پرفروش ترین گوشی موبایل در بازار با رم 4 گیگابایتی + قیمت

گوشی موبایل-کاماپرس
لست سکند

پرفروش‌ترین محصولات دارای رم 4 گیگابایتی در برندهای مختلف گوشی موبایل عرضه شده‌اند. عموما گوشی‌های دارای رم 4 گیگابایتی به دلیل کم بودن ظرفیت، قیمت کمتری داشته و در اکثر موارد با ظرفیت حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت به فروش می‌رسند. گوشی‌های پرفروش با رم 4 گیگابایتی، کیفیت دوربین متوسطی داشته و بجز مدل اپل، اغلب دربازه قیمتی 5 تا 7 میلیون تومان قرار می‌گیرند. این محصولات در مدل‌های پرطرفدار خود با ظرفیت باتری بالا عرضه می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در بازار با رم 4 گیگابایتی را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH/A

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 37 میلیون تومان به فروش می‌رسد. گوشی آیفون 13 اپل دارای سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی بوده و 3240 میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری دارد. این محصول از دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند. این گوشی موبایل شش هسته‌ای امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم کرده و محصولی ضدآب و مناسب برای گیمینگ است.

گوشی موبایل اپل با مدل iPhone 13 CH/A-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ با مدل Galaxy A14 از ویتنام

این گوشی موبایل، صفحه نمایش 6.6 اینچی دارد و با قیمت حدودی 5 تا 7 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این گوشی موبایل سامسونگ از سه دوربین 50، 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو استفاده کرده و محصولی مناسب برای تمام سنین به حساب می‌آید. ظرفیت حافظه داخلی در این گوشی 64 گیگابایت و ظرفیت حافظه رم آن 4 گیگابایت است. این گوشی هشت هسته‌ای از شبکه اینترنت 4G استفاده کرده و قابلیت شارژ سریع 15 وات را فراهم می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ با مدل Galaxy A14 از ویتنام-کاماپرس

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M13

محصول دیگر سامسونگ که با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده، گوشی ام 13 است که با قیمت حدودی 5 تا 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی موبایل محبوب در بازار، سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی داشته و ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد که نسبت به مدل‌های مشابه دیگر در بازار ظرفیتی قابل توجه به حساب می‌آید. کیفیت دوربین‌های پشت این محصول 50، 5 و 2 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل است.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M13-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40

این محصول نیز دارای ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی است و با قیمتی در حدود 4 تا 6 میلیون تومان فروخته می‌شود. سایز صفحه نمایش این محصول 6.71 اینچ بوده و ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت‌های 13 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. این گوشی گیمینگ با قابلیت شارژ سریع 18 واتی در اختیار کاربران قرار گرفته و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌سازد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اپلتکنولایفسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز