بهترین ایده برای هدیه تبلیغاتی چیست؟

هدیه تبلیغاتی-کاماپرس
لست سکند

یکی از موثرترین استراتژی‌های تبلیغاتی، تهیه هدایای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه است. این نوع هدایا به نشان، شعار یا آرم یک برند منقش شده و به صورت رایگان بین پرسنل، مشتریان و یا مخاطبان عرضه می‌شود. این اقدام باعث می‌شود تا برند از اعتبار و جایگاه بهتری در بین مخاطبان برخوردار شود و نام و خاطره خوشی از شما در ذهن مشتری یا پرسنل باقی بماند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مدیران کسب و کارهای مختلف برای تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب با چالش‌های مختلفی روبرو هستند. چرا که کوچک‌ترین جزئیات در هدیه تبلیغاتی می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. این نوع هدایا بهتر است تا سلیقه عموم مردم همخوانی داشته باشد و ارزشمند جلوه کند. به علاوه، یک بسته‌بندی زیبا و شیک تاثیر ویژه‌ای در جلب نظر مخاطب به همراه خواهد داشت. نکته مهم دیگر این است که هدایای تبلیغاتی نباید محدودیت سنی یا جنسیتی داشته باشند. با این تفاسیر، چه هدیه‌ای می‌تواند تمامی این معیارها را در بر بگیرد؟

صنایع دستی؛ یک هدیه نفیس و کاربردی

صنایع دستی جزء هدایای ارزشمند و نفیس در بین عموم مردم شناخته می‌شود. به همین دلیل، در نظر گرفتن این محصولات به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌تواند تاثیر قابل توجهی در جلب نظر مخاطب داشته باشد. به علاوه، صنایع دستی عموماً ساخته دست هنرمندان حرفه‌ای است. این مسئله باعث می‌شود تا این نوع هدایا از اصالت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار شوند. بسیاری از این محصولات علاوه بر داشتن جنبه زیبایی‌شناختی، کاربردهای دیگری هم دارند. ظروف پذیرایی خاتم‌کاری، فیروزه‌کوبی و… در دسته محصولات زیبا و کاربردی قرار می‌گیرند.

در ادامه، ایده‌های جذاب و خلاقانه برای هدیه تبلیغاتی معرفی خواهد شد؛

راز آسمان پایتخت

محصولات گل و مرغ

گل و مرغ در واقع شکلی از نگارگری ایرانی است که برای تزئین صنایع دستی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این هنر، پس از دوران تیموری رونق زیادی پیدا کرد. در ابتدا، صرفاً برای تزئین جلد قرآن و کتب نفیس از هنر گل و مرغ استفاده می‌شد؛ اما امروزه، انواع ظروف مانند آجیل‌خوری، شیرینی‌خوری، شمعدان، پارچ، شکلات‌خوری و… به این هنر مزین می‌شوند.

هدیه تبلیغاتی-کاماپرس

مس و خاتم

هنر خاتم‌کاری در گذشته تنها بر روی چوب اجرا می‌شد؛ اما امروزه، ترکیب این هنر با مس باعث شده تا محصولات فوق‌العاده زیبایی خلق شوند. مس از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است و ترکیب رنگ زیبای آن در کنار نقوش خاتم‌کاری، جلوه منحصر به فردی به آثار هنری می‌بخشد.

خاتم و مس-کاماپرس

محصولات فیروزه‌کوبی

در هنر اصیل فیروزه‌کوبی، قطعات کوچک سنگ فیروزه بر روی ظروف و اشیای تزئینی چسبانده می‌شود. تعداد بیشتر سنگ‌های به کار رفته و فاصله کمتر این سنگ‌ها با یکدیگر باعث می‌شود تا اثر هنری از ارزش بالاتری برخوردار شود. امروزه، از این این هنر برای تزئین ظروف مختلف مانند قندان، گلدان، سنگاب، شیرینی‌خوری و… استفاده می‌شود و طرفداران زیادی دارد.

صنایع دستی آقاجانی

تمامی محصولات معرفی شده در کنار سایر صنایع دستی نفیس و ممتاز از فروشگاه صنایع دستی آقاجانی قابل خریداری است. این مجموعه معتبر، تمام ویژگی‌های یک هدیه سازمانی مدرن و اصیل را در نظر می‌گیرد و آنها را با بسته‌بندی بسیار شکیل به کسب و کارهای مختلف ارائه می‌کند. از این هدایای تبلیغاتی می‌توان در مناسبت‌های گوناگون مانند عید نوروز، شب یلدا، رویدادهای تجاری و… استفاده کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : صنایع دستی آقاجانی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین ایده برای هدیه تبلیغاتی چیست؟

  1. سحر امیدی گفته:

    به من یبار هدیه دادن تونمایشگاه گردشگری از محصولات آقاجانی بود هنوزم دارمش خیلی جذابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز