پر فروش ترین پاوربانک های شیائومی در دیجی کالا

پاوربانک‌ها یک راه حل مناسب برای شارژ کردن دستگاه‌های الکترونیکی در مواقعی هستند که به برق دسترسی ندارید. اگر اهل طبیعت گردی و سفرهای ماجراجویانه هستید و یا ساعت های زیادی را بدون دسترسی به پریز برق می گذرانید، خرید پاوربانک یک ضرورت است. در این میان، شیائومی با تولید پاوربانک با قابلیت های متنوع توانسته نیاز کاربران را برطرف کند.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین پاوربانک‌های شیائومی در دیجی کالا را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- پاوربانک شیائومی مدل 10000 Redmi

قیمت این محصول 569 هزار تومان است. این پاوربانک با ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساخت شرکت شیائومی است. بدنه‌ای از جنس پلاستیک و باتری از نوع لیتیوم-یونی دارد. این محصول با داشتن وزن 247 گرمی از دسته پاوربانک‌های سبک به‌شمار می‌رود که می‌توانید آن را به راحتی حمل کنید. این دستگاه دارای دو پورت خروجی است که به شما این امکان را می‌دهد که همزمان دو دستگاه را با آن شارژ کنید. همچنین، این دستگاه با تمامی گجت‌های هوشمند سازگاری دارد و دارای دو پورت ورودی برای MicroUSB و TypeC است.

راز آسمان پایتخت

2- پاوربانک شیائومی مدل Redmi 20000

قیمت این پاوربانک 470 گرمی 798 هزار تومان است. این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود ارتقا یافته‌تر است و قابلیت‌های بیشتری دارد. بدنه این دستگاه از پلاستیک ساخته شده است و باتری آن ظرفیت 20 هزار میلی آمپری دارد. قابلیت Quick Charge در این پاوربانک به شما این امکان را می‌دهد تا دستگاه‌های الکترونیکی خود را همچون گوشی، تبلت، دوربین‌های عکسبرداری و فیلمبرداری را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کنید.

قابلیت MultiProtect یا تکنولوژی شارژ ایمن در این دستگاه، وسایل شما را در برابر شارژ بیش از حد، انواع اختلالات در نوسانات، افزایش دما، تخلیه شارژ ایمن می‌کند. تکنولوژی شارژ هوشمند یا Fit Charg این پاوربانک با قدرت تشخیص دادن سرعت و شدت شارژ مناسب برای هر دستگاه از فرسودگی باتری وسایل الکتریکی شما جلوگیری می‌کند.

3- پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM

قیمت این پاوربانک 835 هزار تومان است. ظرفیت باتری این محصول 20 هزار میلی آمپر ساعت است. با این پاوربانک می‌توان انواع تبلت، گوشی، MP3، دوربین‌های فیلمبرداری و عکسبرداری را شارژ کرد. باتری لیتیوم-یونی که در این دستگاه به‌کار رفته است علت وزن سنگین این پاوربانک 470 گرمی است. این پاوربانک قابلیت شارژ سریع، قابلیت سازگاری با تمام گجت‌ها، قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ، تخلیه شارژ را دارد. وجود دو پورت USB در این پاوربانک، به شما این امکان را می‌دهد که همزمان دو دستگاه را با آن شارژ کنید.

4- پاوربانک شیائومی مدل Power Bank PLM13ZM

قیمت این پاوربانک 929 هزار تومان است. جنس بدنه این محصول 450 گرمی از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و ظرفیت باتری آن معادل 10000 میلی آمپر ساعت است. با این پاوربانک می‌توانید انواع گوشی، تبلت و MP3 خود را شارژ کنید. این محصول دارای دو پورت ورودی و دو پورت خروجی است که به شما امکان می‌دهد حداکثر دو دستگاه خود را به‌طور همزمان به آن متصل کنید.

5- پاوربانک شیائومی مدل MI PB3018ZM

قیمت این محصول یک میلیون و 718 هزار تومان است. ظرفیت باتری این محصول شیائومی 30000 میلی آمپر است که نسبت به مدل‌های قبلی از ظرفیت باتری بالاتری برخوردار است. جنس بدنه این محصول 680 گرمی از پلاستیک تشکیل شده و سازگار با تمامی گجت‌های هوشمند است.

وجود سه پورت خارجی در این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا سه دستگاه را به‌طور همزمان به آن متصل کنید. برخلاف مدل‌های قبلی با این پاوربانک می‌توان هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند را نیز شارژ کرد. همچنین، این شارژر از وسایل شما  در برابر افزایش جریان ولتاژ، تخلیه شارژ، حرارت بالا محافظت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پر فروش ترین پاوربانک های شیائومی در دیجی کالا

  1. سمیه احدی گفته:

    شارژر متنقل سامسونگ 30000 دیجی کالا، یک پاور بانک عالی برای شارژ دستگاه‌های مختلف مانند تلفن همراه و تبلت است. با ظرفیت بالای 30000 میلی آمپر ساعت و طراحی کم حجم، این پاور بانک کاربردی و قدرتمندی برای تامین انرژی در سفرها و مسافرت‌ها به شما می‌دهد.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز