آخرین قیمت آپارتمان 100 متری در تجریش

آپارتمان‌های نوساز تجریش حدودا متری 160 تا 185 میلیون تومان قیمت دارند که البته امکانات خانه در تعیین نرخ هر متر مربع آپارتمان‌های نوساز این محله اهمیت بسیار بالایی دارند. تجریش به دلیل برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی گسترده، دسترسی آسان به حمل و نقل و خوش آب و هوا بودن از جمله بهترین و پرمتقاضاترین محلات برای ساکنین تهران به‌شمار می‌‎رود.

کاماپرس در ادامه آخرین قیمت آپارتمان 100 متری در تجریش را بررسی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

* یک آپارتمان 100 متری دوخوابه در تجریش 12 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت دارد. هر یک متر این واحد با قیمت 128 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه اول یک آپارتمان 4 طبقه قرار دارد. این آپارتمان دارای پارکینگ و انباری است.

* قیمت یک واحد 100 متری دوخوابه فول بازسازی شده در تجریش، 14 میلیارد تومان است. هر متر این واحد به قیمت 140 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت سال 1389 بوده و در طبقه اول یک آپارتمان 5 طبقه واقع شده است. از جمله ویژگی‌ها و امکانات این آپارتمان به وجود آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

* قیمت یک آپارتمان 101 متری دو خوابه در تجریش 16 میلیارد تومان است. هر متر این واحد 160 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1392 احداث شده است و واحد فروشی در طبقه اول این آپارتمان 4 طبقه قرار گرفته است. وجود پارکنیگ، آسانسور و انباری از جمله امکانات این آپارتمان به‌شمار می‌رود.

* یک آپارتمان 100 متری ساخت سال 1400 با قیمت 18 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. هر متر این واحد 180 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دوخوابه در طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. وجود آسانسور، انباری و 2 پارکینگ از دیگر مزایا این واحد به‌‎شمار می‌رود.

قیمت آپارتمان نوساز در تجریش

* یک آپارتمان 100 متری نوساز یک خوابه 16 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. در واقع هر متر این واحد با قیمت 160 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. وجود انباری، آسانسور و پارکنیگ از جمله امکانات این واحد به‌شمار می‌رود.

* یک آپارتمان 100 متری نوساز در تجریش 18 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد. به عبارتی هر یک متر این واحد با قیمت 185 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه در طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. این آپارتمان دارای روف گاردن، سالن اجتماعات، پارکینگ، آسانسور و انباری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز