آشنایی با انواع ویزای توریستی کانادا و نحوه اخذ فوری آنها

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مسافرانی که قصد ورود به خاک کانادا را دارند، باید ویزای ویزیتوری یا ویزای توریستی کانادا را دریافت کنند.

با اخذ ویزای توریستی کانادا می‌توانید حداکثر به مدت 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشید. تمام مسافران ایرانی که با هدف بازدید از جاذبه‌های کانادا، حضور در مراسم‌های رسمی، دیدار با آشنایان و دوستان یا انجام ملاقات‌های کاری به کانادا سفر می‌کنند، باید برای اخذ این ویزا اقدام کنند. ویزای توریستی یا موقت کانادا انواع مختلفی دارد که در ادامه این گزارش، جزئیات و شرایط اخذ آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد؛

ویزای توریستی کانادا یک بار ورود

دارندگان این نوع ویزا می‌توانند تنها یک بار وارد خاک کانادا شوند و حداکثر به مدت 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشند. بنابراین، چنانچه از کانادا خارج شوند، برای سفر مجدد به این کشور باید ویزای جدید دریافت کنند. برای اخذ ویزای جدید نیز باید تمامی مراحل از ابتدا طی شود. یکی از مزیت‌های مهم ویزای توریستی کانادا این است که با داشتن آن می‌توانید به آمریکا سفر کنید و بدون درخواست برای اخذ ویزای جدید وارد کشور کانادا شوید. این مزیت، شامل ویزای توریستی کانادا یک بار ورود (سینگل) نیز می‌شود.

ویزای توریستی کانادا مولتی

ویزای چند بار ورود یا مولتی کانادا به دارنده آن اجازه می‌دهد تا زمان پایان اعتبار به دفعات وارد این کشور شود. البته باید توجه داشت که با داشتن ویزای توریستی کانادا مولتی باز هم حداکثر 6 ماه می‌توانید در خاک کانادا اقامت داشته باشید. مدت زمان اعتبار این نوع ویزا به اعتبار پاسپورت شما بستگی دارد و ممکن است 5 سال، 10 سال یا حتی یک ماه باشد. با توجه به این که حداکثر اعتبار پاسپورت ایرانی‌ها 5 سال، ویزای توریستی چند بار ورود کانادا نیز اغلب به صورت 5 ساله صادر می‌شود.

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

ویزای توریستی کانادا با دعوت‌نامه

این دعوت‌نامه می‌تواند از طرف دوست یا بستگان درجه یک شما ارسال شود. شخص دعوت‌کننده باید در متن نامه اعلام کند که شما در منزل او اقامت خواهید داشت. با داشتن این دعوت‌نامه یک ویزای توریستی با اعتبار 12 ماهه برای شما صادر خواهد شد. چنانچه بتوانید این دعوت‌نامه را دریافت کنید، شانس شما برای اخذ ویزای توریستی بسیار افزایش پیدا می‌کند؛ چرا که انگیزه سفر شما برای افسر سفارت‌خانه به خوبی مشخص می‌شود. همچنین، اگر شخص دعوت‌کننده به لحاظ اقتصادی و اجتماعی از جایگاه خوبی در کانادا برخوردار باشد، اعتبار دعوت‌نامه شما بیشتر شده و شانس اخذ ویزای ویزیتوری کانادا افزایش می‌یابد.

ویزای توریستی کانادا بدون دعوت‌نامه

هر چند که ارائه درخواست ویزای توریستی کانادا بدون دعوت‌نامه ممکن است ریسک باشد؛ اما باز هم احتمال اخذ راحت ویزای توریستی کانادا برای شما مقدور است. مخصوصاً اگر بتوانید اسپانسرشیب لتر یا نامه حمایت مالی از اعضای خانواده خود دریافت کنید، مسیر برای شما بسیار هموار می‌شود. در این نامه حمایتی، یک شخص مقیم کانادا باید اظهار کند که به لحاظ مالی شما را در طول سفر، حمایت خواهد کرد. بنابراین، خیال اداره مهاجرت کانادا از بابت هزینه‌های سفر مسافر، راحت می‌شود و ویزای توریستی کانادا را برای شما صادر می‌کند.

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

سوپر ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا یک نوع ویزای مولتی یا چند بار ورود است که تا 10 سال اعتبار دارد. این ویزا به والدین و پدربزرگ و مادر بزرگ اشخاص مقیم کانادا اجازه می‌دهد تا در این مدت در کنار فرزندان‌ یا نوه‌هایشان زندگی کنند.

اخذ فوری انواع ویزای توریستی کانادا

عواملی مانند نقص مدارک یا قانع نکردن افسر سفارت‌خانه از بابت انگیزه سفر، ممکن است منجر به ریجکت شدن درخواست ویزا شود. به همین دلیل، بهتر است پیش از اقدام برای اخذ انواع ویزای توریستی کانادا با مشاوران مجرب و خبره در این حوزه، مشورت کنید. پیشنهاد ما برای دریافت ویزای فوری کانادا مراجعه به گروه تخصصی ویزالند است. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اخذ ویزا مانند مشاوره تلفنی، آنلاین یا حضوری، رزرو وقت سفارت، تکمیل مدارک ویزا و پیگیری اخذ ویزا را به این گروه مجرب بسپارید. همچنین، چنانچه قصد دارید تا با جدیدترین تحولات در روابط کشورها برای اخذ ویزا آشنا شوید، می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با شماره 0261836 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ویزالند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز