برگزاری همایش نوآوری بسته بندی در دبی

لست سکند

همایش نوآوری‌های بسته بندی در دبی به میزبانی مرکز تجاری ایران در امارات و با همکاری اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ، دوم خردادماه 1401 برگزار می‌شود. مکان برگزاری این همایش اتاق کنفرانس هتل تاور پلازا است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همایش نوآوری بسته بندی در دبی، با حضور اندی توماس ایمانز، مدیریت استراتژی گروه بسته بندی تورسوس، برگزار خواهد شد. موضوع سخنرانی ایمانز، روندهای جاری و آینده صنعت چاپ و بسته بندی است. فعالان صنعت چاپ و لیبلینگ، صنعت بسته بندی، غذا و صنایع وابسته، مجموعه‌های دارویی، پوشاک و نساجی، تولیدکنندگان صنعت قطعه سازی خودرو، ظروف، صنایع آرایشی و بهداشتی و همچنین کارتن و مواد اولیه بسته بندی در این همایش حضور دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آشنایی اجمالی با مرکز تجاری ایران در امارات

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی یک مجموعه تازه کار است که بیست و هشتم آذرماه سال 1400 آغاز به کار کرد. این مرکز به عنوان فرصتی جدید است که با هدف رونق تجارت خارجی شرکت‌های ایرانی شکل گرفت. مجموعه مذکور با ارائه خدمات جامع، مسیر ورود کسب و کارهای ایرانی به امارات را تسهیل می‌کند.

دورنمای این مجموعه کمک به توسعه بازار شرکت‌های ایرانی، جهش تولید، توسعه اقتصادی کشور و تبدیل شدن مرکز تجاری مذکور به هاب اصلی مبادلات تجاری انواع کالا و خدمات، به جز نفت، در منطقه است. براساس اطلاعات موجود، در این مرکز خدماتی مانند مطالعه بازار، از بین بردن موانع و مشکلات صادراتی کشور در بازار امارات، ارائه دفتر کاری، هماهنگی برگزاری جلسات بین تجار و شرکت‌های دانش بنیان و همچنین دیگر خدمات تخصصی و حرفه‌ای مربوط به صادرات فناوری ارائه می‌شود. باشگاه مجازی رهبران کسب و کار ایران، بستری هوشمندی است که به منظور تبادل اطلاعات مسئولان تولید، صادرات و واردات کشور فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز