آشنایی با بانی چاپ و چگونگی سفارش دهی

لست سکند

با توجه به قابلیت‌های صنعت چاپ، تبلیغات و بسته بندی و با در نظر گرفتن کاربرد و محبوبیت محصولات چاپی در این صنعت بزرگ برای انجام چاپ تبلیغاتی و افزایش فروش و سود دهی در مشاغل مختلف مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از تبلیغات چاپی با طراحی‌های خاص و جذاب برای جلب توجه و معرفی محصولات به کسب و کارها قدمتی دیرینه دارد.

به گزارش کاماپرس، امروزه افراد با هدف تبلیغات، افزایش فروش و معرفی محصولات خود به بازار مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و در جهت رقابت با دیگر رقبا از محصولات چاپی متنوع بخصوص بسته بندی های لوکس و لاکچری استفاده می‌کنند. انواع چاپ جعبه و بسته‌بندی امروزه به یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین بخش‌های بازاریابی و فروش کالا در شرکت و کارخانه ها تبدیل شده است.

بنا داریم در این گزارش، چگونگی شکل‌گیری مجموعه «بانی چاپ» و تنوع خدمات و محصولات ارائه شده توسط این مجموعه بررسی نمائیم تا بیشتر در مورد مجموعه که قیمت خدمات آنلاین چاپی را بصورت آنلاین ارائه میدهد آشنا شویم.

بانی چاپ-کاماپرس

بانی چاپ چگونه متولد شد؟

مجموعه بانی چاپ از سال 1382 فعالیت خود را در قالب یک کانون آگهی و تبلیغاتی و ارائه دهنده خدمات چاپ و تبلیغات در تهران آغاز به کار کرده است. این مجموعه با بهرهگیری از دانش و تخصص افراد با تجربه و تحصیل‌کرده در زمینه گرافیک و چاپ به طراحی، چاپ و تولید انواع محصولات چاپی تبلیغاتی همچون چاپ کاتالوگ، جعبه هاردباکس، تابلو لایت باکس، انواع استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی مانند استند ایکس، استند رول آپ‌ و سایر تجهیزات نمایشگاهی مانند پاپ‌آپ‌ و میز کانتر می‌پردازد.

راز آسمان پایتخت

از دیگر خدمات مجموعه بانی چاپ می‌توان به فعالیت آن در زمینه چاپ‌های دکوراتیو نظیر چاپ تابلو بوم کنواس، چاپ‌ انواع پرده های اداری، فروشگاهی و یا خانه یا چاپ روی محصولات مختلف مانند رانر، رومیزی و تولید انواع سیسمونی چاپی و وسایل نوزاد با پیشرفته‌‌ترین دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن اشاره کرد.

در صورتی که صاحبان کسب‌وکار در رابطه با طراحی لوگو، طراحی کاتالوگ، طراحی جعبه‌های بسته‌بندی، طراحی لیبل، طراحی تابلو لایت باکس برند تجاری خود دچار سردرگمی شده باشند، می‌توانند از مهارت و تخصص بخش آتلیه طراحی و گرافیک بانی چاپ که متشکل از طراحان حرفه‌ای و باتجربه هستند بهره ببرند.

بانی چاپ از چه زمانی شروع به فعالیت کرد؟

زمان دقیق و رسمی شروع فعالیت بانی چاپ 13 دی 1395 می باشد. محصولات اکثر فروشگاه‌های اینترنتی، از پیش تولیدشده و آماده فروش و عرضه می باشند و قیمت آنها به طور کامل مشخص شده است؛ در حالی که در صنعت چاپ و بسته‌بندی این گونه نیست و قیمت خدمات و چگونگی محاسبه قیمت با توجه به سفارشی و اختصاصی سازی محصولات و خدمات روندی متفاوت داشته و کاری زمان‌بر محسوب می‌شود.

در واقع افراد بسته‌های سفارشی خود را در تعداد، اندازه‌ها، کیفیت و طراحی متفاوت به ثبت می‌رسانند و با توجه به تغییر قیمت لحظه‌ای ارز و انواع کاغذ، محاسبه صحیح قیمت تمام شده سفارش­ها، فعالان صنایع چاپی را با مشکل مواجه کرده است.

بانی چاپ چطور به نیاز بازار پاسخ داد؟

مجموعه بانی چاپ به منظورحل این بحران و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در سراسر ایران و فراهم کردن امکان محاسبه آنلاین قیمت تمام شده محصولات سفارشی  صنعت چاپ، تبلیغات و بسته بندی در سال 1395 وبسایت خود را راه‌اندازی کرد. بدین ترتیب افراد با مراجعه به وبسایت مجموعه بانی چاپ می‌توانند با انتخاب محصول و انتخاب و ویژگی‌های متنوع آن از جمله تعداد، طرح گرافیکی، اندازه، نوع چاپ، نوع کاغذ و نظایر آن قیمت تمام شده سفارش خود را در کمترین زمان ممکن مشاهده کنند و آن را به صورت آنلاین به ثبت برسانند.

بانی چاپ-کاماپرس

بانی چاپ و تولید هاردباکس

بسیاری از برندهای تجاری و صاحبان کسب‌وکار با هدف افزایش فروش و ارزش نهادن به محصول خود، آنها را در بسته‌بندی‌های شکیل و مجلل به بازار عرضه می‌کنند. در واقع در دنیای بازاریابی و برندینگ امروزه استفاده از جعبه هاردباکس یکی از استراتژی‌های تبلیغاتی مهم و تاثیرگذار در صنعت بسته بندی به شمار می‌رود. علاوه بر کیفیت و زیبایی محصولات، آن‌چه که یک محصول و برند را نسبت به سایر برندها در بازار رقابتی متمایز می‌کند، بسته‌بندی خاص و ویژه آن است که ارزش افزوده ای نیز به محصول اضافه می نماید.

مجموعه بانی چاپ با داشتن تیمی از طراحان حرفه‌ای و استفاده از فناوری و دانش روز دنیا به تولید انواع جعبه هاردباکس آماده، سفارشی و لوکس می‌پردازد؛ از این رو صاحبان برندهای تجاری می‌توانند طراحی و چاپ جعبه هاردباکس سفارشی و لوکس خود را به تیم طراحان حرفه‌‌ای بانی چاپ بسپارند.

بانی چاپ-کاماپرس

تولید لایت باکس تبلیغاتی

پس از جعبه هاردباکس، انواع تابلو لایت ‌باکس تبلیغاتی برای استفاده در محیط و فضا های داخلی، یکی از مهم‌ترین محصولات تولید شده در بانی چاپ است که در انواع مدل‌ها عرضه می‌شود. افراد می‌توانند با مراجعه به بخش لایت باکس‌ها در سایت بانی چاپ ضمن مشاهده انواع لایت باکس مگنتی، لایت باکس اسنپ فریم، لایت باکس فریم لس پارچه‌ای، لایت باکس ایستاده، لایت باکس کریستالی و امثال آن لایت باکس دلخواه خود را انتخاب کنند و آن را سفارش دهند.

چطور به بانی چاپ سفارش دهیم؟

افراد می‌توانند محصولات خود را به دو روش حضوری و غیرحضوری به ثبت برسانند. در روش حضوری که یکی از ابتدایی‌ترین و قدیمی‌ترین شیوه‌ ثبت سفارش است، افراد می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر فروش بانی چاپ که آدرس آن در قسمت تماس با ما در سایت بانی چاپ نوشته شده، محصول خود را خریداری کنند و از کیفیت آن به صورت حضوری اطمینان حاصل کنند.

در روش غیرحضوری نیز که یکی از سریع‌ترین روش‌های ثبت سفارش است، افراد می‌توانند با مراجعه به وبسایت مجموعه بانی چاپ به آدرس www.banichap.com سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش یا نیاز به مشاوره رایگان در رابطه با طراحی محصول چاپی خود می‌توانند از کارشناسان و متخصصان این مجموعه راهنمایی بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانی چاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز