بررسی ویژگی‌های مانیتور 21 اینچ لنوو  L22i + قیمت خرید مانیتور لنوو

بهین تکنولوژی-کاماپرس
لست سکند

برند لنوو به عنوان یک شرکت فناوری چندملیتی با تولید لوازم الکترونیکی مصرفی در دنیا شناخته می‌شود. انواع رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ، تبلت، سرورها، ابررایانه‌ها توسط متخصصان و طراحان این کمپانی پرطرفدار تولید می‌شود.

به گزارش کاماپرس، انتخاب و خرید یک محصول الکترونیکی در میان برندهای معتبر جهان امری دشوار محسوب می‌شود. به علاوه آن‌ که بسیاری از افراد به دلیل ناآگاهی نسبت به فناوری‌های به روز دنیا قادر به شناسایی نیاز خود نیستند و در انتخاب دچار اشتباه می‌شوند. بنابراین این مطلب به نقد و بررسی ویژگی‌های مانیتور 21 اینچ لنوو L22i اختصاص دارد.

فناوری AMD Freesync مناسب چه افرادی است؟

هنگام خرید یک مانیتور برای بازی، توجه به برخورداری از این تکنولوژی بسیار مهم است. فناوری AMD Freesync با هدف افزایش کیفیت در هنگام بازی در سال 2015 منتشر شد. این فناوری در مانیتور با پارگی صفحه، لکنت و تاخیر ورودی مقابله می‌کند.

دو پاره شدن تصویر یک جلوه ناخوشایند است که باعث می‌شود تصویر روی صفحه از هم جدا به نظر برسد. این اتفاق به این دلیل می‌افتد که نرخ سرعت فریم بازی با سرعت تازه سازی نمایشگر مطابقت ندارد. اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید خوب است بدانید که مانیتور 21 اینچ لنوو L22i مجهز به این تکنولوژی است.

بهترین زمان پاسخ‌گویی مانیتور برای بازی

زمان پاسخ‌گویی، به مدت زمانی اشاره دارد که مانیتور برای تغییر پیکسل از سیاه به سفید نیاز دارد. بنابراین وقتی مانیتوری دارای زمان پاسخ‌گویی چهار میلی ثانیه است، بدان معناست که چهار میلی ثانیه طول میکشد تا یک پیکسل از سیاه به سفید تغییر کند. برای درک بهتر این موضوع خوب است بدانید که یک میلی ثانیه یک هزارم ثانیه است یک مانیتور با زمان چهار میلی ثانیه می‌تواند رنگ پیکسل‌های خود را 250 بار در هر ثانیه تغییر دهد.

راز آسمان پایتخت

مسلما قاعده کلی این است که هرچه زمان پاسخ‌گویی کمتر باشد مطلوب‌تر است. مانیتور با زمان پاسخ‌دهی کم ممکن است باعث ایجاد آرتیفکت‌های منحرف کننده‌ای مانند تاری حرکت و شبح شود. مانیتورهای با زمان پاسخ‌دهی بالا می‌توانند هنگام پخش برنامه‌ها، بازکردن مرورگر اینترنت و اجرای بازی‌های کم سرعت مناسب باشند اما معمولا در اجرای بازی‌های سریع‌تر دچار مشکل می‌شوند.

برای اکثر گیمرها زمان چهار میلی ثانیه به اندازه کافی قابل قبول است تا یک بازی سرشار از هیجان را تجربه کنند. گفتنی است مانیتور 21 اینچ لنوو L22i از این قابلیت برخوردار است.

مشخصات عمومی مانیتور 21 اینچ لنوو L22i

این مانیتور فول اچ دی، دارای فریم بسیار باریک و مجهز به سیستم فیلتر رنگ آّبی است. صفحه‌ نمایش‌های مدرن با انتشار نور آبی به سلامت چشم آسیب می‌رسانند. فیلتر نور آبی میزان انتشار نور آبی را کم می‌کند و در عین حال کیفیت تعادل رنگ را از بین نمی‌برد. مانیتور لنوو دارای قابلیت اتصال به دیوار، تنظیم در جهت عمودی و دارای شیار هولدر تلفن همراه است. لازم به ذکر است که این محصول فاقد اسپیکر و پورت DVI و دارای پورت VGA و HDMI است.

جنس سطح پنل، مات و نوع آن IPS است. پنل‌های IPS با زاویه دید گسترده خود همچنان کیفیت تصویر را از هر زاویه‌ای حفظ می‌کنند. این پنل‌ها مناسب برنامه نویسان، ویرایش‌گران حرفه‌ای عکس و ویدیو و هنرمندان دیجیتال است. کاربری مانیتور 21 اینچ لنوو L22i شامل بخش اداری، خانگی و طراحی می‌شود.

لازم به ذکر است که توان مصرفی این مانیتور 21 وات و وزن آن حدودا سه کیلوگرم است. جهت اطلاع از قیمت مانیتور لنوو، کارشناسان مجموعه رایاسان آماده پاسخ‌گویی تلفنی هستند.

رایاسان مدعی است که محصولات خود را با ضمانت بازگشت، پرداخت در محل، ضمانت اصل بودن و تحویل اکسپرس به مشتریان خود ارائه می‌دهد.کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، علاوه‌بر وبسایت به شبکه‌های اجتماعی این مجموعه مراجعه کنند. رایاسان این محصول را با 24 ماه گارانتی شرکتی به فروش می‌رساند.

انتهای پیام

مرتبط با : رایاسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بررسی ویژگی‌های مانیتور 21 اینچ لنوو  L22i + قیمت خرید مانیتور لنوو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز