با تور ۲۹ روزه دور اروپا ، از یازده شهر جذاب دیدن کنید!

اروپا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

قاره اروپا مملو از جاذبه‌های گردشگری فراوان است که هرساله مقصد بسیاری از توریستان در سراسر دنیاست. می‌توان گفت قاره‌ی اروپا میزبان بخش وسیعی از دیدنی‌های جهان است.

به گزارش کاماپرس تور 29 روزه دور اروپا آژانس گردشگری ایوار به گردشگران این فرصت را می‌دهد تا در یک ماه بسیاری از شهرها و اماکنه دیدنی قاره اروپا را دیدن کرده و خاطره‌ای خوش و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده رقم بزنند. شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی اسراپرواز یا ایوار از سال 1381 و با هدف اجرای تورهای فرهنگی به اروپا شروع به فعالیت کرد ودر حال حاضر به ارائه و برگزاری انواع تورها می‌پردازد.

کاماپرس در ادامه مطلب به معرفی شهرها و مکان‌های گردشگری تور 29 روزه دور اروپا می‌پردازد؛

نیس

شهر نیس بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین شهر ساحلی فرانسه است که در حوزه‌ی دریای زیبای مدیترانه قرار گرفته است. هر روز صبح در بازار گل کورس می‌توانید عطر گل های زیبا و منحصربه فرد را حس کنید. موزه ماتیس، کاخ مسنه و ساحل لاپروم تنها بخشی از جذابیت‌های این شهر زیبا است.

فلورانس

شهر جذاب و تاریخی فلورانس در ایتالیا واقع شده است و خلاصه‌ای از هنر، تاریخ  و مذهب اروپا را به گردشگران ارائه می‌دهد. موزه‌ها و کلیساهای جذاب و فراوان از درخشان‌ترین مراکز دیدنی فلورانس به شمار می‌روند.

راز آسمان پایتخت

فلورانس ایتالیا-کاماپرس

رم

رم پایتخت کشور ایتالیا است که قدمتی بیش از دو هزار و پانصد سال دارد. این شهر تاریخی دیدنی‌های فراوانی را در خود جای داده است. یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری رم، کولوسئوم است. قدمت این سازه بزرگ به حدود هفتاد تا هشتاد سال پس از میلاد مسیح می‌رسد. کولوسئوم در زمان‌های گذشته محلی برای برگزاری مسابقات گلادیاتورها و سایر مسابقات مردم بوده است. باسیلیکای سنت پیتر، پانتئون، آب نمای تروی و… از دیگر مکان‌های دیدنی رم هستند.

ونیز

ونیز شهری زیبا، رمانتیک و منحصر به فرد است که در ایتالیا واقع شده است. خیابان‌های ونیز به صورت کانال‌هایی از آب و دارای سبک خاص و جذابی است. همین موضوع سالانه گردشگران فراوانی را به سوی این شهر جذب می‌کند. همچنین بناهای تاریخی، هنری،معماری، جشنواره‌های زیبا و تجربیات جذاب فراوانی در ونیز در انتظار شماست!

وین

وین، شهر موسیقی و شهر رویاها، یکی از خاص‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. وین پایتخت کشور اتریش است و به دلیل طبیعت سرسبز و زیبا، کاخ‌ها، موزه‌ها و بناهای تاریخی فراوان یکی از پرآوازه‌ترین شهرهای دنیا به شمار می‌رود. وین سلسله های سلطنتی فراوانی را تجربه کرده است که سلسله هاپسبورک معروف‌ترین آن‌ها است.

وین-کاماپرس

پراگ

پراگ پایتخت کشور چک، یکی از پرطرفدارترین کشورهای قاره اروپا است که در کنار رودخانه ولتاوا قرار گرفته است. می‌توان گفت پراگ با بزرگ‌ترین مجموعه قلعه‌های جهان، طبیعت زیبا و منحصربه فرد، کاخ‌هاو کلیساها جواهری در قلب اروپا می‌باشد.

برلین

برلین پایتخت آلمان جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است. دروازه براندبورگ اولین سازه نئوکلاسیک برلین و به جامانده از قرن هجدهم است. درواقع این دروازه به عنوان نمادی از صلح در برلین واقع شده است و مشهورترین مکان تاریخی برلین به شمار می‌رود. جنگل گرون والد، کاخ شالوتنبورگ، رایشستاگ و… از دیگر جاذبه‌های دیدنی برلین هستند.

برلین- کاماپرس

هامبورگ

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان و هشتمین شهر بزرگ اروپا است که شهری مدرن همراه با جذابیت‌های سنتی به شمار می‌رود. بندر هامبورگ از زیباترین جاذبه‌های دیدنی هامبورگ است که در رودخانه البه قرار گرفته است و بزرگ‌ترین بندر آلمان و سومین بندر پررفت و آمد در اروپا است.در این بندر همچنین موزه‌های جذاب، هتل‌ها، رستوران‌ها، کلیساها، تئاترهای موزیکال و غیره یافت می‌شود. دریاچه‌های مصنوعی آلستر، منطقه تاریخی ورهوس، باغ وحش و بازار ماهی فروشان  تنها بخشی از جذابیت‌های دیدنی هامبورگ است.

کپنهاگ

کپنهاک پایتخت کشور دانمارک و شهری دلنشین و بسیار آرام است. می‌توانید در این شهر دوچرخه سواری کنید و از خانه‌های رنگارنگ و زیبای کنار ساحل دیدن کنید. همچنین درکپنهاگ می‌توانید از باغ‌های تیوولی و قصر سلطنتی بازدید کرده و از معروف‌ترین تندیس دانمارک به نام پری دریایی دیدن کنید.

کپنهاگ-کاماپرس

آمستردام

آمستردام شهری جذاب در قلب اروپا و پایتخت کشور هلند است. آمستردام شهری قرون وسطایی است که در حاشیه رودخانه آمستل واقع شده و دارای کانال‌های آب در سطح شهر است که در برخی از آ‌ن‌ها می‌توان قایق سواری کرد. همچنین این شهر دارای موزه‌های بسیار فراوانی است به طوری که به این شهر لقب شهرموزه‌ها را داده‌اند.

پاریس

پاریس یکی از مشهورترین ومحبوب‌ترین شهرهای قاره اروپاست که در کشور فرانسه واقع شده است. پاریس عروس شهرهای اروپا، جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به برج ایفل، خیابان شانزلیزه، موزه لوور، کلیسای نوتردام و دیزنی لند پاریس اشاره نمود.

پاریس-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز