بررسی عملکرد داروسازی عبیدی در سال 98

لست سکند

لابراتوار داروسازی دکتر عبیدی نخستین لابراتوار داروسازی ایران با سابقه بیش از 70 ساله خود توانسته است گامی موثر در جهت ارتقاء سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه ایران داشته باشد.

کاماپرس در ادامه روند بررسی برندهای شاخص ملی، به بررسی عملکرد داروسازی دکتر عبیدی طی سال 98 پرداخته است؛

کنترل دیابت با لیروپریم

داروسازی دکتر عبیدی در ادامه‌ی‌ تلاش خود برای خدمت‌ رسانی هر چه بهتر به افراد مبتلا به دیابت، تکمیل سبد داروهای کنترل دیابت و تداوم ‌بخشی رسالت خود به‌عنوان همراه معتبر و معتمد بیماران و پزشکان، داروی «لیروپریم» Liroprim® را ارائه کرده است.

لیروپریم که ترکیب دو داروی لیناگلیپتین و متفورمین در یک قرص است، ضمن سهولت مصرف و پیگیری درمان بهتر و کاهش تعداد قرص‌های مصرفی، توانایی بیشتری در مقایسه با متفورمین به ‌منظور کنترل قند خون را دارد.

راز آسمان پایتخت

کاهش لخته خون و سکته مغزی با آپیکسابان

داروسازی دکتر عبیدی داروی آپیکسابان را با نام الاکوئیت به منظور کاهش خطر سکته مغزی ناشی از بیماری فیبریلاسیون دهلیزی و درمان لخته‌ی ورید عمقی و آمبولی ریوی عرضه و روانه‌ بازار کرد.

داروی الاکوئیت علاوه بر اثربخشی بالا در پیشگیری و درمان اختلالات انعقادی، بسیاری از مشکلات و عوارض داروهای قدیمی از جمله نیاز به انجام آزمایش‌های انعقادی و تداخل‌های فراوان غذایی و دارویی و بسیاری از خونریزی‌های خطرناک را ندارد.

داروی خوراکی ام اس، تولید داخل با کیفیت اروپایی

فینگولیمود اولین داروی خوراکی مورد تایید در دنیا برای درمان نوع عودکننده‌ی بیماری ام اس است. با ورود این داروی اثربخش روند درمانی بیماری ام اس هم در کودکان و هم در بزرگسالان متحول شد.
به پشتوانه‌ی مطالعات بالینی و ایمنی مناسب، داروی فینگولیمود در سراسر جهان توسط بیماران ام اس استفاده می‌شود. اثربخشی بالای این دارو باعث شده پزشکان آن را به عنوان درمانی پیشرو برای بیمارانی که به درمان‌های پیشین پاسخ نداده‌اند، استفاده کنند. داروسازی دکتر عبیدی این دارو را با نام تجاری نورابکس به بازار عرضه کرده است.
داروسازی دکتر عبیدی نورابکس را تحت لیسانس شرکت اروپایی سینتون (Synthon) با استانداردهای کیفی بالا تولید و عرضه می‌کند.

داروی خوراکی برای درمان هدفمند سرطان ریه و پانکراس

داروی خوراکی «ارلوتینیب» که برای درمان سرطان متاستاتیک ریه استفاده می‌شود، هم اکنون در ایران با نام تجاری «لوتیوا» توسط داروسازی دکترعبیدی تولید شده و با تائید سازمان غذا و داروی ایران روانه بازار شده است.
داروی خوراکی لوتیوا با هدف ارتقاء کیفی زندگی بیماران، به صورت قرص‌های خوراکی روکش‌دار تولید شده که باعث سهولت مصرف دارو برای بیماران و به تبع آن، تسهیل روند درمان بیماری می‌شود.

سینوریپا، کنترل آسان‌تر دیابت نوع۲

داروسازی دکتر عبیدی به دنبال تولید و عرضه‌ی داروی «امپاگلیفلوزین» با نام «گلوریپا» در سال 97، در سال گذشته داروی ترکیبی خوراکی «سینوریپا» را روانه‌ی بازار دارویی کشور کرد.«سینوریپا» داروی ترکیبی خوراکی متشکل از امپاگلیفلوزین و متفورمین برای درمان دیابت نوع ۲ است.

طول عمر بیشتر در سرطان پروستاتبراتیگا

نسل جدید هورمون درمانی سرطان پروستات، توسط داروسازی دکتر عبیدی تولید و روانه‌ی بازار شد.پروستات دومین سرطان شایع در مردان است و هورمون درمانی یکی از راه‌های شناخته شده در کنترل این سرطان است.داروسازی دکتر عبیدی در راستای تأمین سلامت جامعه، شیوه‌ی نوین درمان این بیماری را با تولید و عرضه‌ی مولکول ابیراترون با نام «براتیگا» ارائه کرده است.مولکول ابیراترون توسط اداره‌ی نظارت بر غذا و داروی امریکا و آژانس دارویی اروپا به تأیید رسیده است.

داروی خوراکی ام‌اس با اثر بخشی طولانی

داروی خوراکی درمان «ام‌اس» یا تری فلونوماید، همراه با اثربخشی طولانی‌مدت در حفظ توانایی و کارکرد بیماران با نام تجاری «جیوماید» توسط داروسازی دکتر عبیدی، تحت لیسانس داروسازی AET آلمان تولید و روانه‌ی بازار شد. داروی تری فلونوماید مورد تأیید اداره‌ی نظارت بر سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) و آژانس دارویی اروپا (EMA) بوده و روند رو به رشدی در دنیا داشته است.

کنترل موثرتر دیابت با گلورنتا

داروسازی دکتر عبیدی داروی «گلورنتا» را با هدف کنترل موثرتر دیابت تولید و روانه‌ی بازار کرد. امروزه کاهش قند خون تنها نیاز فرد مبتلا به دیابت نیست،بلکه کنترل عوارض بیماری‌های قلبی عروقی، فشار خون، مشکلات کلیوی و چاقی نیز برای این افراد حائز اهمیت است.

این دارو ترکیب خوراکی از دو داروی «گلوریپا» و «لیرنتا» است. گلوریپا (امپاگلیفلوزین) از دسته دارویی SGLT۲-i، که در سال گذشته توسط داروسازی دکتر عبیدی عرضه شده، علاوه بر کنترل قند‌خون، مرگ‌و‌میر ناشی از عوارض قلبی عروقی را کاهش داده و روند پیشرفت عوارض کلیوی را کند می‌کند.

بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید

​​ مراسم افتتاح پروژه‌ی بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید و رونمایی از تولیدات جدید داروسازی دکترعبیدی، ۶ مهرماه 98 با حضور محمدرضا شانه‌ساز، رئیس سازمان غذا و دارو، غلامحسین مهرعلیان مدیرکل اداره‌ی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو و احمد شیبانی رئیس هیأت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی در محل برگزار شد.همچنین  از پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید جامدات، شش داروی تولید داخل در حوزه‌های ام‌اس، دیابت، سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی با نام‌های تجاری جیوماید، نورابکس، نئوراپا، لوتیوا، گلورنتا، الاکوئیت نیز رونمایی شد.​

تأسیس موسسه‌ی اخلاقِ حرفه‌ای صنایعِ داروییِ ارزش‌محور ایرانیان

ایده راه‌اندازی این موسسه از تشکیل تا اجرایی شدن، از یک سال و نیم گذشته آغاز و تا کنون ادامه دارد. این موسسه یک تشکل غیر تجاری است و هدف نهایی آن، گسترش و اعتلای دانش ایجاد روابط قانونمند و حرفه‌ای فی‌مابین شرکت‌های دارویی و گروه‌های مختلف شاغل در حرف پزشکی و علی‌الخصوص پزشکان و داروسازان در کشور می‌باشد.

تجهیز ۸ مرکز درمانی در استان خوزستان به همت گروه کوبل

گروه سلامت‌محور کوبل در اسفندماه سال ۹۸، تجهیزات پزشکی و درمانی ۲ مرکز جامع سلامت روستایی و ۶ خانه بهداشت استان‌ خوزستان را تامین کرد.

تجهیزات پزشکی و درمانی مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت در استان خوزستان با تامین اعتبار شرکت آدوراطب انجام شد و به این ترتیب، ۲ مرکز جامع سلامت در روستاهای «وصیله حلاف» و «البوعید نبی» و ۶ خانه بهداشت در روستاهای «وصیله حلاف»، «علاونه فای»، «علاونه ضعیف»، «پادگان»، «خسرج عوده» و «شیخ طعمه» از توابع شهرستان حمیدیه در استان خوزستان، صاحب امکانات به‌روز درمانی و تجهیزات پزشکی شدند.

افتتاح دو خانه بهداشت در استان زلزله‌زده کرمانشاه

دو خانه بهداشت به همت گروه کوبل با حضور غفار برارجانیان رئیس هیأت مدیره‌ی کوبل دارو، سید علی مهدیان مدیرعامل شرکت آدوراطب و مرادعلی تاتار فرماندار شهرستان قصرشیرین و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خیرین این استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حمایت از سلامت عشایر با پویش قصه های خوش کوچ

داروسازی دکتر عبیدی در راستای ارتقاء سطح سلامت هم‌وطنان عزیز عشایر، برای سومین سال متوالی، پویش «قصه‌های خوش کوچ» را در استان خوزستان برپا کرد.گروه سلامت‌محور کوبل در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، و با شعار «عبيدی، حامي سلامت عشاير» سومین مرحله از پویش «قصه‌های خوش کوچ» را برای تأمین سلامت هم‌وطنان عشایر کوچ‌نشین در شهرستان مسجدسلیمان –لالی، استان خوزستان برگزار کرد.

مرتبط با : داروسازی عبیدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز