آزمون‌ شبه نهایی مدارس تهران برگزار نمی‌ شود

آزمون نهایی مدارس-کاماپرس

در پی ادامه‌دار بودن وضعیت آلودگی هوای تهران و با تصمیم وزارت آموزش و پرورش امتحان‌های شبه نهایی پایه دوازدهم مدارس تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برگزار نمی‌شود. همچنین همه کلاس‌ها در این دو روز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آموزش، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه خود همچنین تاکید کرده که برگزاری آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای تعطیل مقدور نیست و به زودی تاریخ جدید برگزاری آنها اعلام می‌شود.

راز آسمان پایتخت

لازم به یادآوری است که سایر امتحانات مطابق برنامه اعلام شده برگزار می‌شوند. در این دو روز عوامل اجرایی مدارس باید در مدرسه حاضر شوند ولی معلم‌ها می‌توانند از خانه به تدریس آنلاین مشغول شوند. جمعه اعلام شده بود که مدارس تهران در روزهای شنبه و یکشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل خواهد بود اما این تعطیلی‌ها برای دو روز دیگر هم تمدید شد.

با توجه به تداوم آلودگی هوا در پایتخت و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و بنابر اعلام استانداری مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن «غیر حضوری» است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز