۵ کانسیلر پرطرفدار مناسب پوست چرب + قیمت

۵ کانسیلر مناسب پوست چرب + قیمت

انتخاب کانسیلر مناسب برای پوست‌های چرب می‌تواند یک چالش بزرگ برای خانم‌ها باشد، زیرا باید به طور مؤثر و بدون پوشش غیرطبیعی یا ایجاد جوش‌، عیوب را بپوشاند. به این ترتیب انتخاب یک کانسیلر متناسب با نوع پوست، می‌تواند به پوشش بی‌ عیب‌ و نقص و در عین‌ حال کنترل تولید چربی اضافی کمک کند. البته نباید از این نکته نیز غافل شد که یک آرایش یک‌ دست و باکیفیت به نوع کانسیلر استفاده شده بستگی دارد.

کاماپرس در این گزارش، ۵ کانسیلر مناسب پوست چرب همراه با قیمت را معرفی می‌کند.

1-کانسیلر تارت shape tape

کانسیلر تارت shape tape محصولی محبوب است که به دلیل پوشش کامل و مات خود شناخته شده است و آن را برای انواع پوست‌های چرب ایده‌آل می‌کند. فرمول کرمی آن به راحتی لکه‌ها، حلقه‌های تیره و سایر عیوب پوست را می‌پوشاند. با ترکیبات مغذی مانند عصاره ریشه شیرین‌بیان به آبرسانی و تسکین پوست کمک می‌کند و درعین‌حال سایش طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهد. قیمت کانسیلر نواری شکل تارت ۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان است.

1-کانسیلر تارت shape tape

2-کانسیلر Maybelline Fit Me

کانسیلر Maybelline Fit Me یک گزینه مقرون‌به‌صرفه است که پوشش قابل‌ساخت و طبیعی مات را ارائه می‌دهد که برای پوست‌های چرب عالی است. فرمول سبک‌وزن آن بر روی پوست احساس راحتی را به کاربران ارایه می‌دهد و به طور مؤثر حلقه‌های تیره، قرمزی و سایر عیوب را بدون مسدودکردن منافذ یا ایجاد چربی اضافی پنهان می‌کند. این کانسیلر در طیف وسیعی از سایه‌ها متناسب با رنگ پوست‌های مختلف موجود است و در یک لوله ۶.۸ میلی‌لیتری عرضه می‌شود. قیمت کانسیلر Maybelline Fit Me حدود 200 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-کانسیلر Maybelline Fit Me

3-کانسیلر کرمی NARS Radiant

کانسیلر کرمی NARS Radiant در میان علاقه‌مندان به آرایش به دلیل پوشش درخشان و سبکش بسیار محبوب و پرطرفدار است. این کانسیلر علی‌رغم بافت کرمی خود، فاقد چربی بوده و برای کنترل درخشندگی و چربی پوست طراحی شده است. به طور مؤثری عیوب را می‌پوشاند و درعین‌حال ناحیه زیر چشم را روشن می‌کند.

این کانسیلر غنی شده با مواد مراقبت از پوست مانند اسید هیالورونیک و ویتامین E، همچنین به آبرسانی و تغذیه پوست کمک می‌کند. قیمت یک لوله ۶ میلی‌لیتری کانسیلر نارس، یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان است.

3-کانسیلر کرمی NARS Radiant

4-کانسیلر Urban Decay All Nighter

کانسیلر ضد آب با پوشش کامل Urban Decay All Nighter یک فرمول ماندگار است که پوشش کامل و روکشی مات را ارائه می‌دهد و برای پوست‌های چرب که به قدرت ماندگاری بیشتری نیاز دارند، عالی است. فرمول ضد آب آن ضدتعریق و مقاوم بوده و ماندگاری آرایش شما را در تمام طول روز تضمین می‌کند.

این کانسیلر به طور مؤثری لکه‌ها، حلقه‌های تیره و قرمزی را بدون ته‌نشین شدن در خطوط ریز یا منافذ پوست می‌پوشاند. همچنین حاوی رنگ‌دانه‌های پخش‌کننده نور برای محوکردن عیوب و ایجاد چهره‌ای بی‌عیب‌ونقص است. قیمت یک لوله ۳.۵ میلی‌لیتری کانسیلر ضد آب Urban Decay All Nighter  یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان است.

4-کانسیلر Urban Decay All Nighter

5-کانسیلر L’Oreal Infallible Full Wear

کانسیلر ضد آب لورآل Infallible Full Wear یک فرمول با پوشش بالا است که ماندگاری طولانی‌مدت و روکشی مات را ایجاد و آن را برای انواع پوست‌های چرب ایده‌آل می‌کند. بافت سبک‌وزن و بدون چربی آن امکان ترکیب یکپارچه و پوشش ماندگار در طول روز را فراهم می‌کند. این کانسیلر به طور مؤثر سیاهی، لکه‌ها و سایر عیوب را بدون چروک شدن یا محوشدن می‌پوشاند. قیمت یک کانسیلر ۱۰ میلی‌لیتری ضد آب لورآل  ۶۳۰ هزار تومان است.

5-کانسیلر L'Oreal Infallible Full Wear

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیداروخانه روشامثبت سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز