جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در سعادت آباد

تور لحظه آخری-کاماپرس

سعادت آباد جزو محلات گران قیمت شهر تهران به‌شمار می‌رود و قیمت بالای آپارتمان‌ها سبب شده هزینه‌های زندگی در این محله نیز به مراتب بالاتر رود. سعادت‌آباد به دلیل نزدیکی به بسیاری از تفریح‌گاه‌هایی چون فرحزاد، درکه و بوستان‌های پرواز، ستایش، آبشار، دریا، مدیریت و غیره از جمله خوش آب‌وهواترین محله‌های تهران محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در  سعادت‌آباد را بررسی می‌کند.

* قیمت یک واحد 90 متری دوخوابه در سعادت‌آباد، 9 میلیارد و 900 میلیون تومان است. هر متر این واحد به قیمت 110 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت سال 1389 بوده و در طبقه اول یک آپارتمان 5 طبقه واقع شده است. از جمله ویژگی‌ها و امکانات این آپارتمان به وجود آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

* یک آپارتمان 90 متری ساخت سال 1384 با قیمت 11 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. هر متر این واحد 131 میلیون و 111 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دوخوابه در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. این واحد فاقد انباری بوده و دارای آسانسور و پارکینگ است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

* یک آپارتمان 90 متری دوخوابه بازسازی شده 13 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد. هر یک متر این واحد با قیمت 150 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم یک آپارتمان 8 طبقه قرار دارد. این آپارتمان دارای تراس قابل چیدمان، شیرآلات، گاز، هود، کابینت، آسانسور، پارکینگ و انباری است.

* قیمت یک آپارتمان 90 متری دو خوابه در سعادت‌آباد 14 میلیارد تومان است. هر متر این واحد 155 میلیون و 555 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1382 احداث شده است و واحد فروشی در طبقه اول این آپارتمان 5 طبقه قرار گرفته است. وجود پارکنیگ، آسانسور و انباری از جمله امکانات این آپارتمان به‌شمار می‌رود. وجود کمد دیواری، کابینت، فر و ماکروفر توکار، گاز رومیزی و هود از دیگر مزایا این واحد هستند.

قیمت آپارتمان نوساز در سعادت آباد

* یک آپارتمان 90 متری نوساز در سعادت‌آباد 16 میلیارد تومان قیمت دارد. به عبارتی هر یک متر این واحد با قیمت 177 میلیون و 777 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. این آپارتمان دارای سرایداری، لابی مجلل، پارکینگ، آسانسور و انباری است.

* یک آپارتمان 90 متری نوساز دو خوابه 18 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. در واقع هر متر این واحد با قیمت 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. وجود انباری، آسانسور، سند تک برگ و پارکنیگ از جمله امکانات این واحد به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز