بهترین گوشی ‌های 10 تا ۱۵ میلیون تومانی دیجی کالا

گوشی موبایل-کاماپرس

بازار داغ گوشی‌های میان‌رده، حتی تا ۱۵ میلیون تومان هم ادامه دارد. گوشی‌های ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان میان‌رده از بهترین‌ها هستند و با داشتن امکانات نزدیک به پرچمداران بازار، ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی‌ها یا با پسوندهای مختلف از پرچمداران برندهای مطرح جدا شده‌اند، یا بالاترین عددهای میان‌رده‌ها را یدک می‌کشند.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین تلفن‌های همراه هوشمند دیجی‌کالا تا ۱۵ میلیون تومان می‌پردازد؛

شیائومی 12T

این گوشی که برخلاف دیگر گوشی‌های شیائومی، اسم جمع و جوری دارد، میان‌رده‌ای پرقدرت از سری گوشی‌های شیائومی ۱۲ است. شیائومی در این گوشی از چیپست MediaTek Dimensity  8100-Ultra هشت هسته‌ای استفاده کرده که از 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگ رم بهره می‌برد و در دو رنگ مشکی و آبی موجود است. صفحه‌نمایش این گوشی ۶٫۶۷ اینچی، از نوع AMOLED بوده و از نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. سه ماژول دوربین ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی برای این گوشی تدارک‌دیده‌شده و باتری لیتیوم‌پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی توانایی شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی دارد که در ۱۹ دقیقه از صفر تا صد شارژ می‌شود. این گوشی با قیمت حدود ۱۴ میلیون ۹۰۰ هزار تومانی در دیجی‌کالا موجود است.

شیائومی 12T-کاماپرس

شیائومی Poco F4 GT و Redmi K50 Gaming

گوشی پوکو اف ۴ جی‌تی که در چین با نام ردمی کی ۵۰ گیمینگ فروخته می‌شود، در دو حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ و همچنین رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی در دیجی‌کالا در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای موجود است. این گوشی از طراحی ویژه گیمینگ برخوردار است. دو دکمه پاپ‌آپ مخصوص بازی در سمت راست این گوشی وجود دارد که در بازی‌های ویدئویی کاربرد زیادی دارند. این گوشی نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی داشته و پردازنده پرچمدار و قدرتمند آمریکایی اسنپ‌دراگون ۷ نسل یک، این گوشی را به یکی از پرقدرت‌ترین گوشی‌های این بازه قیمتی تبدیل کرده است. این گوشی از 5G پشتیبانی کرده و دوربین سه‌گانه ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارد. باتری لیتیوم‌پلیمری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز توانایی شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی (صفر تا ۱۰۰ در ۱۷ دقیقه) دارد. طراحی کلی این گوشی نیز حال و هوای گیمینگ دارد و برای افرادی که بازی‌های ویدئویی در اولویتشان است، بهترین انتخاب است. این گوشی با قیمتی حدود ۱۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی در دیجی‌کالا موجود است.

آریاک سفر

شیائومی Poco F4 GT-کاماپر

سامسونگ گلکسی S20 FE 5G

این گوشی که عضو خانواده پرچمدار S20 سامسونگ است، با پسوند Fan Edition راه خود را جدا کرده و با قیمتی در میان گوشی‌های میان‌رده، اما با امکانات پرچمداران ظاهر شده است. سامسونگ در این گوشی ۶٫۵ اینچی ۱۹۰ گرمی از نمایشگر Super AMOLED و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۶۵ شرکت کوالکام استفاده کرده است. این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگ رم در رنگ‌های سفید، سبز، سرمه‌ای و یاسی موجود است. ۳ لنز دوربین ۱۲، ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی در این گوشی به‌کارگرفته‌شده و از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند که قابل ارتقا است. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌یونی این گوشی توانایی شارژ سریع ۲۵ واتی دارد و از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی S20 FE 5G-کاماپرس

سامسونگ گلکسی A73 5G

این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم هشت گیگابایت در رنگ‌های سفید، سبز و خاکستری در دیجی‌کالا موجود است. سامسونگ در این گوشی ۶٫۷ اینچی، نمایشگر Super AMOLED Plus، یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار، و پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 778G استفاده کرده است. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی کرده و دوربین چهارگانه با لنزهای ۱۰۸، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی دارد. باتری لیتیوم‌پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن با توان ۲۵ وات شارژ می‌شود و آداپتور شارژر در جعبه این گوشی موجود نیست. سیستم‌عامل این گوشی ۱۸۱ گرمی، اندروید ۱۲ با پوسته شخصی‌سازی‌شده سامسونگ است و در دیجی‌کالا با قیمتی حدود ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تا ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی دارد.

سامسونگ گلکسی A73 5G-کاماپرس

آنر ۷۰

گوشی جدید برند چینی Honor که قبلاً زیرمجموعه شرکت هوآوی بود، دارای ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی بوده و ۱۷۸ گرم وزن دارد. صفحه‌نمایش این گوشی از نوع OLED ۱۲۰ هرتزی بوده و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 778G+ استفاده می‌کند. این گوشی از نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G پشتیبانی کرده و دارای دوربین سه‌گانه ۵۴، ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی است. رابط کاربری Magic UI 6.1 اندروید ۱۲ و باتری لیتیوم‌پلیمری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان‌رده هستند. آنر ۷۰ در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی یخی با قیمتی حدود ۱۲ و ۵۰۰ هزار تا ۱۳ و ۵۰۰ هزار تومان در دیجی‌کالا قابل تهیه‌کردن است.

آنر70-کاماپرس

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید، به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنند.

مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز