ساعت هوشمند زیر 1 میلیون چه امکاناتی دارد؟ + معرفی 5 مدل پرفروش

ساعت-کاماپرس

ساعت هوشمند زیر 1 میلیون معمولا با جنس بدنه پلاستیک مقاوم عرضه می‌شود و بند آن قابل تعویض است. این محصول بسته به قیمتی که دارد از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و در اغلب موارد سنسورهایی مانند سنسور شتاب سنج، سنجش میزان اکسیژن خون و تعداد ضربان قلب را ارائه می‌دهد. این ساعت‌ها عموما مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک داشته و امکان مکالمه نیز در برخی از آن‌ها وجود دارد. بیشترین کاربرد این ساعت‌ها برای روزمره و ورزش است.

کاماپرس در این گزارش 5 ساعت هوشمند زیر 1 میلیون را بررسی کرده و امکانات آن‌ها را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند زیر 1 میلیون مدل GST هایلو

این ساعت هوشمند که با اندروید 6.0 و بالاتر یا آی او اس 11.0 و بالاتر سازگاری دارد، در زمان تهیه این گزارش با قیمت 945 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول برای استفاده روزمره و ورزشی انتخاب مناسبی به حساب می‌آید و از سنسورهایی مانند شمارنده ضربان قلب، سنسور حرکت و سنجش اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند. این ساعت مقاومت نسبتا بالایی در برابر آب و گرد و خاک داشته و بازدهی باتری آن به مدت 7 روز است. علاوه بر این از 12 حالت ورزشی مختلف نیز پشتیبانی می‌کند.

GST هایلو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند زیر 1 میلیون مدل A1 میبرو

این مدل با قیمت 799 هزار تومان در بازار موجود است. این ساعت هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و با آی او اس 10.0 یا بالاتر و اندروید 5.0 یا بالاتر سازگاری دارد. این محصول تا 50 متر عمق در برابر آب مقاوم است و قابلیت تعویض بند را فراهم می‌کند. علاوه بر این دارای سنسورهای مختلف بوده و سبکی اسپرت دارد. این مدل از 20 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

مدل A1 میبرو-کاماپرس

ساعت هوشمند زیر 1 میلیون مدل GTC Watch کیو سی وای

این ساعت هوشمند با جنس بدنه پلاستیک مقاوم PC دارای مقاومت بالایی در مقابل گرد و خاک و رطوبت بوده و با قیمت 729 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که قابلیت تغییر طرح آن وجود دارد از سنسورهای ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند و کاربردی روزمره دارد. این محصول با ویژگی نویزگیر می‌تواند با اندروید 5.0 و بالاتر یا آی او اس 10.0 و بالاتر سازگاری داشته باشد.

مدل GTC Watch کیو سی وای-کاماپرس

ساعت هوشمند زیر 1 میلیون مدل MC66 مودیو

این ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومانی می‌تواند از اندروید 5.0 و بالاتر یا آی او اس 9.0 و بالاتر پشتیبانی کند و به طور کلی 529 هزار تومان قیمت دارد. این محصول دارای اسپیکر و میکروفون بوده و نوع قفل بند آن به شکل پین بند است. صفحه نمایش این ساعت، اندازه‌ای 1.73 اینچی داشته و با قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی ارائه شده که بلوتوث کاربردی نیز دارد.

مدل MC66 مودیو-کاماپرس

ساعت هوشمند زیر 1 میلیون مدل T800 Ultra

این محصول که با سیستم عامل‌های اندروید 7 به بالا و آی او اس 10 به بالا سازگاری دارد امکان مکالمه را فراهم می‌کند و با قیمت 360 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول برای تمام کاربردها مناسب است و علاوه بر به کار بردن در کارهای روزمره و ورزش می‌توان به شکل رسمی نیز آن را استفاده کرد. این ساعت هوشمند با انواع سنسورها و جنس بدنه استیل ضد زنگ مقاومت بالایی در برابر رطوبت و گرد و خاک داشته و به کاربر امکان تغییر طرح ساعت را می‌دهد.

مدل T800 Ultra-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز