آگاهی از وضعیت ثبت ایده ها و اختراع ها با پلتفرم نوآوری باز کوشا

لست سکند

ایده پردازان از طریق پلتفرم نوآوری باز کوشا این امکان را دارند تا آخرین ایده‌های ثبت شده خود را استعلام کرده و گواهی آن را درخواست کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سید حسین رضای اصفهانی، مدیرعامل مجتمع نوآوری باز کوشا، از امکان استعلام ایده‌های ثبت شده در پلتفرم نوآوری باز کوشا خبر داد. رضای اصفهانی در راستای این موضوع اعلام کرد که همه مجموعه‌های نوآوری باز باید نسبت به ایده پردازان تعهد داشته باشند و بدانند که مالکیت ایده‌ها به ایده پردازشان تعلق دارد. به همین منظور پلتفرم نوآوری باز کوشا شرایطی را برای آگاهی از ثبت ایده و درخواست آن فراهم کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برگزاری پنج رویداد ایده پردازی همزمان با نمایشگاه اینوتکس

براساس گفته سیدحسین رضای اصفهانی، در ماه جاری پنج رویداد با حمایت مرکز نوآوری باز کوشا برگزار خواهد شد. مجتمع نوآوری باز کوشا در راستای حمایت از ایده‌ها و طرح‌های فناورانه، شرکت‌های دانش بنیان و علاقمندان به این حوزه، اقدام به برگزاری رویداد ملی کرده است. به منظور برگزاری این رویدادها، مرکز رشد واحدهای فناور و دانش بنیان دانشگاه امام حسین (ع) هم با مجموعه نوآوری باز کوشا مشارکت دارد.

راز آسمان پایتخت

موضوعات برگزاری این رویدادها شامل کاربردهای هوش مصنوعی در صنایع دفاعی، طراحی و ساخت باتری‌های جدید با افزایش عملکرد انواع باتری‌های موجود، فضای مجازی، فن آوری‌های نوین و پیشرفته و نانو ماهواره، ماهواره‌ها و همچنین کلیه تجهیزات مرتبط با فناوری فضایی است.

از انجام فرآیند داوری ایده‌های برتر مورد حمایت مالی و معنوی قرار خواهند گرفت تا تولید انبوه داشته باشند. افراد متخصص و علاقمند به این حوزه می‌توانند برای ثبت ایده‌ها و شرکت در رویدادها به وبسایت نوآوری باز کوشا ایده مراجعه کنند. خدمات ارائه شده برای تولید انبوه ایده‌های برتر به صورت نامحدود خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : نوآوری باز کوشا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز