بازدید نیمی از کره زمین با گران ترین سفر دریایی جهان

لست سکند

گران‌ترین سفر دریایی در سال ۲۰۲۴ یک سفر ۱۲۵ روزه ۹۵ هزار دلاری با کشتی «سیلورسا کروز» خواهد بود که یک لیست انتظار بلند بالا دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، سفر دریایی «قطب به قطب»، همانطور که از اسمش پیداست، قرار است ۲۷۴ مسافران خود را به دیدن زیبایی‌های نیمی از سرزمین‌های کره زمین ببرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرکت «رویال کارائیب» سابقه بلندبالایی در زمینه تعطیلات دریایی گران قیمت و خاص داشته و مجموعه متنوعی از این سفرها را در سال‌های آینده اجرا خواهد کرد. از جمله آن‌ها می‌توان به سفر دریایی ۱۳۶ روزه از توکیو به نیویورک برای سال ۲۰۲۵ و تعطیلات ۷۱ روزه در سراسر آمریکای جنوبی برای سال ۲۰۲۴ اشاره کرد که هر یک بالای ۷۰ هزار دلار هزینه دارند.

با این حال هیچ یک از این سفرها به شکوهمندی سفر با سیلورسا به دور دنیا نخواهد بود. با هزینه هنگفت ۹۵ هزار دلار مسافران علاوه بر خدمات لوکس، از ۲۱ کشور دنیا نظیر نروژ، اسپانیا، گامبیا، سنگال، برزیل، گینه بیسائو، مراکش و… دیدن کرده و در بیش از ۹۰ بندر توقف خواهند کرد.

از تفریحات متفرقه شرکت‌کنندگان در این تور می‌توان به پیاده‌روی در گذرگاه‌های طبیعی شگفت‌انگیز، کایاک سواری و گشت و گذار با قایق اشاره کرد. آن‌ها همچنین می‌توانند از امکانات داخل کشتی مانند استخر آب گرم، تئاتر عمومی، کتابخانه و رستوران‌های متعدد لذت ببرند.

طبق برنامه سفر، حرکت ترکیبی این کشتی در ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ از شیلی آغاز شده و در ۲۶ ژوئن در نروژ به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز