پرفروش ترین کرم BB مناسب پوست چرب

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کرم‌های BB  تلفیقی از محصولات آرایشی و محصولات مراقبتی پوست مانند ضدآفتاب و مرطوب‌کننده هستند. این کرم‌ها گزینه مناسبی برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه، به شمار می‌آیند زیرا هم قدرت پوشانندگی دارند و هم به خاطر داشتن بافت سبک، به پوست آسیبی نمی‌زنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش ترین کرم BB مناسب پوست چرب می‌پردازد.

1-کرم اکتی پور BB نوروا

این کرم BB در حجم 30 میلی‌لیتر، در زمان نوشتن این گزارش با قیمت حدوداً 900 هزار تومان قابل تهیه است. این محصول در 2 رنگ روشن و تیره به بازار عرضه شده و مناسب پوست‌های چرب و حساس است. از ویژگی‌های دیگر این کرم می‌توان به بافت سبک و فلوییدی، جذب سریع، خاصیت ترمیم‌کنندگی و ضدالتهابی و عاری بودن از پارابن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2-کرم BB مکمل آرایشی فارماسی رنگ روشن

قیمت این محصول با حجم 50 میلی‌لیتر، حدوداً 330 هزار تومان است. این کرم با رنگ روشن به بازار عرضه شده، ظاهری نیمه‌مات دارد و برای انواع پوست مناسب است. داشتن بافت سبک، خاصیت مرطوب‌کنندگی، ضد چروک، ترمیم‌کنندگی و جمع‌کنندگی منافذ از دیگر ویژگی‌های این کرم هستند. علاوه بر این‌ها، این کرم SPF برابر با 15 دارد. رنگ‌های تیره‌تر از همین کرم نیز با قیمت و SPF یکسان از محصولات پرفروش بازار هستند.

3-کرم BB ضد آفتاب گارنیر

این محصول با حجم‌های مختلف در بازار موجود است. افزایش درخشندگی پوست و کاهش منافذ صورت از مزیت‌های استفاده از این کرم  هستند.

 

4-کرم BB رنگی پوست چرب بژ روشن پرودرما

این محصول 40 میلی‌لیتری حدوداً 170 هزار تومان قیمت دارد و برای پوست‌های چرب و جوش‌دار مناسب است. این کرم BB پوشاننده جوش، لک و چروک سطحی است و با رنگ بژ طبیعی به بازار عرضه شده‌ است. از مزیت‌های دیگر این محصول می‌توان به اثر مات‌کنندگی، کنترل چربی پوست و داشتن بافت نرم و سبک اشاره کرد.

انتهای پبام

مرتبط با : خانومیروژاشاپروژه
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز