برای خرید ویلا در چمستان به این موارد دقت کنید

خرید ویلا چمستان-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

چمستان، شهری با آب و هوای ایده‌آل در شمال کشور است که به دلیل جنگل‌های بکر و زیبا طرفداران زیادی پیدا کرده است. این شهر که در استان مازندران واقع شده، بخشی از شهرستان نور بوده و فاصله کمی با شهرهای محمودآباد و آمل دارد. چند سالی است که ساخت‌وساز ویلا در چمستان رونق گرفته و با توجه به قیمت مناسب، افراد زیادی به خرید ویلا در این منطقه روی آورده‌اند.

کاماپرس در این گزارش نکات مهم هنگام خرید ویلا در چمستان را بررسی کرده است.

نکات مهم هنگام خرید ویلا در چمستان

چمستان دیرتر از سایر شهرهای شمالی وارد ورطه ساخت ویلا و خرید و فروش آن شد. در واقع چند سالی است که ساخت و ساز در این منطقه شروع شده و خرید ویلاهای آن طرفدار پیدا کرده است.

پس از شروع ویلاسازی، برخی زمین‌های بدون سند این منطقه با قیمت ارزان به خریداران فروخته شد و به همین ترتیب ویلاها نیز بدون سند و مجوز ساخت قانونی ساخته شدند که در حال حاضر با قیمت پایین در چمستان به فروش می‌رسند.

با این توصیف، مهم‌ترین نکته هنگام خرید ویلا در چمستان توجه به مجوزها و اسناد قانونی زمین و ویلا است. تنها مشاوره گرفتن از یک بنگاه املاکی باتجربه می‌تواند مشکلات مربوط به این حوزه را حل کن؛ فردی که مشکلات قانونی زمین‌ها را بشناسد و بتواند بهترین منطقه برای سرمایه‌گذاری را معرفی کند. در این شرایط بنگاه معاملاتی، سند زمین، محوز و تمام مدارک قانونی آن را در اختیار خریدار قرار داده و ملک را از نزدیک به او نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

خرید ویلا چمستان-کاماپرس

قیمت ویلا در چمستان

ویلاهای متنوعی با کیفیت ساخت مختلف در چمستان قابل خریداری است و به همین دلیل املاک این منطقه قیمت‌های متنوعی دارد؛ اما به طور کلی قیمت مناسب، یکی از ویژگی‌های اصلی چمستان است. به عنوان مثال ویلاهایی با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان در این منطقه قابل خریداری است و از طرفی ویلاهای بسیار لوکس با قیمتی بیش از 10 میلیارد تومان نیز در چمستان موجود است. در کنار کیفیت ساخت، محله قرارگیری ویلا نیز بر قیمت آن تأثیرگذار است؛ به طوری که قیمت ویلا در چمستان از حدود متری چهار میلیون تومان شروع شده و تا بیش از 50 میلیون تومان ادامه می­یابد.

خرید ویلا چمستان-کاماپرس

در چمستان ویلا بخریم؟

خرید ویلا در چمستان طی سال‌های اخیر رونق زیادی پیدا کرده و به همین منوال ارزش زمین‌ها و بناها نیز در این منطقه افزایش یافته است. چمستان شهری آرام، بکر و جنگلی است که آب‌وهوایی دلنشین دارد. بکر بودن این منطقه، آن را برای افرادی که به دنبال فرار از شلوغی شهر هستند، مناسب کرده است. تقاضای مناسب برای املاک این منطقه، رشد تدریجی و قیمت مناسب، همگی دلایل خوبی برای خرید ویلا در چمستان است.

از دیگر نقاط قوت این منطقه می‌توان به نزدیکی آن به تهران اشاره کرد. فاصله چمستان تا تهران تنها 210 کیلومتر است که با حدود چهار ساعت رانندگی می‌توان آن را طی کرد. نزدیکی به پایتخت می‌تواند دلیل مناسبی برای خرید ویلا در چمستان باشد.

خرید ویلا در چمستان از “تهران بیشه”

همان‌طور که گفته شد، مشاوره گرفتن از یک بنگاه املاک کارکشته مسئله مهمی برای خرید ویلا در چمستان است. گروه املاک تهران بیشه، امکان دریافت مشاوره و خرید ویلا در چمستان را با بهترین قیمت فراهم کرده است. این مجموعه در شهرهای مختلف استان مازندران از جمله نوشهر، ایزدشهر، آمل و نور خدمات ارائه می‌کند. علاوه بر ویلا امکان خرید زمین و آپارتمان نیز از این مجموعه وجود دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت تهران بیشه به آدرس https://www.tehranbisheh.com اطلاعات لازم را به دست آورده و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران بیشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز