آولانچ از جمع 10 رمزارز برتر بازار خارج شد

رمزارز آولانچ در مقایسه با روزهای گذشته ضعیف عمل کرده و افت شرایط آن همچنان ادامه دارد. البته معامله گران بهبود اوضاع را در آینده پیش بینی کرده‌اند، اما در حال حاضر شرایط این رمزارز مساعد نیست. هم اکنون این رمزارز از جمع 10 رمزارز برتر بازار خروج پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، ارزش بازاری آولانچ تا مرز 18.31 میلیارد دلاری کم شده و این مورد باعث شده تا رمزارز مذکور جایگاه خود را در بین 10 رمزارز برتر از دست بدهد. این توکن برخلاف ماه‌های گذشته که بهترین عملکرد را در کنار سولانا داشته اکنون شرایط چندان مساعدی ندارد.

طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط آ ام بی کریپتو و سانتیمنت، حجم معاملات آولانچ در مقایسه با بیست و نهم اسفندماه سال گذشته بسیار کم است و این موضوع کاهش علاقه مندی معامله گران نسبت به توکن آولانچ را نشان می‌دهد. اما با توجه به روند قیمتی که در حال حاضر شکل گرفته امکان رشد نرخ این رمزارز وجود دارد. در صورتی که حجم معاملات مانند روند نزولی کاهش پیدا کند، احتمال ریزش سنگین ضعیف خواهد شد. پس می‌توان نسبت به جهش نرخ این ارز دیجیتال امیدوار بود.

بررسی وضعیت آولانچ از طریق دو شاخص وزن دار و نرخ تامین مالی

طبق شاخص وزن دار، احساسات بازار آولانچ 0.231 منفی بود که نشان دهنده زیاد بودن نظرات منفی نسبت به این ارز دیجیتال است. اما اگر این شاخص به عددی کمتر از مقدار مذکور برسد، امکان جهش نرخ آولانچ دور از انتظار نیست.

راز آسمان پایتخت

بررسی نرخ تامین مالی نشان داده که قیمت آولانچ در قراردادهای دائمی به طور چشمگیری بالاتر از قیمت واقعی آن است. در واقع برای کسانی که موقعیت‌های خرید طولانی مدت دارند، نگه داشتن این موقعیت‌ها گران‌تر شده است.

از نظر قیمتی، رشد نرخ تامین مالی در شرایطی که نرخ آولانچ رو به نزول است، تهاجمی بودن دارندگان پوزیشن‌های لانگ را یادآور می‌شود. این روند از لحاظ قیمتی، نزول را یادآور می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز