پرفروش ترین کانسیلر صورت برای خانم های خوش چهره

پرفروش ترین کانسیلر صورت برای خانم های خوش چهره
تور لحظه آخری-کاماپرس

کانسیلر یکی دیگر از حیاتی‌ترین ابزار لوازم آرایش به شمار می‌رود که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از دختران و خانم‌های خوش‌چهره قرار گرفته است. کانسیلر علاوه بر اینکه تیرگی زیر چشم را می‌پوشاند، موجب کامل شدن آرایش صورت نیز می‌گردد و یک میکاپ حرقه‌ای و بی‌نقص را تحویل می‌دهد. جالب است بدانید که استفاده از کانسیلر آنقدر باب شده که حتی بدون استفاده از بقیه لوازم آرایش هم باعث ایجاد پوستی سرحال و شاداب می‌شود و دیگر نیازی به استفاده ار بقیه لوازم آرایش نیست.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت ایمالز، پرفروش‌ترین کانسیلر صورت برای خانم‌های خوش‌چهره را معرفی می‌کند.

1-کانسیلر نارس

کانسیلر نارس یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کانسیلر‌های موجود در بازار است که در سال 1994 به بازار عرضه شده است. این کانسیلر را می توان چندین لایه بر روی یکدیگر استفاده کرد تا پوشانندگی موردنظر ایجاد گردد بدون اینکه احساس سنگینی روی پوست حس شود. این محصول نه تنها دارای کاور بسیار بالاست بلکه ماندگاری طولانی‌مدتی دارد و دارای مواد غنی مرطوب‌کننده و ضد‌جوش نیز است. این ترکیبات باعث می‌شود پوست نرم و مخملی شود از این رو گزینه بسیار ایده آلی برای افرادی است که پوست‌ خشک دارند.

لیست قیمت کانسیلر صورت مایع و مدادی از انواع برند ها

1-کانسیلر نارس

راز آسمان پایتخت

2-کانسیلر این لی

کانسیلر این لی که یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کانسیلر‌های موجود در بازار است و طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار هم باکیفیت است. علاوه بر این قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و کاملا مقرون به صرفه است. نکته مهمی که در مورد این کانسیلر وجود دارد این است که برای دور چشم بسیار مناسب بوده و خاصیت ضدآفتابی دارد. همچنین افرادی که پوست اطراف چشم‌شان بسیار نازک و حساس است می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

2-کانسیلر این لی

3-کانسیلر میبلین

کانسیلر میبلین را به جرات می‌توان جزء محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کانسیلرهای موجود در جهان به شمار آورد. برند میبلین که یک برند آمریکایی است می‌تواند چین و چروک‌های پوستی را بپوشاند و در عین حال ماندگاری بسیار طولانی هم داشته باشد و تاثیر مثبت بر روی عیوب پوستی بگذارد. استفاده از این کانسیلر باعث می‌شود چروک‌های اطراف چشم، خط خنده، خط دور بینی و سیاهی اطراف چشم کاملا پوشانده شوند.

3-کانسیلر میبلین

4-کانسیلر گلدن رز

کانسیلر گلدن رز یکی دیگر از کانسیلرهای صورت پرفروش برای خانم‌های خوش‌چهره است که به دلیل قیمت خوبی که دارد به عنوان یک کانسیلر مقرون به صرفه شناخته می‌شود. این کانسیلر همچنین به دلیل ترکیبات خاصی که دارد برای کسانی که به دنبال لوازم آرایش منحصر به فرد هستند، گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر آن از این کانسیلر باکیفیت می‌توان در نواحی اطراف گونه و بینی و همچنین از بین بردن لکه‌های پوستی هم استفاده کرد.

4-کانسیلر گلدن رز

5-کانسیلر مک

کانسیلر مک یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کانسیلر‌های صورت برای خانم‌های خوش‌چهره است که علاوه بر اینکه غلظت بالایی دارد دارای ترکیبات بسیار موثری در از بین بردن مشکلات پوستی است. علاوه بر آن در فرمولاسیون این کانسیلر، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های A و E وجود دارد که موجب تغذیه پوست می‌گردد. این ترکیبات نه‌تنها موجب زیبایی پوست می شود، بلکه سلامتی آن را نیز حفظ می‌کند. از جمله مزایای این کانسیلر می‌توان به داشتن خاصیت ضد آفتاب با SPF  35 اشاره کرد که تا مدت 12 ساعت بر روی پوست باقی می‌ماند و موجب حفظ پوست از صدمات اشعه‌های خطرناک خورشید می‌شود.

5-کانسیلر مک

“ایمالز” اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران

ایمالز جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است، و به خریدار کمک می‌کند تمام انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند. همچنین این امر موجب خرید بهتر، ارزان‌تر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود. لازم به ذکر است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نیست و تنها مرجعی برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی است. برای دسترسی از خدمات ایمالز می‌توانید به وبسایت https://emalls.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز