پرفروش ترین تلوزیون ال ای دی هوشمند دوو در بازار + قیمت پاییز 1402

لست سکند

دوو کمپانی به‌نام کره‌ای علاوه بر تولید محصولاتی همچون خودرو، کشتی و جنگ‌افزار، در زمینه تولید لوازم خانگی نیز بسیار فعال است. در این میان تلوزیون‌های هوشمند از جمله لوازم خانگی پرفروش دوو  محسوب شده که اتفاقا در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. تلوزیون ال ای دی هوشمند دوو در سایزهای مختلف و باکیفیت‌های تصویری متفاوت قابل خریداری است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین تلوزیون‌‌های ال ای دی هوشمند دوو در دیجی کالا را معرفی می‌کند.

تلویزیون سایز 43 اینچ دوو مدل DSL-43SF1700

این تلوزیون که در زمان تهیه این گزارش با قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان عرضه شده، دارای کیفیت تصویر full HD است. این تلوزیون برای کسانی که خواهان تلوزیون خیلی بزرگ نبوده، اما کیفیت تصویر برایشان مهم است، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این محصول قابلیت هوشمندسازی و اتصال به اینترنت را دارد. زاویه دید آن 178 درجه بوده و به همین جهت تلوزیونی تخت به حساب می‌آید. تلوزیون مذکور با سیستم عامل ویندوز 8 کار کرده و برای علاقمندان به گیم نیز مناسب است.

دوو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1710

این تلوزیون با قیمت 23 میلیون تومان و با گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس به فروش می‌رسد. این دستگاه با کیفیت تصویر Ultra HD-4k و رزولوشن 3840 در 2160 با نوع رابط هوشمند اندروید کار می‌کند. امکان نصب بازی و اپلیکیشن روی آن وجود دارد و دارای سه درگاه HDMI است. در این تلوزیون می‌توانید از سیستم قفل کودک نیز استفاده کنید.

دوو-کاماپرس

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو با سایز 50 اینچ

مدل DSL-50SU1700 با قیمت 19 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد و اگر علاقه‌ای به استفاده از میز تلوزیون ندارید، این محصول می‌تواند برای شما مناسب باشد. محصل مذکور  قابلیت نصب روی دیوار داشته و کیفیت تصویر Full HD دارد. این تلوزیون پشتیبانی از تکنولوژی HDR داشته و می‌تواند تصاویری روشن‌ با رنگ‌های زنده ارائه دهد. تلوزیون مدل DSL-50SU1700 می‌تواند از طریق وای فای به اینترنت وصل شده و  امکان دسترسی به محتواهای آنلاین را فراهم آورد.

 

دوو-کاماپرس

تلویزیون دوو با سایز 65 اینچ مدل DSL-65SU1810

قیمت خرید این تلوزیون 37 میلیون و 840 هزار تومان است. این دستگاه با کیفیت تصویر Ultra HD-4k و داشتن سیستم عامل اندروید دو عدد بلندگو نیز دارد. این محصول دوو امکانات بلوتوث و وای فای را در خود دارد. تلویزیون مدل DSL-65SU1810 برای افراد فراموشکار گزینه مناسبی است، چراکه به طور خودکار خاموش می‌شود. این تلوزیون دارای قابلیت موس، ریموت هوشمند، اعمال دستورات صوتی فارسی و اتصال به شبکه‌های اجتماعی است. اگر تلوزیونی بزرگ با امکانات بالا می‌خواهید این محصول انتخاب مطلوبی به شمار می‌رود.

دوو-کاماپرس

 

تلویزیون ال ای دی مدل DSL-43S7100EM با اندازه نمایشگر 43 اینچ

این تلوزیون که کیفیت تصویر آن Full HD است با قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول قابلیت اتصال به دیوار را دارد و سیستم عامل آن اندروید 9 است. از ویژگی‌های دیگر این تلوزیون می‌توان به 8 گیگابایت حافظه داخلی، ریموت هوشمند، امکان وصل شدن به اینترنت، گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت HEVC –256H و امکان استفاده از دستورالعمل‌های صوتی فارسی اشاره کرد.

دوو-کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : دوودیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین تلوزیون ال ای دی هوشمند دوو در بازار + قیمت پاییز 1402

  1. حق گو گفته:

    نخرید!
    ما خریدیدم ده روز بعد از اتمام گارانتی خودبه خود لامپهاش سوخت و دو میلیون هزینه برامون داشت . یعنی بعد از دو سال باید هزینه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز