ارزان ترین اسپیکر بلوتوثی برای سفر + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

معمولا گوش دادن به موسیقی در سفر و طبیعت لذت بیشتری دارد. مطمئنا این لذت با وجود اسپیکرهای بلوتوثی بیشتر خواهد بود چون به مراتب صدای واضح و بلندتری نسبت به صدای گوشی و تبلت دارند. از طرفی اسپیکرهای بلوتوثی کوچک به راحتی قابل حمل بوده و همراه خوبی در سفرهایی هستند که مسیر و زمان زیادی برای گوش کردن به موسیقی، پادکست و کتاب صوتی فراهم است. مخصوصا اگر اهل سفرهای دسته جمعی و گروهی هستید این استیکرهای بلوتوثی سرگرمی مناسبی برای همراهی با شماست.

کاماپرس در این گزارش، ارزان ترین اسپیکر بلوتوثی برای سفر را معرفی می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل طرح Stone چراغ دار

این اسپیکر بلوتوثی به قطر 45 میلی متر یکی از کوچک‌ترین اسپیکرهای بازار است که در داخل کیف، ساک مسافراتی و حتی جیب به راحتی جا می‌شود. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل طرح Stone چراغ دار، امکان پشتیبانی از کارت حافظه را داشته و دارای نور چرخشی روی اسپیکر است که باعث زیباتر شدن جلوه آن می‌شود. رنگ صورتی این اسپیکر بلوتوثی به قیمت 130 هزار تومان در بازار موجود است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل WS-887

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل WS-887 یکی از ارزان‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی برای سفر است که در پنج رنگ متفاوت و زیبا به بازار عرضه شده است. این اسپیکر قابل حمل از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و کابل یو اس بی همراه برای شارژ دارد. این اسپیکر از وضوح صدای قابلی قبولی برخوردار است و رنگ مشکی آن به قیمت  135 هزار تومان به فروش می‌رسد. این اسپیکر دارای دکمه‌های کنترل صدا نیز هست که با گرفتن و نگه داشتن دکمه افزایش صدا، صدای پخش آن به بالاترین حد ممکن می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

اسپیکر بلوتوثی مدل Music Mini

این اسپکیر نیز قطر بسیار کوچکی به اندازه 45 میلی متر دارد که همراه همیشگی در کیف و جیب محسوب می‌شود. این محصول در چهار رنگ مختلف به بازار عرضه شده و رنگ سبز آن به قیمت 139 هزار تومان قابل خرید است. اسپیکر بلوتوثی مدل Music Mini نورپردازی زیبایی روی صفحه اسپیکر دارد و از قدرت پخش صدای قابل قبولی برخوردار است.

اسپیکر بلوتوثی مدل GREATNICE GTS-1951

اسپیکر بلوتوثی مدل GREATNICE GTS-1951 به قطر 80 میلی متر و در پنج رنگ در بازار موجود است. این اسپیکر بلوتوثی نیز به دلیل پخش صدای باکیفیت و قابل حمل بودن یکی از اسپیکرهای مناسب سفر و گردش محسوب می‌شود. این محصول قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه را دارد و در زمان تهیه این گزارش با تخفیف شش درصدی به قیمت 150 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل GTS-1173

این اسپیکر بلوتوثی در دورنگی مشکی و مشکی مات در بازار وجود دارد که رنگ مشکی آن به قیمت 155 هزار تومان و مشکی مات این اسپیکر با تخفیف شش درصدی سایت دی جی کالا به قیمت 171 هزار و پانصد تومان قابل خرید است. در قسمت جلوی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل GTS-1173 چراغی با نور رنگی تعبیه شده است که بر زیبایی ظاهری این اسپکیر افزوده است. منبع انرژی این محصول باتری است که توسط کابل یو اس بی، نیز شارژ می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالارایا استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز