معرفی 9 جشنواره‌ موسیقی جذاب در کره جنوبی

لست سکند

موسیقی کره جنوبی طی سال‌های اخیر با استقبال بی‌سابقه‌ای روبه‌رو بوده است. این موضوع علاوه بر جذب هنرمندان با استعداد از سراسر جهان، عامل مهمی برای افزایش آمار حضور گردشگران در این کشور بوده است. در همین رابطه بسیاری از آژانس‌های مسافرتی، تور کره جنوبی را همزمان با جشنواره‌ها و فستیوال‌های موسیقی معتبر این کشور برگزار می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی جذاب‌ترین جشنواره‌های موسیقی کره جنوبی پرداخته است.

1- جشنواره جاز سئول

جشنواره جاز سئول  معمولا در پارک المپیک سئول برگزار می‌شود. جذابیت این جشنواره تا جایی است که بسیاری از افراد مشهور و برندهای معتبر جهانی، خواستار حضور در این جشنواره به عنوان حامی مالی هستند.

جشنواره‌ موسیقی-کاماپرس

2- جشنواره Greenplugged

جشنواره گرین پلاگ یکی از بزرگترین رویدادهای موسیقی در کره جنوبی است. این جشنواره اخیرا با محبوبیت بالایی روبرو شده تا جایی که با تصمیم برگزارکنندگان 2 بار در سال در ژوئیه و پاییز برگزار می‌شود. این رویداد همچنین به سازگاری با محیط زیست شهرت دارد.

راز آسمان پایتخت

 

3- فستیوال موسیقی اولترا

جشنواره موسیقی اولترا از سال 1999 در میامی آغاز به کار کرد و با رشد بی‌سابقه هم اکنون در اغلب قاره‌ها به جز قطب جنوب برگزار می‌شود. برگزاری این جشنواره از سال 2012 در سئول آغاز شده و همواره با استقبال بالایی روبرو می‌شود. بلیط‌های این فستیوال معمولا به محض عرضه، فروخته می‌شود.

4- جشنواره موسیقی جزیره رنگین کمان

جشنواره جزیره رنگین کمان رویدادی سالانه است که در جزیره دور افتاده‌ای به‌نام  Jaraseom-ro  برگزار می‌شود. در حاشیه این جشنواره، محل برای کمپینگ، کافه و بازارچه تدارک دیده شده است. همچنین دیدنی‌های زیادی در اطراف این جشنواره وجود دارد که  برای گردشگران خاطره‌انگیز خواهد بود.

جشنواره‌ موسیقی-کاماپرس

 

5- کنسرت رویا در سئول

کنسرت رویا از سال 1995 در سئول برگزار شده و امروزه یکی از محبوب‌ترین رویدادها در بین طرفداران واقعی کی پاپ است. این جشنواره یکی از بزرگترین رویدادهای موسیقی کره جنوبی بوده که معمولاً محبوب‌ترین هنرمندان در آن حضور دارند. همچنین هر ساله هزاران طرفدار از سراسر جهان از این جشنواره بازدید می‌کنند.

6- جشنواره جهانی دی جی سئول

جشنواره جهانی دی جی سئول طی چند سال گذشته با محبوبیتی باورنکردنی روبرو بوده و دی جی‌های معروفی مانند AC Slater، Porter Robinson، Mura Masa، Zeds Dead، Madeon  و … در آن شرکت کرده‌اند. این جشنواره اولین رویداد EDM در کره بوده و توانسته هنرمندان بسیار بااستعدادی را جذب کند. جشنواره جهانی دی جی هرساله در سئول یعنی قلب تپنده کره جنوبی برگزار می‌شود.

7- جشنواره راک پنتاپورت

جشنواره راک پنتاپورت هر ساله در اینچئون یکی از شهرهای بزرگ کره برگزار می‌شود. اگرچه جشنواره راک پنتاپورت به عنوان جشنواره راک شناخته می‌شود، اما علاوه بر هنرمندان راک،  هنرمندان EDM را نیز جذب کرده است.

جشنواره‌ موسیقی-کاماپرس

 

8- جشنواره جهانی کی پاپ

جشنواره جهانی کی پاپ به عنوان ترکیبی از یک جشنواره موسیقی و تئاتر در  Changwon از  بزرگترین شهرهای کره جنوبی برگزار می‌شود. این جشنواره از حمایت مالی دولت کره جنوبی برخوردار بوده و هرساله به برترین استعدادها جوایزی ارزنده اهدا می‌کند. برندگان گذشته این جشنواره علاوه بر کره جنوبی از ایالات متحده، اندونزی، نیجریه، ایرلند، جمهوری چک و ازبکستان بودند.

9- جشنواره موسیقی کره تایمز (لس آنجلس)

اگرچه این جشنواره هرساله در آمریکا برگزار می‌‌شود، اما حال و هوای خاص کره‌ای در آن موج می‌زند. این رویداد محبوب هر ساله در هالیوود برگزار شده و با توجه به جمعیت کره‌ای‌های ساکن ایالت متحده هرساله مخاطبان زیادی را جذب می‌کند. تعدادی از مشهورترین هنرمندان کی پاپ در این جشنواره اجرا می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان به Red Velvet، Rain و Kim Bum-Soo اشاره کرد.

7 نکته مهم برای گردشگران در تور کره جنوبی

  • واحد پول کره جنوبی «وون» است. توصیه می‌شود در طول سفر همواره مقداری پول نقد به همراه داشته باشید.
  • کره جنوبی در رابطه با توهین به مقدسات این کشور قوانین سختی دارد، لذا اکیدا توصیه می‌شود در رابطه با پرچم و سایر موضوعات سیاسی این کشور اظهارنظری نکنید. این مساله گاها با پیگیرد قانونی همراه است.
  • مدارک شناسایی خود را همیشه به همراه داشته باشید و یا حداقل عکسی از مدارک در موبایل خود ذخیره کنید.

  • کره جنوبی کشور بسیار امنی است. با این حال توصیه می‌شود در طول سفر جوانب احتیاط را رعایت کنید. از وسایل شخصی خود مثل موبایل، کیف پول و زیورآلات در مکان‌های عمومی محافظت کنید.
  • قبل از شروع سفر، حتما آب و هوای شهرهای مقصد را چک کنید و بر اساس آن لباس مناسب همراه خود داشته باشید.
  • قانون در کشور کره جنوبی جایگاه ویژه‌ای دارد. بهتر است در طول سفر به این کشور قوانین را رعایت کنید.

برگزاری تور کره جنوبی توسط ایوار

آژانس مسافرتی ایوار با بیش از ۲۰ سال سابقه اجرای تورهای آسیا شرقی، تمامی مراحل سفر از برنامه‌ریزی تا اجرا را با بهترین کیفیت برای تور کره جنوبی اعمال می‌کند. اخذ ویزای توریستی کره جنوبی، پرواز رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل‌های ۵ ستاره، بیمه مسافرتی، پروازهای داخلی، راهنمای فارسی‌زبان و محلی، گشت‌های شهری و ترانسفر فرودگاهی و زمینی برخی از خدمات این آژانس برای گردشگران است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز