بلیط هواپیما بوشهر ؛ پایتخت انرژی ایران

تور لحظه آخری-کاماپرس

بوشهر از جنوبی‌ترین شهرهای کشور در همسایگی خلیج همیشه فارس است. موقعیت خاص این شهر که در ادامه به آن پرداخته می‌شود، باعث شده تا بلیط هواپیما بوشهر همواره پرطرفدار باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این شهر با دو موقعیت طبیعی، کوهستانی و جلگه‌ای دارای زمستان‌هایی خنک و تابستان‌هایی گرم و مرطوب است. مجاورت با خلیج‌ فارس و داشتن کیلومترها ساحل موقعیت استراتژیکی با اهمیتی به بوشهر داده است. به همین دلیل از دیرباز برای احداث پایگاه دریایی و بندرگاه و تبادل فرهنگ و ثروت مورد توجه بوده است. بوشهر را به دلیل داشتن ذخایر عظیم نفت و گاز پایتخت انرژی ایران نامیده‌اند. همین باعث می‌شود تا افراد زیادی برای کار به بوشهر سفر کنند.

کسانی که برای سفر کاری به بوشهر می‌روند، احتمالا عجله دارند و می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد برسند. از این رو به جای سفر زمینی، معمولا خواهان بلیط هواپیما بوشهر هستند. اما همواره این سوال هم برای آن‌ها وجود دارد که مدت زمان پرواز به بوشهر چقدر است؟

در جواب این سوال باید گفت که سریعترین زمان پرواز در پروازهای مستقیم از مبدأ شهر تهران به مقصد شهر بوشهر، یک ساعت و پنج دقیقه است. البته گفتنی است که امکان دارد مدت پرواز باتوجه به شرایط آب و هوا و مسیر پرواز متغیر باشد. اما همواره خرید بلیط هواپیما بوشهر ، سریعترین راه برای رسیدن به این شهر است. فرودگاه بین المللی بوشهر یکی از سه فرودگاه قدیمی کشور است که از آن به مقاصد داخلی و خارجی بسیاری مانند مقاصد پرطرفداری همچون تهران، کیش، اصفهان، شیراز، مشهد، عسلویه، خارک، عراق، سوریه، عربستان سعودی و امارات متحده عربی پرواز انجام می‌شود.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است که قیمت بلیط هواپیما بوشهر از مبدا تهران، یک میلیون و 62 هزار تومان است. همچنین اگر کسی قصد سفر به بوشهر را از مشهد داشته باشد، باید برای بلیط هواپیما یک میلیون و 324 هزار تومان پرداخت کند.

اعداد و ارقام می‌گویند، به طور میانگین 70 پرواز داخلی و بین المللی در هفته از فرودگاه بوشهر انجام می‌شود و این فرودگاه تاکنون سانحه ای نداشته است. فرودگاه بین المللی بوشهر در ۲۵ کیلومتری بندر با وسعت پنج هزار هکتاری بنا شده است و مجهز به دو باند پروازی آسفالته به طول ۴ هزار و ۴۷۰ متر و ۴ هزار و ۴۶۹ متر است.

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز