اطلاعات لازم برای سفر به استرالیا

سفر به استرالیا-کاماپرس

استرالیا کشوری در نیم‌کره جنوبی زمین و قاره اقیانوسیه است که در شرق آن اقیانوس آرام، در غرب آن اقیانوس هند، در شمال آن چندین دریا و خلیج و در  جنوب آن اقیانوس منجمد جنوبی قرار دارد. استرالیا سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا از جمله ایرانیان است.

کاماپرس در این گزارش معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری استرالیا، آب و هوای این کشور و نحوه اخذ ویزای توریستی استرالیا را بررسی کرده است.

تور استرالیا - کاماپرس

جاذبه‌های گردشگری استرالیا

تالار اپرا سیدنی: این سازه یکی از بخش‌های زیبای استرالیا و از شاهکارهای معماری جهان است. این بنا به جز خانه اپرا، بخش‌های متنوع دیگری نیز دارد.

جنگل بارانی دین تری: این جنگل یکی از قدیمی‌ترین جنگل‌های دشت استوایی است که بیش از 135 میلیون سال قدمت دارد.

راز آسمان پایتخت

ساحل بوندای: این ساحل برای موج سواری، شنا و آفتاب گرفتن به‌ویژه در فصل‌های گرم سال مناسب است. البته با توجه به امواج قوی در کرانه‌های این ساحل حتما باید در منطقه امن شنا کرد.

اولورو: صخره اولورو هر ساله میزبان بیش از 250 هزار گردشگر از سراسر دنیا است. این مکان به دلیل ارزش‌های فرهنگی و طبیعی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

برج سیدنی: این ساختمان که توسط معماران استرالیایی طراحی و ساخته شده، 279 متر ارتفاع و یک آسانسور پرسرعت دارد که در کمتر از 40 ثانیه بازدیدکنندگان را به طبقه هشتم می‌رساند. این طبقه دارای تراس با نمای 360 درجه برای تماشای شهر از ارتفاع بالا است.

بندر سیدنی، کلیسای سنت ماری، محله چینی‌ها، ساختمان ملکه ویکتوریا، موزه محل سوزانا، جزیره کانگورو، باغ گیاه‌شناسی سلطنتی، پارک ملی سلطنتی، ساحل کالاروی، باغ وحش تورانگا، وحش حیات سیدنی، موزه نیکلسون، کوه کازی اسکو، صلیب کینگ، رصدخانه سیدنی، پارک پستاداران دریایی پارک مارین، خیابان مک کواری، اسکله مدور، پارک ملی پورنولولو، وستفیلد سیدنی، موزه‌ها و گالری‌های کانبرا، بندر آرتور، ساحل پام، پارک ملی و هاید پارک از دیگر اماکن معروف و دیدنی این کشور است که با سفر به استرالیا می‌توان از آن‌ها دیدن کرد‌.

تور استرالیا - کاماپرس

آب و هوای استرالیا

استرالیا به دلیل وسعت زیاد دارای آب و هوایی متنوع در مناطق مختلف است. در مناطق شمالی، هوا بیشتر بارانی و خشک بوده و آب و هوای آن گرمسیری است. در منطقه جنوب غربی، آب و هوای مدیترانه‌ای و در جنوب شرقی آب و هوای اقیانوسی در جریان است. به طور کلی با توجه به اقلیم خشک و همچنین آب و هوای گرم این کشور، بهترین زمان برای سفر به استرالیا، ماه‌های شهریور و مهر است که از گرمای هوا هم خبری نیست.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی استرالیا

ویزای استرالیا یکی از معتبرترین ویزاهای جهان است. متقاضیانی که دعوتنامه داشته باشند، شانس بیشتری برای اخذ ویزای توریستی استرالیا خواهند داشت. فرم تکمیل شده درخواست ویزا، اصل شناسنامه، اصل پاسپورت، عکس تمام رخ جدید با زمینه سفید، مدارک شغلی، پرینت گردش حساب و نامه تمکن مالی، مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی استرالیا است.

تور استرالیا - کاماپرس

سفر به استرالیا با «قصران گشت»

آژانس مسافرتی قصران گشت در طول سال‌های فعالیت خود با برگزاری و اجرای مستقیم تورهای لوکس به مقاصد مختلف گردشگری و با ارائه عالی‌ترین خدمات توانسته رضایت مشتریان و دیگر سازمان‌های همکار را جلب کند. این مجموعه علاوه بر ارائه تورهای مسافرتی، خدماتی از جمله اخذ ویزای شینگن، ویزای کانادا و پیکاپ ویزا را نیز انجام می‌دهد.

گردشگران برای رزرو تور و سفر به استرالیا می‌توانند به وبسایت https://www.ghasrangasht.com یا به نشانی تهران، شهرک غرب، بلوار پاکنژاد، بالاتر از بلوار دریا، نبش بهاران 2، ساختمان کسری مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188697080 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز