اجاره ویلا کنار دریا در رامسر

شمال

رامسر از زیباترین و سرسبزترین شهرهای استان مازندران است. این شهر به عنوان قطب گردشگری شمال دارای انواع جاذبه‌های گردشگری و طبیعی است. به طوریکه سالانه تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی به سمت خود جذب می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی اجاره ویلای مبله کنار دریا در رامسر، نوع ویلا و قیمت اجاره آن‌ها می‌پردازد.

چگونگی اجاره ویلا مبله در رامسر

اجاره ویلای رو به جنگل در رامسر، یکی از گزینه‌ها برای اقامت در این شهر است. اجاره ویلای مبله در رامسر با کمک وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات اجاره سوئیت و ویلا کار چندان سختی نیست و خیلی راحت می‌توان از بین ویلاهای این شهر، بهترین ویلا برای اقامت را پیدا کرد. این ویلاها دارای امکاناتی مطابق با شرایط و خواسته‌های مسافران است. البته قبل از اجاره ویلا در رامسر حتما به میزان نفرات، ظرفیت، متراژ، تعداد اتاق خواب و نظایر آن توجه کنید. این کار کمک می‌کند که بر اساس تعداد نفرات خود قادر به انتخاب اقامتگاه باشید.

شمال

قیمت اجاره ویلا کنار دریا در رامسر

قیمت اجاره ویلا به عوامل متعددی مانند متراژ، ظرفیت افراد، امکانات، موقعیت جغرافیایی و امثال آن بستگی دارد. به عنوان نمونه قیمت اجاره ویلاهای دارای استخر روباز یا سرپوشیده و جکوزی نسبت به سایر ویلاها بیشتر است. زمان اجاره ویلا نیز بر قیمت آن موثر است در زمان‌های پیک مانند تعطیلات که بسیاری از مردم به رامسر سفر می‌کنند، قیمت اجاره‌ بالا می‌رود. همچنین در فصول بهار و تابستان تقاضای اجاره ویلا بیشتر است؛ بدین جهت باید تمامی عوامل موثر بر قیمت را در نظر گرفت. اجاره ویلا در رامسر از شبی ۷۰۰ هزار تومان باتوجه به موقعیت، امکانات و عوامل فوق شروع می‌­شود. برخی از این ویلا‌ها تا شبی ۹ میلیون تومان نیز خواهند بود و دلیل قیمت بالای آن‌ها  موقعیت جغرافیایی و امکانات ویژه و متراژ بسیار بالا است که برای سفرهای دسته جمعی پیشنهاد می‌شود.

راز آسمان پایتخت

شمال

اجاره اقامتگاه جنگلی، ساحلی یا کوهستانی در رامسر

اجاره اقامتگاه‌ها و ویلاهای جنگلی در رامسر برای استفاده بیشتر از طبیعت از گزینه‌های پرطرفدار است. این ویلاها و اقامتگاه‌های جنگلی دارای ویو و منظره خاصی بوده و بدین جهت قیمت آن‌ها نیز نسبتا بالا است. یکی دیگر از گزینه‌های اقامتی در رامسر، اقامتگاه‌ها و ویلاهای ساحلی این شهر است. این ویلاهای ساحلی دارای امکانات متعددی مانند استخر و جکوزی بوده که بر قیمت آن‌ها اثرگذار است.

اجاره اقامتگاه کوهستانی در رامسر نیز تجربه‌ای فراموش نشدنی است؛ چراکه از نظر ویو و دید منظره دارای شرایط خاص هستند و مانند اقامتگاه‌های جنگلی هزینه‌ بالایی دارند.

شمال

بهترین منطقه برای اجاره ویلا در رامسر

بلوار کازینو، بلوار معلم، بلوار طالقانی، بلوار باهنر، خیابان نارنج‌ بن، میدان امام خمینی، بلوار رزاقی، خیابان مطهری، خیابان هتل رامسر، طالش محله، چپر سر، رمک، ابریشم محله، نارنج بن، لات محله، میدان شهید رجائی، جاده رامسر رودسر، توساسان، شاه منصور محله، طالش محله فتوک، بامسی، جنگ سرا، رمسر، سفید تمشک و لیماکش جزو بهترین مناطق برای اجاره ویلا در رامسر است.

اجاره ویلا در رامسر با “سپنجا”

سپنجا، وب سایت ارائه‌دهنده‌ سرویس اجاره‌ منزل است که از طریق آن می‌توان اقامتگاه‌های اجاره‌ای سراسر ایران را مشاهده و منزل مورد نظر را رزرو کرد. این وبسایت دارای مجوز رسمی از اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی است؛ لذا با خیال راحت می‌توان رزرو خود را انجام داد. با انتخاب مناسب از ليست مكان‌هاي ارائه شده مي‌توان اقامتي كم‌هزينه و راحت را در كنار خانواده و دوستان‌ تجربه كرد. به عبارتی می‌توان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب سوئیت، منزل مبله، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی مورد نظر را بررسی و سپس اقدام به اجاره آن کرد. در صورت لزوم نیز می‌توان رزرو خود را طبق قوانین سایت سپنجا لغو و پول پرداختی را پس گرفت. همکاران سپنجا در واحد پشتیبانی، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲شب آماده پاسخگویی به سوالات هستند. برای ارتباط با مجموعه سپنجا می‌توان با شماره تلفن‌های 07191302012 و 07138303014 تماس گرفت با به نشانی اینترنتی https://sepanja.com مراجعه کرد.

اجاره در رامسر: https://sepanja.com/search/اجاره-ویلا-در-رامسر

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز