معرفی ۱۰ مورد از قابلیت ‌های جدید اینستاگرام

اینستاگرام - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اینستاگرام با هر آپدیت، کاربران خود را غافلگیر می‌کند. البته بسیاری از قابلیت‌های جدید اینستاگرام شامل تمامی کشورها نمی‌شود و تنها برای تست در برخی کشورهای جهان فعال است؛ با این حال، معرفی قابلیت‌ های جدید اینستاگرام از مواردی است که می‌تواند به کاربران این شبکه اجتماعی به‌ویژه کسب و کارهای اینستاگرامی کمک کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی قابلیت ‌های جدید اینستاگرام ‌پرداخته است.

حالتQuiet  یا سکوت

این قابلیت بر ارسال نکردن نوتیفیکیشن‌ها تمرکز دارد. با فعال کردن این قابلیت، تمامی لایک‌ها، کامنت‌ها و پیام‌های دایرکت به صورتNotification  به نمایش درنخواهند آمد.

اینستاگرام- کاماپرس

حالت Notes

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که یک یادداشت با حداکثر 60 کاراکتر را به صندوق پیام‌های خصوصی خود اضافه کنند. یادداشت تنها توسط دنبال‌کنندگان و افرادی که در لیست Close Friends کاربر هستند، قابل مشاهده است. به علاوه با رفتن به قسمت دایرکت می‌توان یک یادداشت با حداکثر 60 کاراکتر اضافه کرد که این یادداشت تا 24 ساعت برای دیگران قابل مشاهده است.

راز آسمان پایتخت

انتخاب موسیقی برای پست

با این قابلیت هنگام پست کردن یک عکس نیز می‌توان یک موزیک ازlibrary  کامل اینستاگرام انتخاب کرد. حتی می‌توان موسیقی خود را تولید کرد و از آن در ساخت ریلز کمک گرفت.

درخواست دایرکت

با این قابلیت افراد نمی‌توانند در صورت فالو نداشتن یا بدون اجازه، به صورت نامحدود دايركت ارسال کنند و با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد؛ به طوریکه تنها می‌توانند یک پیام ارسال کنند. افراد باید منتظر بمانند کاربر درخواست چت را بپذیرد تا بتوانند دایرکت‌های بیشتری ارسال کنند. به علاوه، ارسال عکس یا ویدیو نیز تنها در صورتی که درخواست‌شان از سوی کاربر پذیرفته شود، امکان‌پذیر است.

تردز

اينستاگرام با ارائه تردز، کاربران توییتر سابق و ایکس فعلی را تحت تاثیر قرار داده است. تردز مشابه توییتر عمل می‌کند و کاربران می‌توانند هر نوع نوشته‌ای را در آنجا به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام- کاماپرس

آواتار داینامیک و قابلیت بزرگ‌نمایی تصویر پروفایل

پیش از این باید یکی از تصاویر پروفایل و آواتار برای نمایش در پروفایل‌ انتخاب می‌شد، اما اکنون می‌توان هر دو مورد را در پروفایل خود به نمایش گذاشت. در صورت اضافه کردن آواتار به حساب کاربری، اینستاگرام به صورت خودکار این قابلیت را برای فرد فعال می‌کند. بزرگنمایی تصویر پروفایل از دیگر قابلیت‌های جدید اینستاگرام است؛ به طوریکه با لمس تصویر پروفایل کاربر مورد نظر، تصویر بزرگ شده او قابل مشاهده خواهد بود. البته اگر کاربر دارای استوری باشد، باید انگشت خود را روی تصویر پروفایل نگه داشت.

قالب‌های آماده برای ریلز

برای آپلود ریلز می‌توان از تمپلیت‌ها یا قالب‌های آماده دیگران استفاده کرد. در این حالت تنها باید روی گزینهTemplates  در هنگام بارگذاری پست خود کلیک و قالب مورد نظر را انتخاب کرد.

جایگزین شدن ریلز به‌جای شاپ در Navigation Bar

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید اینستاگرام ، جایگزین شدن بخش ریلز در بار پایین صفحه کنار پروفايل است. پس از مدت کمی که گزینهShop  با آیکون مغازه کنار پروفایل، جایگزین نوتیفیکیشن‌ها با آیکون قلب شده بود، اکنون دوباره اینستاگرام تصمیم به جابه‌جایی آن قسمت گرفته است.

انتخاب موضوع برای ریلز

به گفته مدیرعامل اینستاگرام، این پلتفرم تمام تمرکز خود را بر سرویس ریلز گذاشته است. یکی از اقدامات مهم در بخش پست کردن ریلز، انتخاب موضوع با گزینهAdd Topic  است. این گزینه برای نشان دادن محتواهای مورد پسند هر کاربر، کمک بزرگی می‌کند.

محدودیت کلمات فیلتری برای پست‌های قابل نمایش

علاوه بر اینکه می‌توان دایرکت‌ها یا نظراتی که حاوی کلمات خاص هستند را پنهان کرد، اکنون می‌توان پست‌هایی را که حاوی کلمات خاص در کپشن یا هشتگ‌ هستند را نیز پنهان کرد.

اینستاگرام- کاماپرس

معرفی قابلیت‌ های جدید اینستاگرام از طریق «رایانه کمک»

رایانه کمک، اولین مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه‌ای و تلفن همراه به صورت تلفنی بوده که از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با کارشناسان مجرب توانسته به صورت شبانه‌روزی به سوالات کاربران خود پاسخ دهد.

کاربران برای استفاده از خدمات پشتیبانی رایانه کمک می‌توانند با شماره تلفن 9099071540 تماس بگیرند؛ هزینه مکالمه با کارشناسان کمک رایانه روی قبض تلفن محاسبه و اعمال خواهد شد. همچنین می‌توان از طریق شماره تلفن 0217129 از خدمات پشتیبانی آنلاین رایانه کمک به صورت اعتباری نیز استفاده و هزینه آن را از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کرد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی https://www.rayanehkomak.com مراجعه کنند‌.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه کمک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز