چگونه از چروک شدن کانسیلر زیر چشم جلوگیری کنیم؟

چگونه از چروک شدن کانسیلر زیر چشم جلوگیری کنیم
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کانسیلر به دلیل ترکیبات خاص به  استتار و پوشاندن عیوب ظاهری پوست کمک کرده و در شادابی و جوان‌سازی پوست نیز تاثیر بسزایی دارد. یکی از کاربردهای ویژه کانسیلر رفع سیاهی دور چشم است که البته در این میان استفاده از تکنیک‌ها و محصولات مناسب، می‌تواند از چروک شدن کانسیلر  پیشگیری کرده و باعث ایجاد پوشش طولانی‌مدت آن شود.

کاماپرس در این گزارش، تکنیک‌هایی برای کاربرد مناسب کانسیلر و جلوگیری از چروک شدن آن در زیر چشم ارایه می‌کند.

هیدراته کردن دور چشم و استفاده از مرطوب کننده

برای جلوگیری از چروک شدن کانسیلر، آبرسانی مناسب بسیار مهم است. روتین آرایش خود را با مرطوب کردن ملایم پوست ظریف زیر چشم با یک کرم دور چشم سبک و آب‌رسان شروع کنید. به دنبال فرمول‌های غنی شده با موادی مانند اسید هیالورونیک و ویتامین E باشید تا رطوبت را تأمین و پوست را حجیم کرده و در عین حال یک بوم صاف برای استفاده از کانسیلر ایجاد کند.

قبل از آرایش، اجازه دهید کرم دور چشم کاملاً جذب شود تا نسبت به رطوبت‌رسانی بهینه اطمینان داشته باشید.

از پرایمر استفاده کنید

راز آسمان پایتخت

از پرایمر استفاده کنید

پرایمر چشم باکیفیت بالا می‌تواند با ایجاد یک‌ پایه صاف و یکدست که به چسبندگی محصول به پوست کمک می‌کند، در جلوگیری از چروک شدن کانسیلر معجزه کند. پرایمری را انتخاب کنید که به طور خاص برای ناحیه زیر چشم فرموله شده است، زیرا این پرایمر برای مبارزه با چین‌وچروک و افزایش ساییدگی کانسیلر شما طراحی شده است.

با استفاده از انگشت یا یک برس کوچک، مقداری پرایمر به‌اندازه نخود را روی ناحیه زیر چشم بمالید و روی نواحی مستعد چروک شدن تمرکز کنید. به‌آرامی مخلوط کنید تا پرایمر به طور یکنواخت توزیع شود.

بیشتر بخوانید:

فرمول‌های سبک وزن را انتخاب کنید

هنگام انتخاب یک کانسیلر برای استتار حلقه‌های تیره و عیوب زیرچشم، فرمول‌های سبک با پوشش قابل‌ساخت را انتخاب کنید. کانسیلرهای ضخیم و سنگین بیشتر در خطوط ریز و چین قرار می‌گیرند و مشکل چین‌وچروک زیر چشم را تشدید می‌کنند. به دنبال کانسیلرهایی باخاصیت آبرسانی و درخشان باشید که پوشش‌دهی کافی را بدون احساس سنگینی یا حالت بی‌حسی ایجاد می‌کنند.

کانسیلرهای مایع کرمی و خودکارهای روشن‌کننده انتخاب‌های عالی برای دستیابی به ظاهری طبیعی هستند که در طول روز چروک نمی‌شوند.

از کرم پودر استفاده کنید

از کرم پودر استفاده کنید

کرم‌پودر برای جلوگیری از چین‌وچروک شدن کانسیلر و افزایش ماندگاری آرایش شما، بازی را تغییر می‌دهد. پس از استفاده از کانسیلر، مقدار کمی کرم‌پودر را با استفاده از یک برس کرکی یا اسفنج آرایش روی ناحیه زیر چشم به‌آرامی گردگیری کنید.

روی نواحی مستعد چروک شدن مانند گوشه‌های داخلی و لبه‌های بیرونی چشم تمرکز کنید تا کانسیلر در جای خود قرار بگیرد و از ته‌نشین شدن آن به‌صورت خطوط ریز جلوگیری کنید. پودر اضافی را از آن جدا کنید تا از پوشش سنگین یا کیکی جلوگیری شود.

زمان لازم را برای پوشاندن چروک‌ها صرف کنید

برای جلوگیری از چروک شدن کانسیلر، صبر و حوصله به خرج دادن عامل کلیدی است. پس از استفاده از کانسیلر، در برابر وسوسه این که بلافاصله وارد مرحله بعدی آرایش خود شوید، مقاومت کنید. در عوض، چند دقیقه فرصت دهید تا محصولات سفت شوند و با روغن‌های طبیعی پوست شما ترکیب شوند.

در طول این مدت، کانسیلر را به‌آرامی با انگشت یا اسفنج آرایشی مرطوب به هم بزنید تا از یکپارچگی با پوست خود اطمینان حاصل کنید. وقت‌گذاشتن برای ست کردن و ترکیب صحیح کانسیلر، خطر چروک شدن را به حداقل می‌رساند و ظاهری بی‌عیب‌ونقص را تضمین می‌کند که در تمام طول روز ماندگاری دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : داروخانه روشاروژاشاپمثبت سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز