ای کیو اس مدل 2024 ؛ لوکس ترین شاسی بلند مرسدس بنز

شاسی‌بلند ای کیو اس لوکس‌ترین خودرویی است که کمپانی مرسدس بنز در خط تولید نسبتاً جدید EQ تولید می‌کند. این خط تولید به خودروهای برقی اختصاص دارد و ای کیو اس بهترین محصولی است که در این خط تولید می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاسی‌بلند مرسدس بنز ای کیو اس (EQS) کار بزرگی باید انجام بدهد. این خودرو نه تنها باید به رقابت با غول‌های خودروهای برقی مانند تسلا و ریوان بپردازد، بلکه باید همزمان اصالت یک مرسدس بنز با کلاس را نیز حفظ کند. در واقع، کمپانی سازنده سخت تلاش کرده است تا اطمینان حاصل کند شاسی‌بلند ای کیو اس یکی از بهترین‌هاست.

تیپ پایه، یعنی مرسدس بنز ای کیو اس 450+ به یک موتور برقی مجهز شده است که 355 اسب بخار نیرو و 568 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. تیپ بالاتر ای کیو اس 450 4MATIC نیز از همان میزان نیرو برخوردار است ولی گشتاور آن به 800 نیوتن‌متر افزایش پیدا می‌کند. بالاترین تیپ مرسدس بنز ای کیو اس 2024، تیپ 580 4MATIC است که 536 اسب بخار نیرو و 858 نیوتن‌متر گشتاور در اختیارتان می‌گذارد و همین میزان نیرو و گشتاور برای این که شتاب صفر تا صد را به 4.4 ثانیه و حداکثر سرعت را به 210 کیلومتر بر ساعت برساند کافی است.

راز آسمان پایتخت

همه تیپ‌های مرسدس بنز ای کیو اس مدل 2024 به یک باتری 118 کیلوواتی مجهز هستند. تیپ های 4MATIC از سیستم چهار چرخ محرک بهره می‌برند ولی تیپ پایه دیفرانسیل عقب است. به این ترتیب، برد تیپ پایه 450+ در حدود 563 کیلومتر و برد مدل‌های چهار چرخ محرک 459 کیلومتر اعلام شده است.

از تجهیزات ایمنی مرسدس بنز ای کیو اس مدل 2024 می‌توان به ترمز اتوماتیک، دوربین عقب، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم تشخیص عابران پیاده، سیستم هشدار نقاط کور، سنسورهای پارک و نمایشگر مجازی اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز