پرفروش ترین اسپیکر خانگی سونی مخصوص سیستم بازها + قیمت

اسپیکر سونی-کاماپرس
لست سکند

در خرید اسپیکر خانگی سونی میزان نگه داری شارژ و امکان اتصال بیشتر به دستگاه‌های مختلف اهمیت دارد. اکثر محصولات پرفروش اسپیکر با امکان رقص نور و صفحه نمایش LED عرضه شده و کیفیت صدای مناسبی دارند. متناسب با قیمتی که به اسپیکرها اختصاص می‌گیرد امکانات متفاوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اسپیکرهای پرفروش با رنج قیمتی 10 تا 15 میلیون در بازار به فروش می‌رسند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین اسپیکرهای خانگی سونی در پاییز 1402 را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

اسپیکر خانگی سونی مدل Srs_XP700

این اسپیکر بلوتوثی در زمان تهیه این گزارش با قیمت 14 میلیون و 799 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با انواع گوشی، تبلت، لپ تاپ و مک بوک سازگاری داشته و می‌توان از پورت‌های مختلف آن مانند پورت بلوتوث، USB، AUX و جک 6.5 میلی متری استفاده کرد. این محصول مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد و خاک نشان می‌دهد و وزنی 16.9 کیلوگرمی دارد. بازدهی باتری در این محصول 25 ساعت بوده و دارای امکان رقص نور و نشانگر LED است.

اسپیکر خانگی سونی مدل Srs_XP700-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پخش کننده خانگی MHC-V43D

این محصول با درگاه ارتباطی HDMI با قیمت 16 میلیون و 899 هزار تومان به فروش می‌رسد. این پخش کننده خانگی سونی امکان پخش رادیو و صدای 360 درجه را فراهم می‌کند و قابلیت پخش صدای دابلی را دارد. این محصول با ورودی گیتار و کارائوکه امکان اتصال همزمان به سه دستگاه با بلوتوث را داشته و دارای حسگر کنترل ژست است. با این اسپیکر می‌توان نورپردازی زیبا و در عین حال تولید صدای باس فوق العاده را تجربه کرد.

پخش کننده خانگی MHC-V43D-کاماپرس

اسپیکر خانگی سونی مدل MHC_V13

این مدل با قیمت 10 میلیون و 990 هزار تومان در بازار موجود است. از مشخصات کیفیتی مهم در این محصول می‌توان به بهبود بیس صدا اشاره کرد. این اسپیکر خانگی سونی امکان استفاده از نورپردازی را فراهم کرده و محصولی دارای یک عدد ساب ووفر 20 سانتی متری است. بدنه این محصول پلاستیکی بوده و دارای صفحه نمایشی قابل استفاده است.

اسپیکر خانگی سونی مدل MHC_V13-کاماپرس

اسپیکر خانگی سونی مدل MHC-V90DW

این مدل با قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای، 47 میلیون و 222 هزار تومان قیمت دارد. این بلندگوی بزرگ 170 سانتی متری امکان پخش صدای بلند را فراهم می‌کند و امکان کنترل آن با گوشی تلفن همراه وجود دارد. این محصول با رقص نور، LED و ایجاد جلوه‌ها جشنواره EMD قابلیت بالایی در کاربرد ساده و با کیفیت داشته و امکان ارتباط با روش‌های مختلف بی سیم و با سیم را فراهم می‌کند.

اسپیکر خانگی سونی مدل MHC-V90DW-کاماپرس

اسپیکر خانگی سونی مدل XP500

این مدل با قیمت 10 میلیون و 799 هزار تومان به فروش می‌رسد. این اسپیکر سونی با انواع دستگاه‌ها سازگار بوده و مقاومت قابل توجهی در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهد. این پخش کننده صوتی با بازدهی باتری 20 ساعته عرضه شده و دارای کلید کنترل باس است. امکان استفاده از قابلیت رقص نور و نشانگر LED در این محصول ارائه شده و محدوده عملکرد 10 متری دارد. می‌توان به طور همزمان از چند دستگاه برای اتصال به این اسپیکر استفاده کرد.

اسپیکر خانگی سونی مدل XP500-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسونی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پرفروش ترین اسپیکر خانگی سونی مخصوص سیستم بازها + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز