محبوب ترین مانیتور های گیمینگ در بازار + قیمت

لست سکند

تب بازی‌های آنلاین و کامپیوتری در چند سال اخیر چنان داغ و داغ تر شده است که طبق آمار میزان گیمرها در آسیا به یک و نیم میلیارد و در آمریکا به 54.7 میلیون رسید. افزایش تعداد گیمرهایی که ترجیح می‌دهند بازی‌های رایانه‌ای را بر روی مانیتور‌های گیمینگ انجام دهند، منجر به رشد میزان تقاضا برای این مانیتور‌ها شده است. از جمله شرکت‌هایی که به تولید مانیتورهای گیمینگ می‌پردازند می‌توان به ال‌جی، ایسوس، ایکس‌ویژن، جی‌پلاس، سامسونگ، بنکیو و غیره اشاره کرد.

کاماپرس در ادامه پرفروش ترین مانیتورهای گیمنیگ بازار را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- مانیتور ال جی مدل 24MK600M سایز 23.8 اینچ

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 5 میلیون 800 هزار تومان است. دقت صفحه نمایش این مانیتور 23 اینچی 1920 x 1080 است. از این مانیتور می‎‌توانید برای گیمینگ، طراحی و ادیت استفاده کنید. حداکثر نرخ تازه‌سازی این دستگاه 75 و زمان پاسخگویی آن 5 میلی ثانیه است. از ویژگی‌های مهم مانیتور‌های گیمینگ نرخ تازه‌سازی بالا است. منظور از نرخ تازه‌سازی تعداد فریم‌هایی است که مانیتور در هر ثانیه نمایش می‌دهد. از جمله معایب این مانیتور مقرون به صرفه، محدود بودن اتصالات آن است. این دستگاه تنها دو پورت HDMI 1.4 و یک کانکتور VGA برای ورودی ویدیوهاست در نتیجه پورت دیگری برای اتصال اسپیکر یا USB وجود ندارد.

راز آسمان پایتخت

 

2- مانیتور مخصوص بازی جی پلاس مدل GGM-L238QN سایز 32 اینچ

قیمت این محصول 13 میلیون و 200 هزار تومان است. این مانیتور 32 اینچی از دسته مانیتورهای خمیده محسوب می‌شود. این دستگاه برای طراحی و ادیت عکس و فیلم، گیمینگ و کاربری عمومی مناسب است. این مانیتور با صفحه نمایش خمیده و رزولوشن 2560 x 1440 پیکسل است که می‌تواند تا 16.7 میلیون رنگ را شناسایی، پردازش، تفکیک و نمایش بدهد. رنگ‌ها در این مانیتور نزدیک به رنگ‌ها در دنیای واقعی هستند. این تفکیک رنگ‌، قابلیت مناسبی برای طراحان و ادیتوران است. این مانیتور دارای پورت‌های متعددی همچون هدفون، HDMI و DisplayPort است که دسترسی به اتصالات متعدد را فراهم کرده است.

3- مانیتور ایسوس مدل VG328H1B سایز 31.5 اینچ

قیمت این مانیتور با صفحه نمایشگر خمیده 15 میلیون و 450 هزار تومان است. این دستگاه با رزولوشن صفحه نمایش1920 x 1090 Full HD  دارای تشخیص 16.7 میلیون رنگ است که تصاویر را با بالاترین کیفیت نمایش می‌دهد. وجود پنل VA در این مانیتور به شما امکان می‌دهد تا صفحه نمایش را از هر زاویه‌ای با دقت بالا تماشا کنید و دید شما را برخلاف پنل TN محدود نمی‌کند.

نرخ بروز‌رسانی این مانیتور 165 هرتز است که برای اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین مثل A Plague Tale و Cyberpunk مناسب هستند و بازی‌ها را برای گیمر‌ها به‌صورت روان و بدون لگ اجرا می‌کند. نرخ بروزرسانی بالا در این دستگاه سبب شده تا تصاویر را پیوسته و بدون شکست نمایش دهد. این دستگاه مجهز به فناوری ASUS Dynamic Shadow Boost که مناطق تاریک بازی به‌طور خودکار روشن می‌کند و اینگونه شما را در پیدا کردن دشمنان یاری می‌کند.

 

4- مانیتور مخصوص بازی ایسوس مدل ROG Swift PG65UQ سایز 65 اینچ

قیمت این مانیتور 155 میلیون تومان است. این مانتیور 64.5 اینچی، دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز و مدت زمان پاسخ گویی 4 میلی ثانیه است که تصاویر را بدون پارگی و لگ نمایش می‌دهد. وضوح صفحه نمایش این مانیتور Ultra-HD است و قابلیت ASUS Aura Sync موجود در این دستگاه، نورپردازی را در زیبایی هر چه تمام تر نسبت به مانیتور‌های معمولی به نمایش می‌گذارد و مانع از فشار اضافه بر روی چشم‌های مخاطبین می‌شود. این مانیتور دارای 4 پورت HDMI، 2 USB Port و یک Display Port  است که می‌توانید دستگاه‌های خود را به آن متصل کنید. این دستگاه مجهز به کنترل از راه دور است که شما می‌توانید با استفاده از آن نمایشگر آن را از فاصله‌ای دور نیز تنظیم کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیایسوسجی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محبوب ترین مانیتور های گیمینگ در بازار + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز