با جذاب ترین سواحل آنتالیا آشنا شوید

تور لحظه آخری-کاماپرس

آنتالیا به عنوان مروارید دریای مدیترانه شناخته شده و گردشگران زیادی از سراسر جهان از آن بازدید می‌کنند. آنتالیا حدود 657 کیلومتر خط ساحلی دارد که شن‌های ریز و آب‌های شفاف آن باعث شده تا تور آنتالیا به یک مقصد پرطرفدار برای تعطیلات تابستانی تبدیل شود. گفته می‌شود که حتی ملکه مشهور مصر، کلئوپاترا، عاشق آب‌های شفاف و فیروزه‌ای رنگ آنتالیا شده بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه بسیاری از ایرانی‌ها ترجیح می‌دهند تا تعطیلات نوروزی و تابستانی خود را در آنتالیا سپری کنند. سفر به ترکیه و رزرو تور آنتالیا با هر بودجه‌ای امکان‌پذیر بوده و این کشور مملو از جاذبه‌های توریستی شگفت‌انگیز است. علاقمندان به سفر می‌توانند بهترین تورها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها از آژانس هواپیمایی و مسافرتی آریاک سفر رزرو فرمایند. این مجموعه بیش از 20 سال در زمینه گردشگری و تورگردانی فعالیت داشته و همواره بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌کند. رزرو آنلاین هتل، بلیط هواپیما و قطار نیز از وبسایت آریاک سفر امکان‌پذیر است. در ادامه، با محبوب‌ترین سواحل آنتالیا آشنا خواهیم شد.

در کاپوتاس زیباترین عکس‌های تور آنتالیا را بگیرید

ساحل کاپوتاس یکی از سواحل معروف اینستاگرامی است که طبیعت زیبای آن باعث شده تا تصاویر بسیاری در فضای مجازی از اینجا دست به دست شود. این ساحل تنها 10 دقیقه با ماشین از کالکان فاصله دارد. ساحل کاپوتاس هیچگونه هزینه ورودی ندارد؛ اما برای استفاده از صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر باید مبلغ کمی پرداخت کرد. این ساحل، مقصد بسیار خوبی برای آفتاب گرفتن در روزهای تابستانی و لذت بردن از صخره‌های زیبای اطراف آن است. کسانی که دوست دارند بهترین عکس‌ها را در سواحل ترکیه بگیرند حتماً باید یکبار از ساحل کاپوتاس دیدن کنند!

راز آسمان پایتخت

تفریحات آبی فوق العاده در ساحل کلئوپاترا

این ساحل، نام خود را از ملکه معروف مصر گرفته است. ماسه‌های سفید رنگ، آب‌های فیروزه‌ای و تنوع ورزش‌های آبی اینجا بسیار مشهور است. گردشگرانی که از این ساحل بازدید می‌کنند می‌توانند به راحتی به هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های با کیفیت دسترسی پیدا کنند. به تمامی توریست‌ها توصیه می‌شود تا قایقرانی، کایت موج‌سواری یا غواصی را در اینجا امتحان کنند. ساحل کلئوپاترا دسترسی بسیار خوبی با وسایل حمل و نقل عمومی دارد.

ساحل لارا؛ محبوب دل‌ها!

به جرأت می‌توان گفت که ساحل لارا محبوب‌ترین ساحل خط ساحلی کشور ترکیه و به خصوص برای مسافران تور آنتالیا محسوب می‌شود. این ساحل طولانی با شن‌های داغ و آب‌های درخشان در تمام فصول سال طرفداران خاص خودش را دارد. گردشگرانی که به ساحل لارا می‌روند می‌توانند از صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهای سایه‌بان با هزینه بسیار کم استفاده کنند. کلوپ‌های ساحلی و رستوران‌های اطراف اینجا بهترین مکان برای لذت بردن از غذاهای ترکیه‌ای در کنار ساحل زیبا است.

آرامش دریا را در ساحل المپوس لمس کنید

آب‌های آرام و منطقه خلوت ساحل المپوس برای گردشگرانی که دوست دارند تعطیلات خود را در یک محیط به دور از هیاهو سپری کنند بهترین گزینه است. این جواهر پنهان در یک منطقه حفاظت شده طبیعی قرار داشته و توسط فضای سبز دست‌ نخورده، محصور شده است. کافه‌ها و رستوران‌های اطراف ساحل المپوس، غذاها و نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای را برای مسافران سرو می‌کند. توریست‌هایی که خوش شانس باشند می‌توانند حتی چند لاک‌پشت زیبا را در اینجا ببینند! ورودی ساحل المپوس رایگان است؛ اما امکانات رفاهی ضعیف بوده و حمام یا دوش وجود ندارد.

غروب آفتاب را در طولانی‌ترین ساحل ترکیه تماشا کنید

پس از بازدید از خرابه‌های تاریخی پاتارا می‌توانید در ساحل زیبا، طولانی و سفید رنگ پاتارا نفسی تازه کنید! اینجا یکی از سواحل بسیار تمیز و آرام آنتالیا است که چشم‌انداز دلپذیری دارد. از تپه‌های شنی و مناطق اطراف این ساحل محافظت می‌شود تا برای زندگی لاک‌پشت‌های دریایی مکان امنی فراهم شود. نکته قابل توجه درباره بازدید از ساحل پاتارا این است که این ساحل در ساعت 8 شب بسته می‌شود. همچنین، ورودی ساحل پاتارا رایگان نیست؛ اما استفاده از دوش و حمام آن هزینه‌ای ندارد. این ساحل با 18 کیلومتر طول، عنوان طولانی‌ترین ساحل ترکیه را به خود اختصاص داده است. گردشگرانی که دوست دارند روزهای آفتابی خود را در ساحل پاتارا سپری کنند می‌توانند خود را با مینی بوس‌های محلی یا تاکسی به اینجا برسانند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز