تور لوکس کره‌ جنوبی را از کجا بخریم؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

کره‌ جنوبی، «سرزمین صبح آرام» در آسیای شرقی است؛ کشوری با تضاد زیبای سنت باستان شرقی و تکنولوژی مدرن. کره‌جنوبی در سال ۲۰۲۱ با وجود  محدودیت‌های کرونایی میزبان حدود ۹۶۷ هزار گردشگر خارجی بود. آماری که در سال 2022 با رشد 3 برابری به 3.198 میلیون نفر رسید. البته کره‌جنوبی در سال 2023 میزبان 6.5 میلیون گردشگر خارجی بود.

کره‌جنوبی با کاخ‌های باشکوه و معماری منحصر‌به‌فرد، باغ‌هایی با آرایش شرقی، خیابان‌های شلوغ و پرهیاهو و آسمان‌خراش‌های متعدد مقصد خوبی برای گردشگران است. اگر رویای سفری لوکس به کره‌جنوبی را در سر دارید سام‌سیر و طاهاگشت این تورها را برگزار می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به خدماتی که در این سفرها ارائه می‌شود، می‌پردازد.

هزینه سفر لوکس به کره‌ جنوبی چقدر است؟

تعطیلات خرداد یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفر به کره‌ جنوبی است و در همین بازه زمانی، طاها گشت توری به سرزمین صبح آرام خواهد داشت. سفری که 8 روز و 7 شب شیرین را برایتان خواهد ساخت. این تور برای هر نفر در اتاق دو تخته 2990 دلار به علاوه 69 میلیون و 990 هزار تومان، برای هر نفر در اتاق یک تخته 3390 دلار و برای تخت اضافه 2990 دلار هزینه دارد. البته 69 میلیون و 990 هزار تومان همچنان ثابت است.

این تور برای کودک با تخت 2690 دلار به علاوه 59 میلیون و 990 هزار تومان هزینه داشته که البته برای کودک بدون تخت هم 1990دلار به علاوه 59 میلیون و 990 هزار تومان هزینه دارد.

راز آسمان پایتخت

آژانس سام‌ سیر هم سفری 9 روزه به کره‌ جنوبی تدارک دیده که قیمت این تور از 232 میلیون تومان شروع می‌شود.

 شهرهایی که در این سفر می‌بینید

در سفر به سرزمین تضادها اغلب گردشگران چند روزی را در سئول سر می‌کنند. شهرهای بوسان و جیجو هم از جاذبه‌های کره‌ جنوبی بوده که تقاضای بالایی دارند. اگر برای سفر به کره‌ جنوبی تور طاهاگشت را انتخاب کردید، 4 شب در سئول، 2 شب در بوسان و یک شب هم دوباره در سئول اقامت خواهید داشت. البته اگر انتخاب‌تان برای این سفر آژانس سام‌سیر است تجربه 3 شب اقامت در جیجو، 2شب در بوسان و 4 شب سئول را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

خدمات تورها برای سفر به کره‌ جنوبی

بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی قطر، 9 شب اقامت در هتل با صبحانه، 3 گشت شهری تمام روز همراه با نهار، ترانسفر فرودگاهی و پروازهای داخلی، ویزای عادی توریستی، بیمه مسافرتی و تور لیدر، خدماتی است که سام‌سیر در سفر به کره‌جنوبی ارائه می‌دهد.

آژانس طاهاگشت نیز برای آسودگی گردشگران ترجمه رایگان مدارک مسافران و تاییدات آن را انجام می‌د‌هد. 5 وعده ناهار به صورت بوفه و رستوران، پرداخت عوارض خروج از کشور و CIP رفت فرودگاهی، 6 گشت شهری، پرداخت کلیه ورودی‌های جاذبه‌های توریستی، بیمه مسافرتی و قطار سریع‌السیر از سئول به بوسان و بالعکس هم جزو خدمات این تور است.

گردشگران، اقامت در کدام هتل‌ها را تجربه می‌کنند؟

تور طاهاگشت در سفر به کره‌جنوبی در شهر سئول هتل Deluxe Room  – Plaza Hotel seoul or similar5  را برای گردشگران در نظر گرفته است.

البته در شهر بوسان توریست‌ها در هتل Deluxe Room (City view)   Paradise Hotel Busan5  اقامت خواهند داشت.

تور سام‌سیر 3شب اقامت در هتل Maison GLAD را در جیجو، 2 شب اقامت در هتل LOTTE HOTEL BUSAN را در بوسان و 4 شب اقامت در هتل Novotel Ambassador seoul را در شهر سئول برای توریست‌ها در نظر گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : سام سیرطاهاگشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز