با روم جی پی تی خانه خود را مجازی بچینید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در چند ماه اخیر هوش مصنوعی اخبار زیادی از دنیای فناوری را به خود اختصاص داده و به حوزه‌های مختلفی چون برنامه‌نویسی، تصویرسازی، طراحی گرافیک، تولید محتوا و … راه پیدا کرده است. حالا با معرفی روم جی‌پی‌تی هوش مصنوعی وارد دنیای دکوراسیون و چیدمان شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس روم جی‌پی‌تی با یک عکس چیدمان‌های مختلف برای فضاهای متفاوت را ارائه می‌کند. در ادامه روم جی‌پی‌تی را معررفی و بررسی می‌کنیم.

روم جی‌پی‌تی چگونه کار می‌کند؟

روم جی‌پی‌تی از فناوری ای آی یا همان هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا اتاق‌هایی رویایی و دلخواه را طراحی کرده و به تصویر بکشد. کافی است عکسی از یک اتاق بارگذاری شود و سپس هوش مصنوعی اتاق را با تم‌ها و چیدمان های مختلف به تصویر می‌کشد.

راز آسمان پایتخت

هیچ محدودیتی در بارگذاری عکس وجود ندارد. تصویر هر فضایی را می‌توان در اختیار این هوش مصنوعی قرار داد و تصویر تغییر یافته آن را دریافت کرد. زمانی که تصویر بارگذاری می‌شود، می‌توان تم اتاق و نوع آن را انتخاب کرد تا چیدمان با توجه به نوع فضا و سلیقه کاربر تغییر یابد.

بیشتر بخوانید:

استفاده از یک مدل یادگیری ماشین یا همان ماشین لرنینگ با نام کنترل نت این قابلیت را فراهم کرده است. روم چی‌پی‌تی در سایت خود اعلام کرده که استفاده از سایت و اپلیکیشن آن کاملا رایگان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “با روم جی پی تی خانه خود را مجازی بچینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز