بزرگترین کشتی های کروز جهان


تقریبا هر سال یک کشتی تفریحی جدید معرفی می‌شود که امکانات مجلل و شگفت‌انگیز نظیر زمین اسکیت روی یخ، سرسره‌های آبی و حتی مرکز خرید و سالن تئاتر را ارائه می‌دهد. کاماپرس در این مطلب به معرفی عظیم‌ترین کشتی‌های‌کروز دنیا می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

هارمونی آو د سیز (Harmony of the Seas)

گنجایش: ۲۲۷ هزار تن

طول: ۳۶۲ متر

راز آسمان پایتخت

ظرفیت مسافر: ۶ هزار و‌ ۷۸۰ نفر

از جذاب‌ترین امکانات این کشتی غول‌پیکر می‌توان به سرسره آبی ۱۰ طبقه، یک شهربازی مرکزی، باغ سرسبز، اتاق فرار و حتی دیوار صخره نوردی اشاره کرد. سال آینده کشتی خواهر آن با نام «سیمفونی» لقب «بزرگترین کشتی کروز جهان» را از آن خود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

آلور او د سیز (Allure of the Seas)

گنجایش: ۲۲۵ هزار تن

طول: ۳۶۱ متر

ظرفیت مسافر: ۶ هزار و ۷۸۰

وجود ۱۸ عرشه و ۲۴ آسانسور به خوبی نشان‌دهنده عظمت رویایی این کشتی است. به علاوه امکانات سرگرم‌کننده‌ای مانند پارک آبی کودکان، شبیه‌ساز موج‌سواری، زیپ‌لاین، تئاتر آبی و اجرای غواصی در آن تعبیه شده است. مسافران می‌توانند در شب همزمان با سرو غذا در ده‌ها رستوران ملل، از موسیقی زنده نیز لذت ببرند‌.

اوئیسیس آو د سیز (Oasis of the Seas)

گنجایش: ۲۲۵ هزار تن

طول: ۳۶۱

ظرفیت مسافر: ۶ هزار و ۷۰۰

این کشتی نیز مشابه کشتی خواهر خود، آلور، می‌تواند مدت‌ها مسافران را مشغول نگه دارد. از سرگرمی‌های روزانه اوئیسیس می‌توان به صخره نوردی، استراحت کردن در سولاریوم و دوره‌های آموزشی غواصی اشاره کرد. به علاوه در شب نیز مسافران می‌توانند همزمان با تماشای تئاتر از استیک بی‌نظیر رستوران معروف این کروز لذت ببرند.

ام‌اس‌سی مراویگلیا (MSC Meraviglia) 

گنجایش: ۱۷۱ هزار تن

طول: ۳۱۵ متر

ظرفیت مسافر: ۵ هزار و ۷۱۴

مراویگلیا با ارائه برنامه‌های سرگرم‌کننده مدیترانه‌ای، همچنین یکی از محبوب‌ترین کشتی‌های کروز دنیا به شمار می‌رود. از پرطرفدارترین امکانات تفریحی آن می‌توان به استخر عظیم با الهام از سواحل میامی، پارک آبی با سه سرسره، سینمای چهار بعدی و سالن بولینگ اشاره کرد. به علاوه ده‌ها رستوران فوق جذاب و حتی یک سالن تئاتر موزیکال نیز در آن تعبیه شده است.

کوانتوم آو د سیز (Quantum of the Seas)

گنجایش: ۱۶۸ هزار تن

طول: ۳۴۷‌ متر

ظرفیت مسافر: ۴ هزار و‌ ۹۰۵

این کشتی خیره‌کننده‌ از نوع رویال کارائیب خدمات باورنکردنی نظیر چتربازی شبیه‌سازی شده و حتی ماشین‌ کوبنده را به مهمانان پیشنهاد می‌کند. آن‌ها همچنین می‌توانند از پیست اسکیت روی یخ استفاده کرده یا فقط از خوردن نوشیدنی در بارهای جذاب لذت ببرند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز