اعلام زمان و جزئیات همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران و رهبران آینده

چهارمین دوره همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران و رهبران آینده بیست و هشتم، بیست و نهم و سی‌ام اردیبهشت ماه امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کلیه رهبران سازمان‌ها، نخبگان رهبری، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره سازمان‌های مختلف، رهبران، مدیران و کارشناسان حوزه ارزیابی و توسعه منابع انسانی و همچنین کارآفرینان و فعالان حوزه کسب و کارهای خصوصی و علاقمندان به شناسایی و توسعه شایستگی‌های رهبری، امکان شرکت در این همایش را دارند. محورهای اصلی این همایش به سه بخش تجربه، تخصص و مسیر پیش رو تقسیم می‌شوند. در بخش تجربه، تجربیات مدیران سازمان‌های ایرانی در مسیر ارزیابی و توسعه مدیران و رهبران بیان خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

بخش تخصص، مفاهیم تخصصی مطرح در حوزه سیاست گذاری و اجرای فرآیندهای ارزیابی و توسعه مدیران و رهبران را در برمی‌گیرد. مسیر پیش رو هم مفاهیم مربوط به هوشمندی و آینده نگری در مسیر ارزیابی و توسعه مدیران و رهبران است.

تاریخچه‌ای از همایش ملی همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران

همایش‌های شناسایی و پرورش مدیران و رهبران آینده از سال 1396 تاکنون در حال برگزاری است. این همایش اهدافی اعم از شکل دهی به مسیر علمی فرآیندهای ارزیابی و توسعه و همچنین ایجاد فرصتی برای اشتراک گذاشتن ایده‌ها، طرح‌ها و دانش ضمنی به وجود آمده در پروژه‌های اجرا شده حوزه ارزیابی و توسعه مدیران را در برمی‌گیرد.

سومین دوره همایش شناسایی و پرورش مدیران و رهبران آینده در آذرماه سال 1398 در مرکز همایش‌های بین المللی کتابخانه ملی ایران به صورت حضوری برگزار شد. در آن دوره محورهای اصلی همایش درباره رهبران و شایستگی‌های رهبری، پرورش و بالندگی رهبران به علاوه شناسایی و شکار رهبران آینده بود. برنامه ویژه آن همایش هم به بررسی تجارب زیسته رهبران اجرایی برجسته مربوط می‌شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز