مزایا و شرایط تور کربلا 3 و 4 روزه

تور کربلا - کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

مشغله‌های زندگی و کمبود زمان باعث شده که بسیاری از افراد فرصت کافی برای سفر زیارتی نداشته باشند. در چنین شرایطی بسیاری از افراد به دلیل شرایط شغلی و تحصیلی خود قادر به گرفتن مرخصی نیز نیستند که برای آنان تورهای سه یا چهار روزه بهترین گزینه محسوب می‌­شود.

به گزارش کاماپرس، بیشتر تورهای کربلا طولانی مدت بوده و به همین دلیل ممکن است باعث خستگی مسافران شوند. تورهای زمینی کربلا به دلیل اینکه مدت زمان زیادی از سفر در طول مسیر سپری می‌شود، برای افرادی که محدودیت زمانی دارند، مناسب نیست. برای این منظور تور کربلا 3 و 4 روزه بازه زمانی کوتاه و مناسبی در اختیار زائرین برای آرامش معنوی و تجدید قوا فراهم می‌کند.

این گزارش به بررسی شرایط و خدمات تور کربلا 3 و 4 روزه پرداخته است.

تور کربلا - کاماپرس

مزایای تور کربلا 3 و 4 روزه

تورهای 3 و 4 روزه کربلا به صورت هوایی برگزار می‌شوند و به همین جهت فرصت مناسبی برای سفر با سالمندان و کودکان فراهم می‌کنند. در تورهای 3 و 4 روزه به دلیل کاهش مدت زمان اقامت، افراد می‌توانند به میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. در مقابل، طولانی شدن مدت زمان اقامت باعث افزایش هزینه‌های هتل، ترانسفر و تغذیه خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

سفر کردن با تور فرصت مناسبی برای یک تجربه جمعی معنوی فراهم می‌کند و افراد می‌توانند اوقات خوشی با هم‌سفران خود سپری کنند. افراد با رزرو این تور دو شب در کربلا و یک یا دو شب در نجف اقامت خواهند کرد. همچنین امکان زیارت دوره در شهرهای سامرا و کاظمین نیز وجود دارد و افراد می‌توانند از این شهرها نیز بازدید کنند. در این تورها همه امکانات و خدمات مانند بلیط رفت‌ و برگشت، هتل و غذا فراهم است و افراد می‌توانند بدون کوچک‌ترین زحمتی از سفر خود لذت ببرند.

تور کربلا - کاماپرس

امکانات و برنامه سفر تور کربلا 3 و 4 روزه

افراد با رزرو تور کربلا از اقامت در هتل درجه یک، خدمات حمل و نقل و ترانسفر و خدمات غذایی ایرانی  بهره‌مند خواهند شد. در طول تور برنامه‌های زیارت مساجد مهم در شهر نجف و کربلا تدارک دیده شده است و به دلیل حضور مدیر کاروان باتجربه، افراد سفر باکیفیتی خواهند داشت. زیارت کاظمین و سامرا نیز از برنامه‌­های تدارک دیده شده در این تور است.

تورهای 3 و 4 روزه کربلا از پیش برنامه‌ریزی شده‌ است و افراد می‌توانند از زمان محدود خود بهترین و بهینه‌ترین استفاده را ببرند. حرم امام حسین، مرقد طفلان مسلم، مزار حر بن یزید ریاحی، مقام حضرت مهدی و مقام امام صادق از مهم‌ترین اماکن‌ مذهبی زیارتی در شهر کربلا هستند.

در شهر نجف، زائران می‌توانند از حرم امام علی، قبرستان وادی‌اسلام، مسجد کوفه و خانه علی‌ ابن ابی طالب زیارت کنند. مسجد سهله، مسجد حنانه، مقبره کمیل بن زیاد، مرقد میثم تمار و مسجد الراس از سایر مکان‌های زیارتی نجف هستند که امکان بازدید از آن‌ها وجود دارد.

در تورهای 3 و 4 روزه، زیارت کاظمین و سامرا به صورت عبوری بوده و زائران بعد از زیارت به سبب حفظ مسائل امنیتی بازگردانده می‌شوند. در تور 3 و 4 روزه کربلا افراد به گروه‌های 25 تا 50 نفری تقسیم می‌شوند و در طول سفر، مدیر کاروان و مداح نیز همراه آنان خواهند بود.

تور کربلا - کاماپرس

رزرو تور 3 و 4 روزه کربلا با «علم سبز»

آژانس گردشگری، زیارتی و مسافرتی علم سبز به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه برگزاری انواع تورهای زیارتی داخلی و خارجی مشغول به فعالیت است. این مجموعه دارای اعضای باسابقه در زمینه برگزاری تورهای مستقیم کربلا است و به همین جهت بسیاری از امکانات و خدمات سفر مانند اقامت، بلیط رفت و برگشت، غذا و ترانسفر را به زائران ارائه می‌دهد. علم سبز تورهای زیارتی متنوع با امکانات ویژه برگزار می‌کند و به همین جهت افراد می‌توانند متناسب با شرایط و نیاز خود اقدام به رزرو آن کنند. تور 3 و 4 روزه کربلا برای افراد با شرایط ویژه و محدودیت زمانی، بهترین انتخاب است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://alamesabz.com مراجعه و یا با شماره‌های 09190893907 – 02191690370  تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : علم سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز