سفر به مالدیو چقدر آب می‌خورد؟

تور مالدیو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

جزیره‌ مالدیو، بهشت علاقه‌مندان سواحل خلوت و خصوصی است و بهترین انتخاب برای ماجراجویان و علاقه‌مندان غواصی محسوب می‌شود. کشور مالدیو در 500 مایلی جنوب غربی سریلانکا و هندوستان واقع شده است و از جزایر مرجانی مستقل محسوب می‌شود. ویلاهای خصوصی، سواحل ماسه‌ای و منظره‌ غروب‌های بی‌نظیر، از جاذبه‌های دیدنی در تور مالدیو است که می‌تواند یک سفر رویایی برای رفع خستگی و تجدید انرژی برای افراد رقم بزند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیز مالدیو و هزینه‌های سفر به آن پرداخته است.

بهترین زمان سفر به مالدیو

این کشور جزیره‌ای در تمام فصول سال گرم و آفتابی است، ولی یک فصل خشک و یک فصل مرطوب و بارانی هم دارد؛ بنابراین بهترین زمان برای سفر به مالدیو بین ماه‌های نوامبر تا آوریل است، زیرا گردشگران به دلیل بارش کم و دمای مطلوب می‌توانند نهایت لذت را از تور مالدیو ببرند.

البته ایده‌آل بودن هوا در این بازه زمانی باعث شلوغی و حضور تعداد زیادی از مسافران می‌شود و سفرهای زیاد هم باعث افزایش هزینه اقامت می‌شود.

فصول بارانی مالدیو از ماه مه تا اکتبر را در بر می‌گیرد و این بازه زمانی شامل بارش‌های زیاد و بادهای شدید می‌شود که این موضوع باعث کاهش تعداد سفرها شده و گردشگران می‌توانند با هزینه کمتری سفر خود را در بهترین اقامتگاه‌ها سپری کنند. این بازه زمانی برای موج‌سواری نیز مناسب است؛ چرا که بادهای شدیدتر، موج‌های بزر‌گ‌تری ایجاد می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

تور مالدیو-کاماپرس

تفریحات و جاذبه‌های دیدنی مالدیو

سواحل ماسه‌ای مالدیو و افق‌های دریایی بی‌نظیر آن باعث شده که بسیاری از گردشگران برای استراحت ساحلی به این کشور سفر کنند. مناظر خانه‌های ییلاقی بر فراز آب از جذابیت‌های بکر این منطقه است که در وهله اول باعث جذب توریست می‌شود. مالدیو، یکی از بهترین مناطق برای غواصی است که ارزش یک بار تجربه کردن دارد.

با اتول، یکی از جزیره‌های این منطقه است که به داشتن کوسه‌نهنگ‌ها شهرت دارد. اسنورکلینگ نیز از سایر تفریحات مالدیو برای دیدن صخره‌ها و موجودات دریایی این منطقه است. موج‌سواری از تفریحات دریایی شگفت‌انگیز و باورنکردنی این منطقه محسوب می‌شود که گردشگران می‌توانند در سطح مبتدی و حرفه‌ای، آن را تجربه کنند.

ماله – پایتخت مالدیو – یکی از کوچک‌ترین پایتخت‌ها در سراسر جهان است، ولی با این حال ارزش بازدید در تور مالدیو را دارد. در این شهر، مساجد مختلف با معماری‌ هنرمندانه چشم‌نوازی می‌کند. میدان جمهوری در قسمت شمال ماله با درختان پوشیده شده از نخل، از جذابیت‌های این شهر محسوب می‌شود. گردشگران با دیدن ماله می‌توانند از فرهنگ مردم محلی این منطقه آگاه شوند. موزه ملی ماله نیز برای بازدید افراد علاقه‌مند به مناطق تاریخی انتخاب مناسبی است. در کنار موزه ملی پارک سلطان قرار دارد.

تور مالدیو-کاماپرس

آیا سفر به مالدیو به ویزا نیاز دارد؟

یکی از دلایل محبوبیت مالدیو به عنوان یک مقصد توریستی برای ایرانی‌ها صدور ویزای فرودگاهی است. همه توریست‌ها به محض ورود به فرودگاه و بعد از ارائه مدارک ضروری، ویزای توریستی با اعتبار 30 روزه دریافت می‌کنند. برای صدور ویزا، گردشگران باید 100 دلار به اضافه 50 دلار به ازای هر روز اقامت در مالدیو همراه داشته باشند.

تور مالدیو با آژانس گردشگری “هرمس”

آژانس گردشگری هرمس با استفاده از نیروهای متخصص در زمینه سفر، تور و گردشگری و خدمات هواپیمایی فعالیت می‌کند. این مجموعه تورهای داخلی و خارجی را به صورت گروهی، انفرادی و چارتری برگزار می‌کند. هرمس، تورهای خارجی را در بیش از 40 کشور و 150 شهر مختلف دنیا برگزار می‌کند. همچنین امکان درخواست بسته تور و سفر سفارشی در این مجموعه وجود دارد. گردشگران در تور مالدیو با مجموعه هرمس می‌توانند یک سفر خاطره‌انگیز و رویایی تجربه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس /https://www.hermes724.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز