اسپیکر ایستاده مکسیدر بخریم یا میکرولب ؟

Haut-parleur debout-کاماپرس

در دنیای امروزی، چه در مراسم‌های کوچک و خودمانی، چه در کنفرانس‌ها و مهمانی‌های جمعی، وضوح و کیفیت صدا اهمیت بسیاری دارد. با داشتن اسپیکر ایستاده مناسب، می‌توان با وضوح و جزئیات بیشتری به گوش‌دادن موسیقی پرداخت؛ حتی برای تماشای فیلم و سریال، خانه را به یک سینمای کوچک خانگی تبدیل کرد و لحظات زیبایی را در کنار خانواده رقم زد.

برندهای مکسیدر و میکرولب به عنوان تولیدکنندگان تخصصی اسپیکرهای ایستاده، در این زمینه با ارائه کیفیت هم‌تراز برندهایی مانند سونی، با قیمتی به مراتب مناسب‌تر و با گارانتی دوساله فعالیت می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی 4 اسپیکر ایستاده از برندهای مکسیدر و میکرولب می‌پردازد.

اسپیکر ایستاده مکسیدر سری MX-DJ2122 مدل AL222MP5

قیمت این محصول هنگام تهیه این گزارش حدود 19 میلیون و 400 هزارتومان برآورد می‌شود. جنس بدنه این اسپیکر لعاب است و 25 کیلوگرم وزن دارد و از این لحاظ سبک محسوب می‌شود. این مدل اسپیکر ایستاده مکسیدر، با توان 37000 واتی، وضوح صدای بالایی دارد و برای کاربرانی مناسب است که به کیفیت صدای موسیقی یا فیلم اهمیت می‌دهند. این محصول با قابلیت حذف صدای خواننده و داشتن میکروفون، به کاربر این امکان را می‌دهد تا به خوانندگی بپردازد و به همین دلیل، مناسب برگزاری مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه و ایجاد فضایی شاد است.

1675667884-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

اسپیکر ایستاده میکرولب مدل DJ-1202

قیمت حدودی این مدل اسپیکر ایستاده 19 میلیون و 900 هزار تومان گزارش شده‌ است. این اسپیکر با توان خروجی 4200 می‌تواند از تمامی فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی ‌کند. جنس بدنه این مدل اسپیکر ایستاده از پلاستیک و وزن آن 60 کیلوگرم برآورد می‌شود. صفحه نمایش غیرلمسی این محصول LED و نوع اتصال به دستگاه، به صورت با سیم یا بی‌سیم است. هنگام خرید این محصول، یک جفت میکروفون بی‌سیم نیز به کاربر تحویل داده می‌شود و قابلیت اتصال به بلوتوث را نیز دارد؛ از این رو می‌تواند برای برگزاری مراسم‌های مختلف و کنفرانس‌ها نیز مناسب باشد.

پخش-کننده-خانگی-میکرولب-مدل-DJ-1202-کاماپرس

اسپیکر ایستاده مکسیدر مدل CN-51

این اسپیکر را می‌توان با قیمت حدودی 14 میلیون و 200 هزار تومان تهیه کرد. جنس بدنه این مدل اسپیکر ایستاده پلاستیکی است و 26 کیلوگرم وزن دارد؛ به همین جهت سبک محسوب شده و قابلیت حمل آسان را دارد. قدرت صدای این محصول 37000 وات است و با کیفیتی که ارائه می‌کند، می‌تواند با وضوح بیشتر لذت شنیدن موسیقی را چندبرابر کند. این محصول دارای نورپردازی از نوع سقفی است و با قابلیت کنترل از راه دور، تنطیم بیس و اکوی میکروفون، تمامی شرایط فنی لازم برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات را برای کاربر فراهم می‌کند.

اسپیکر ایستاده مکسیدر مدل CN-51-کاماپرس

اسپیکر ایستاده میکرولب مدل M310103INFINITY

این اسپیکر با قیمت حدودی 15 میلیون و 400 هزارتومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. بدنه این محصول از جنس چوب طراحی شده و 53 کیلوگرم وزن دارد. قدرت خروجی صدای این اسپیکر ایستاده 3300 وات است و از درگاه ورودی AUX، بلوتوث و دو میکروفون نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش LED لمسی آن جلوه ظاهری این محصول را زیباتر می‌کند. سیستم نورپردازی این مدل اسپیکر با قابلیت تغییر رنگ و نورپردازی ساب‌ها، می‌تواند همراه خوبی برای مهمانی‌های بزرگ و کوچک باشد.

اسپیکر-ایستاده-میکرولب-سری-Infinity-مدل-IN-310101-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز