برندسازی با جعبه هاردباکس لوکس

هاردباکس-کاماپرس
لست سکند

امروزه اغلب تولیدکنندگان برای افزایش فروش، جذب مشتریان بیشتر، افزایش کیفیت کار و اعتبار بخشی به محصولات خود تلاشم میکنند از بسته‌بندی‌های منحصر به فرد مانند انواع جعبه های هاردباکس استفاده می‌کنند، بهره بردن از جعبه هاردباکس لوکس برای بسته‌بندی محصولات گران قیمت و ارزشمند مثل جواهرات، وسایل الکترونیکی و محصولات برندهای معروف استفاده می‌شود. هارد باکس های لوکس و با کیفیت برتر ارزش افزوده ای ویژه به محصول اعطاء می کنند و در نتیجه محصول یا کالا در چشم مشتری به شکلی متفاوت و ارزشمند تر نمایان میگردد.

به گزارش کاماپرس، طلاکوب روی هاردباکس در کنار روکش چاپی و یو وی موضعی یکی از بهترین خدمات پس از چاپ است که ظاهری شیک و لوکس به جعبه هاردباکس های خاص می‌بخشد و آن را جذاب‎‌تر می‌کند و در صورتی که تولید خود جعبه هاردباکس نیز با کیفیت انجام شود قطعا ارزش آن دوچندان خواهد شد. استفاده از انواع رنگ های هات فویل مانند طلا، نقره، سفید، مشکی، رزگلد و … در کنار بهره گیری از سایر خدمات پس از چاپ و با یک طراحی زیبا همراه با انتخاب مدل و نوع جعبه هاردباکس با ساخت و کیفیت بالا قطعا در بالابردن ارزش و اعتبار بخشیدن به کالای درون جعبه هاردباکس تاثیر بسزایی دارد و جلوه و شکوهی مجلل به آن کالا میبخشد.

اغلب مشتریان، جعبه هاردباکس را پس از خرید نگه می‌دارند و از آن مجددا استفاده می‌کنند؛ در نتیجه، یک برند یا شرکت با استفاده از یک جعبه هاردباکس لوکس همواره نام تجاری خود را برای مشتریانش ماندگار می‌کند.

در این گزارش، نقش جعبه هاردباکس لوکس بر تقویت برند بررسی شده است.

 

راز آسمان پایتخت

جعبه-هاردباکس-لوکس-کاماپرس

کاربرد جعبه هاردباکس لوکس در جذب مشتری

انواع مدل های جعبه هاردباکس لوکس توانسته اند تا میزان زیادی جای بسته‌بندی‌های معمولی را برای کالا و محصولات بگیرد و عمدتا در تمامی صنایع از آن استفاده می‌شود. امروزه اغلب صنایع غذایی و خوراکی محصولات خود همچون پسته، آجیل، زعفران، سوهان، گز، شیرینی و محصولات مشابه دیگر را که برای صادرات در نظر گرفته‌اند، در بسته‌بندی‌های لوکس و منحصر به فرد قرار می‌دهند تا هنگام صدور آنها به دیگر کشورها ضمن حفظ کیفیت و عطر و طعم، ارزش آنها افزایش یابد.

امروزه بسیاری از گلفروشی‌های سطح شهر برای بالا بردن ارزش بسته‌بندی گل‌های خود، آنها را در هاردباکس‌های لوکس قرار می‌دهند. قرارگیری گل‌ها در یک بسته‌بندی شکیل، آنها را برای هدیه دادن در روزهای خاص نظیر ولنتاین و سالگرد ازدواج بسیار پرکاربرد و محبوب کرده است.

همچنین بسیاری از برندهای معروف لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن از هاردباکس‌های لوکس و خاص که عموما به صورت کتابی باز و بسته می‌شود، برای بسته بندی محصولات ارزشمند و گران قیمت خود استفاده می‌کنند. استفاده از جعبه هارد باکس لوکس برای این محصولات علاوه بر تضمین ایمنی و کیفیت کالا در جابه‌جایی و حمل و نقل، اصالت و ارزشی مضاعف به آنها می‌بخشد و جذابیت آنها را برای هدیه دادن چندین برابر می‌کند.

جعبه-هاردباکس-لوکس-کاماپرس

ویژگی­ های هاردباکس لوکس

مخاطبان انتظار دارند که کالاهای باکیفیت و ارزشمند، دارای بسته بندی و هاردباکس لوکس و لاکچری باشند. یک هاردباکس لوکس و شکیل ضمن آنکه تاثیر زیادی بر میزان فروش محصولات دارد، نام برند و شرکت را در دسته برندهای معروف قرار می‌دهد. در طراحی بسته‌بندی‌های لوکس عمدتا رنگ‌ها به ویژه رنگ‌های طلایی و نقره‌ای با تنوع بالا و به وفور دیده می‌شود. این رنگ‌ها جنبه و ظاهری تشریفاتی و خاص به جعبه هاردباکس می‌بخشد.

می‌توان جذابیت طراحی‌های فونت و رنگ‌های روی جعبه را با برجسته‌سازی، حکاکی یا به صورت فلت دو چندان کرد. پیشنهاد می‌شود در جعبه هاردباکس لوکس از تصاویر کم­تری استفاده شود، زیرا امروزه طراحی‌های ساده و مینیمال مخاطبان بیشتری را به سوی خود جلب می‌کند.

دقت داشته باشید که یکی از مهم‌ترین و موثرترین استراتژی‌های طراحی بسته‌بندی‌های لوکس، حفظ سادگی آنها است. هر چه بسته‌بندی ساده‌تر باشد، زیبایی جعبه بیشتر است. حفظ سادگی و استفاده از تنها یک یا دو رنگ همراه با لوگوی برند در طراحی بسته‌بندی، به مخاطبان، حسی از کمیابی و خالص بودن القا می‌کند.

جعبه-هاردباکس-لوکس-کاماپرس

تاثیر یک هاردباکس لوکس بر میزان فروش

موفقیت محصول مستقیما به بسته‌بندی آن وابسته است. سبک بسته‌بندی، گرافیک، طراحی، خاص بودن و نظایر آن ارزش یک برند را مشخص می­کند و هدف اصلی آن که جذب مخاطب است برآورده می شود. طراحی هاردباکس برای هدایای تبلیغاتی لوکس و افزایش قابلیت بازاریابی، روشی است که شما را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

مواقعی که افراد به دنبال تهیه کادو برای هدیه دادن باشند، به بسته‌بندی آن بسیار توجه می‌کنند و ناخودآگاه در فروشگاه، جذب محصولی می‌شوند که جعبه‌ای لوکس و شکیل داشته و آن محصول را خاص‌تر کرده باشد. در نتیجه، جذب مشتریان به سمت برند تا مقدار زیادی به کیفیت بالای بسته بندی و هاردباکس بستگی دارد.

به طور کلی طراحی و ساخت بسته‌بندی هاردباکس در بهترین شرایط می‌تواند موفقیت برند را تا چندین برابر افزایش دهد یا به دلیل به کار بردن روش‌های اشتباه، فروش محصول را تا حدود زیادی کاهش دهد؛ از این رو طراحی بسته‌بندی به عنوان جزئی مهم در فرآیند ارائه محصول شناخته می‌شود؛ پس بهتر است هنگام طراحی جعبه هاردباکس از متخصصان و افراد باتجربه این حوزه کمک گرفته شود.

جعبه-هاردباکس-لوکس-کاماپرس

سفارش لوکس ­ترین هاردباکس از «بانی چاپ»

اگر قصد دارید از جعبه هاردباکس لوکس برای برندسازی و افزایش فروش محصولات خود استفاده کنید، می‌توانید از یکی از معتبرترین فعالان این حوزه، مجموعه بانی چاپ کمک بگیرید. در صورتی که در رابطه با طرح و نوع جعبه محصول خود دچار ابهام و سردرگمی هستید، می‌توانید با کمک کارشناسان این مجموعه، بهترین هاردباکس را براساس میل و سلیقه خود طراحی کنید.

مجموعه بانی چاپ این امکان را فراهم کرده که افراد بتوانند به صورت آنلاین و حضوری، روند ثبت سفارش جعبه هاردباکس را انجام دهند و در نهایت جعبه ایده‌ال خود را تحویل بگیرند.

برای اطلاع از ویژگی‌ها و خدمات متنوع تولیدی جعبه هارد باکس بانی چاپ و سفارش هاردباکس لوکس می‌توانید به وبسایت آن به آدرس www.banichap.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانی چاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز