نمایشگاه نفت 1401 کی برگزار می شود؟

لست سکند

بیست و ششمین نمایشگاه نفت 1401 دهه سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه بین االمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 1401 از روز جمعه 23 اردیبهشت تا دوشنبه 26 اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری شرکت میلاد مبتکر شرق در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، این رویداد هر ساله در همین ماه برگزار می‌شد اما سال گذشته به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان و شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری این رویداد فراهم نبود.

راز آسمان پایتخت

بنابراین دوره قبلی این نمایشگاه با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» به سال 1399 برمی‌گردد که تنها 546 شرکت داخلی و خارجی توانستند در این گردهمایی حضور پیدا کرده و با دستاوردهای صنعت نفت کشور و برنامه‌های آینده آن آشنا شوند. این نمایشگاه در دوره‌های قبلی با حضور بیش از هزار شرکت داخلی و خارجی توانمند در عرضه صنایع نفت، گازی، پالایش و پتروشیمی برگزار می‌شد.

گفتنی است پیش ثبت نام شرکت‌ها و صنایع وابسته برای حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 30 بهمن سال 1400 آغاز شده بود. البته این پیش ثبت نام صرفا برای شناسایی شرکت های متقاضی و نیازسنجی انجام شد و ثبت نام قطعی محسوب نمی شد.

بعد از پیش ثبت نام، واجدان شرایط با احراز صلاحیت بر اساس ارتباط موضوعی امکان ثبت نام قطعی از طریق سامانه iran-oilshow.ir را دارند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز