آشنایی با محصولات تولیدی برند بلوکن و سه مدل از کراتین های مشهور آن

کراتین مو - کاماپرس

برند کراتین موی برزیلی بلوکن Blueken یکی از برندهای مقبول در سطح دنیاست که توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

به گزارش کاماپرس، برند کراتین موی برزیلی بلوکن Blueken یک برند موفق برزیلی است که در زمینه تولید محصولات مو، مخصوصا محصولات کراتینه، صاف کننده، رنگ مو و حفاظتی به شکل تخصصی کار می‌کند. کراتین موی برزیلی بلوکن Blueken با قابلیت صاف کردن موهای وز و مجعد، باعث صافی مو، درخشان و خوش حالت شدن موهای استفاده کنندگان می‌شود.

ماسک مو بلوکن، با آبرسانی و تغذیه موها، باعث ترمیم موهای آسیب دیده شده و به افزایش نرمی و لطافت موها کمک می‌کند. شامپوی سر بلوکن نیز در سطح جهان نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. شامپوی این برند با تنوع بالا برای انواع موها مناسب بوده و به پاکسازی هر چه بهتر آن‌ها و حفظ سلامتشان کمک می‌کند.

این برند تخصصی به دلیل ارائه طیف گسترده از محصولات مناسب برای مو و داشتن قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این موارد، بلوکن از مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی‌های نوین در تولید محصولات خود استفاده می‌کند و برای حل مشکلات موها اثر زیادی دارد.

کراتین مو - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بوتاکس مو بلوکن مدل گلاس گریگو حجم هزار میل

قیمت؛ 2 میلیون و 200 هزار تومان

بوتاکس موی گلاس گریگو با صافی 60 درصد و احیای 100 درصد یکی از بهترین محصولات برند بلوکن است. افرادی که دارای موهای مجعد، خشک و وز هستند، با استفاده از این بوتاکس امکان کاهش مشکلات موی خود را دارند. بوتاکس مو گلاس گریگو باعث افزایش رطوبت موها شده و به زیبایی و نرم‌تر شدن آن‌ها کمک می‌کند. اثر تقویتی و هیدراتاسیون این محصول تا مدت زیادی وجود دارد و در مدت زمان کوتاهی از بین نمی‌رود.

بوتاکس مو بلوکن مدل بی بی تی ایکس لوکس حجم هزار میل

قیمت؛ 2 میلیون تومان

محصولات کاربردی برای تقویت موهای مجعد، بلوند، خشک و وز، رنگ شده و همچنین نازک، بوتاکس مو بلوکن بی بی تی ایکس لوکس است. این محصول وز و حجم زیاد مو را تا حد زیادی کم کرده و باعث آبرسانی و تقویت پایه موها می‌شود. این محصول بلوکن به آبرسانی عمیق، افزایش درخشندگی و جوان شدن موها کمک زیادی می‌کند. میزان صافی مو با این بوتاکس 60 درصد و احیا 100 درصد اعلام شده است.

بلوکن - کاماپرس

نانو کراتین بلوکن مدل لوکس گلد حجم هزار میل

قیمت؛ 2 میلیون و 990 هزار تومان

افرادی که مایل صافی و احیای 100 درصد موهای خود هستند، بهتر است از نانو کراتین بلوکن مدل لوکس گلد استفاده کنند. این محصول بلوکن یک محلول صاف کننده حرفه‌ای دارد که فوری نتیجه می‌دهد و انواع موها را کاملا نرم و صاف می‌کند. این محصول با انواع مو سازگار است و حتی امکان استفاده از آن روی موهای رنگ شده نیز وجود دارد. اثرات این محصول در طولانی مدت باقی می‌ماند و استفاده از آن فرمول و پیچیدگی خاصی ندارد. این محصول گذشته از احیای و صافی صدرصدی باعث تقویت و آبرسانی موها نیز می‌شود.

بهترین درگاه برای خرید محصولات برند بلوکن کدام است؟

افرادی که مایل به خرید هر یک از محصولات برند بلوکن، به خصوص کراتین آن، هستند بهتر است به درگاه سوراو سر بزنند. سوراو یک درگاه مطمئن است که تمامی محصولات برند بلوکن را با ضمانت و گارانتی اصل به مشتریان عرضه می‌کند. درگاه سوراو علاوه بر ارائه محصولات برند بلوکن، محصول پوست و موی دیگر برندهای مطرح دنیا را نیز به مشتریان خود عرضه می‌کند.

افرادی که مایل به خرید هر یک از این محصولات از سوراو هستند، نیازی به مراجعه حضوری ندارند. بلکه کافی است به آدرس سایت اصلی این مجموعه https://suraw.com/ مراجعه کرده یا با شماره‌ 09145020186 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز