بهترین اسپیکر بلوتوثی برای دانش آموزان

دانش آموز-کاماپرس

اسپیکر بلوتوثی مناسب و قابل حمل برای دانش آموزان را می‌توان از بین برندهای متنوع و با قیمت‌های مختلف پیدا کرد. این اسپیکرها در اغلب موارد، علاوه بر بلوتوث، از جک 3.5 صدا نیز برای ارتباط استفاده می‌کنند. میزان شارژدهی و صدادهی نیز متناسب با قیمت محصولات در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر امکان استفاده به شکل اسپیکر، در برخی از محصولات کاربردهای دیگری مانند استفاده به عنوان پاوربانک نیز لحاظ شده که کارایی آن را بیشتر می‌کند.

کاماپرس در این گزارش بهترین اسپیکرهای بلوتوثی برای دانش آموزان را با جست‌وجو در سایت دیجی لند معرفی می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بنگ اند آلفسن مدل Beolit 20

این اسپیکر بلوتوثی مناسب برای دانش آموزان از طریق بلوتوث و جک 3.5 صدا ارتباط برقرار می‌کند و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 42 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از باتری استفاده می‌کند تا 8 ساعت قابلیت نگه داری از شارژ را داشته و امکان استفاده به عنوان پاوربانک را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. وزن این محصول 2.7 کیلوگرم بوده و صدا را به صورت 360 درجه پخش می‌کند. حساسیت صدای این محصول 93 دسی بل عنوان شده و نسخه بلوتوث به کار رفته در آن 4.2 است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بنگ اند آلفسن مدل Beolit 20-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ال جی با مدل XG9QBK

اسپیکر XG9QBK با 24 ساعت شارژدهی انتخاب مناسبی برای گیم و درس خواندن به حساب می‌آید و با قیمت 18 میلیون و 820 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از رابط بلوتوث با نسخه 5.1 و جک 3.5 صدا استفاده کرده و منبع تغذیه آن باتری است. وزن این اسپیکر بلوتوثی 8.5 کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود و نشانگر LED دارد. علاوه بر آن، قابلیت نورپردازی و استفاده از حالت‌های چندگانه نیز در این محصول تعبیه شده است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ال جی با مدل XG9QBK-کاماپرس

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بنگ اند آلفسن مدل bang & olufsen

این اسپیکر بلوتوثی تنها امکان اتصال با بلوتوث را فراهم کرده و با قیمت 18 میلیون و 700 هزار تومان فروخته می‌شود. میزان شارژدهی این اسپیکر 27 ساعت بوده و وزن آن 637 گرم است. نسخه بلوتوث به کار رفته در این مدل 5.2 بوده و پخش صدای 360 درجه دارد. علاوه بر آن، این مدل حساسیت صدای 91 دسی بلی در فاصله 1 متری داشته و بیس 59 دسی بلی دارد. ابعاد این اسپیکر 81 در 124 در 81 میلی متر در نظر گرفته می‌شود و به طور کلی محصولی سبک است. این اسپیکر برای دانش آموزانی که زیاد جابجا می‌شوند، انتخابی مناسب به حساب می‌آید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بنگ اند آلفسن مدل bang & olufsen-کاماپرس

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال با مدل BoomBox 3

این محصول با قیمت 19 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. نسخه بلوتوث به کار رفته در این مدل 5.3 بوده و از جک 3.5 صدا نیز استفاده می‌کند. میزان شارژدهی این محصول 24 ساعت در نظر گرفته شده و وزن آن 5.25 کیلوگرم است. این اسپیکر بلوتوثی امکان اتصال چند اسپیکر با هم را فراهم کرده و نمایشگر میزان شارژ دارد. علاوه بر آن، در این محصول مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و آب می‌توان دید. این اسپیکر علاوه بر باتری از برق شهری نیز کمک می‌‎گیرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال با مدل BoomBox 3-کاماپرس

 

 

 

اسپیکر بلوتوثی-کاماپرس

بهترین اسپیکر بلوتوثی-کاماپرس

بهترین اسپیکر بلوتوثی-کاماپرس

بهترین اسپیکر بلوتوثی-کاماپرس

اسپیکر بلوتوثی-کاماپرس

بهترین اسپیکر بلوتوثی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیتهران اسپیکردیجی لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز