول دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. گلکسی A04 را در سه رنگ مشکی و مسی با قیمت سه میلیون و صد هزار تومانی در فروشگاه اینترنتی فرفره موجود است.

گوشی سامسونگ مدل A04-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل A03s

این گوشی دو سیم‌کارته نیز با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم، از 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۶٫۵ اینچی این گوشی از نوع PLC LCD است و پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای چینی Mediatek آن می‌تواند از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های سه‌گانه این گوشی شامل لنزهای ۲، ۲ و ۵۰ مگاپیکسلی می‌شوند. باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز تمام نشود. این گوشی در رنگ مشکی، با گارانتی ۱۸ماهه شرکتی و قیمت حدوداً سه میلیون و هشتصد تومانی، در دسترس خریداران فروشگاه فرفره قرار دارد.

گوشی سامسونگ مدل A03s-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل A04s

گوشی جدید گلکسی A04s که در شهریور ۱۴۰۱ معرفی شده، دو سیم‌کارته است و با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم، از 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۶٫۵ PLC LCD این گوشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای آن می‌تواند از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های سه‌گانه این گوشی شامل لنزهای ۲، ۲ و ۵۰ مگاپیکسلی می‌شوند. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز تمام نشود. این گوشی در رنگ مسی، با گارانتی ۱۸ماهه شرکتی و قیمت حدوداً چهار میلیون تومانی، در دسترس خریداران قرار دارد.

گوشی سامسونگ مدل A04s-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل A03

گلکسی A03 از ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی برخوردار است. این گوشی از دو سیم‌کارت 4G و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. A03 دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بوده و نمایشگر ۶٫۵ اینچی آن از نوع PLS TFT LCD است. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ می‌تواند ساعت‌ها آن را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند. این گوشی دارای ۲ ماژول دوربین ۴۸ و ۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. مخاطبان می‌توانند گلکسی A03 را در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز با قیمت چهار میلیون و صد هزار تومانی از فروشگاه اینترنتی فرفره تهیه کنند.

گوشی سامسونگ مدل A03-کاماپرس

فروشگاه فرفره آفر ویژه ارسال رایگان سبدهای خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان را در نظر گرفته است. مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید به فروشگاه اینترنتی فرفره مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : فرفره
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز