برای خرید هدیه سازمانی به این نکات توجه کنید

لست سکند

هدیه سازمانی یا تبلیغاتی، هدایایی هستند که باعث افزایش جلب نظر مشتریان و کارکنان یک کسب و کار می‌شود. در نتیجه، رابطه میان سازمان و مخاطبان بهبود پیدا کرده و میزان فروش نیز افزایش پیدا می‌کند. آمارها نشان می‌دهد که کمپانی پپسی به عنوان دومین تاجر مواد غذایی و نوشیدنی در جهان، سالانه حدود 57 میلیون دلار را صرف اعطای هدایای تبلیغاتی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع دستی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گزینه‌های متنوعی برای تهیه یک هدیه سازمانی موثر وجود دارد. جذابیت و زیبایی، ارزشمندی و کارآمد بودن هدیه باعث می‌شود تا برند شما برای همیشه در ذهن مخاطب ماندگار شود. اما چه نکاتی در هنگام خرید هدایای سازمانی اهمیت دارد؟

مناسبت‌های خاص را فراموش نکنید

هدیه دادن در مناسبت‌های خاص مانند سالروز تاسیس سازمان، عید نوروز، شب یلدا و… باعث می‌شود تا یک پله از رقبای خود جلوتر باشید. چرا که یک هدیه ارزشمند و زیبا باعث می‌شود تا در دل مخاطب، احساس خوبِ دوست داشته شدن ایجاد شود.

راز آسمان پایتخت

تنها به فکر تبلیغ برند خود نباشید

هر چند که تبلیغ برند، هدف اصلی هدیه سازمانی است؛ اما تعدد عناصر تبلیغی باعث می‌شود تا هدیه، احساس خوشایندی را در دل مخاطب ایجاد نکند. همچنین، هدایایی که صرفاً بر روی جنبه تبلیغاتی تمرکز می‌کنند، معمولاً کاربرد چندانی برای مخاطب ندارند و به زودی فراموش می‌شوند.

در انتخاب هدیه خلاقیت به خرج دهید

اگر می‌خواهید در حوزه کسب و کار خود یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر باشید، باید قید هدیه‌های تکراری و کلیشه‌ای را بزنید! انتخاب هدیه سازمانی خلاقانه و غیرتکراری باعث می‌شود تا مخاطب احساس کند که ارزش خاصی برای سازمان شما دارد. در نتیجه، او همیشه وفادار شما باقی خواهد ماند.

یک هدیه زیبا و شکیل را انتخاب کنید

توجه به کاربرد هدیه نباید باعث غفلت ما از زیبایی ظاهری آن شود. ظاهر هدیه و بسته‌بندی آن اولین چیزی است که مخاطب از هدیه مشاهده می‌کند و باید تاثیر قابل توجهی بر احساسات او بگذارد. صنایع دستی از جمله هدایای سازمانی ارزشمندی هستند که زیبایی بی‌نظیری دارند. به خصوص اینکه چنین هدایایی برای مناسبت‌های اصیل ایرانی بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

محصولات فیروزه‌کوبی، خاتم‌کاری و قلمزنی از جمله محبوب‌ترین هنرهای ایرانی به شمار می‌روند که برای ساخت انواع ظروف پذیرایی، آینه و شمعدان، بشقاب‌های تزئینی، گلدان و… به کار گرفته می‌شوند. شرکت صنایع‌دستی آقاجانی دارای بزرگ‌ترین خط تولید محصولات فیروزه‌کوب در خاورمیانه است. این شرکت اکسسوری‌های مدرن دست‌ساز را به‌عنوان هدیه‌ای نفیس در پک‌ هدایای سازمانی خود در نظر گرفته و آن را با بسته‌بندی‌های شکیل و وزین ارائه می‌کند. علاقمندان می‌توانند محصولات دلخواه خود را به صورت حضوری، اینترنتی و اقساطی از این مجموعه خریداری کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : صنایع دستی آقاجانی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز