پرفروش ترین تبلت سامسونگ با قابلیت مکالمه

تبلت سامسونگ-کاماپرس
لست سکند

از بین محصولات پرفروش تبلت سامسونگ با قابلیت مکالمه، می‌توان سری A را به شکل پررنگی لحاظ کرد. اکثر این تبلت‌ها از یک سیمکارت و شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کنند و برای کاربرد روزمره و دانش آموزی مناسب به حساب می‌آیند. کیفیت دوربین این تبلت‌ها 8 مگاپیکسل عنوان شده است. حافظه داخلی و رم نیز با ظرفیت‌های مختلفی عرضه شده که همین مسئله در تعیین قیمت این محصولات نقش دارد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین تبلت‌های سامسونگ با قابلیت مکالمه را با جست‌وجو در سایت کالاتیک معرفی می‌کند.

تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab A8

این مدل از تبلت سامسونگ که با قابلیت مکالمه ارائه شده و امکان استفاده از یک سیمکارت را فراهم می‌کند در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 8 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. حافظه داخلی این محصول 32 گیگابایت بوده و حافظه رم آن 3 گیگابایت است. این تبلت از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و نمایشگری با سایز 10.5 اینچی دارد. کیفیت دوربین این تبلت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab A8-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab A9 Plus

این تبلت با یک سیمکارت و قابلیت مکالمه عرضه شده و با امکان استفاده از شبکه اینترنت 5G با قیمت حدودی 11 تا 13 میلیون تومان فروخته می‌شود. این تبلت سامسونگ دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی بوده و محصولی 8 هسته‌ای به حساب می‌آید. کیفیت دوربین این مدل نیز 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab A9 Plus-کاماپرس

تبلت سامسونگ با مدل 8,0 LTE SM-T295 Galaxy Tab A

این تبلت با ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و حافظه رم 2 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 6 تا 8 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول از یک سیمکارت استفاده می‌کند و شبکه اینترنت به کار رفته در آن 4G است. از ویژگی‌های خاص این تبلت می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 512 گیگابایت اشاره کرد. کیفیت دوربین این محصول نیز 8 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

تبلت سامسونگ با مدل 8,0 LTE SM-T295 Galaxy Tab A-کاماپرس

تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab A7 Lite

این محصول سامسونگ با قابلیت مکالمه و استفاده از یک سیمکارت ارائه شده و با قیمت حدودی 7.5 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این تبلت سامسونگ از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند و دوربینی 8 مگاپیکسلی دارد. از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به سایز صفحه نمایش 8.7 اینچی اشاره کرد که از این جهت برای کسانی که تبلت بزرگی نمی‌خواهند، انتخاب مناسبی به حساب می‌آید.

تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab A7 Lite-کاماپرس

تبلت سامسونگ با مدل Lite Galaxy Tab S6

این تبلت سامسونگ با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 25 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دوربین 8 مگاپیکسلی داشته و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این تبلت 10.4 اینچ در نظر گرفته شده و محصولی مناسب برای کاربرد روزمره است.

تبلت سامسونگ با مدل Lite Galaxy Tab S6-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز