آخرین قیمت آپارتمان 100 متری در تهرانسر

تهرانسر با داشتن ساختمان‌های نوساز گسترده، امکانات بالا تفریحی و بهداشتی، بوستان‌های سرسبز و آب‌وهوایی خوش همواره به یکی از پرمتقاضی‌ترین محلات غرب پایتخت برای ساکنین تهران تبدیل شده است. افراد برای خرید یک واحد خانه در تهرانسر با متراژ بین 65 تا 120 متر به حداقل 1 میلیارد و 500 میلیون تومان و حداکثر 11 میلیارد تومان بودجه نیاز دارند.

کاماپرس در ادامه آخرین قیمت آپارتمان 100 متری در تهرانسر را بررسی می‌کند؛

* قیمت یک واحد 100 متری دوخوابه در تهرانسر، 6 میلیارد و 498 میلیون تومان است. هر متر این واحد به قیمت 64 میلیون و 980 هزار تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت سال 1395 بوده و در طبقه سوم یک آپارتمان 5 طبقه واقع شده است. از جمله ویژگی‌ها و امکانات این آپارتمان به وجود کابینت، آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

* قیمت یک آپارتمان 100 متری دوخوابه در تهرانسر 6 میلیارد و 550 میلیون تومان است. هر متر این واحد 65 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1395 احداث شده است و واحد فروشی در طبقه سوم این آپارتمان ده واحدی قرار گرفته است. وجود پارکنیگ، بالکن، آسانسور و انباری از جمله امکانات این آپارتمان به‌شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

* یک آپارتمان 100 متری ساخت سال 1397 با قیمت 6 میلیارد و 900 میلیون تومان به فروش می‌رسد. هر متر این واحد 69 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دوخوابه در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. وجود آسانسور، انباری و پارکینگ از دیگر مزایا این واحد به‌‎شمار می‌رود.

قیمت آپارتمان نوساز در تهرانسر

* یک آپارتمان 100 متری نوساز در تهرانسر 6 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت دارد، به عبارتی هر یک متر این واحد با قیمت 68 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. این آپارتمان دارای پارکینگ، آسانسور و انباری است.

* قیمت یک آپارتمان نوساز 100 متری دوخوابه در تهرانسر 8 میلیارد و 400 میلیون تومان است. هر یک متر این واحد با قیمت 84 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم یک آپارتمان 6 طبقه قرار دارد. این آپارتمان دارای آسانسور، پارکینگ، بالکن و انباری است.

* یک آپارتمان 100 متری نوساز دوخوابه 8 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در واقع هر متر این واحد با قیمت 85 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه پنجم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. وجود سینک، گاز رومیزی، سیستم سرمایش و گرمایش، بالکن، انباری، آسانسور و پارکنیگ از جمله امکانات این واحد به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز